LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automatisch meesspelen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
annabart
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2010 10:05

automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door annabart »

Wij spelen al jaren mee met een automatisch lot elke keer een ander lotnummer.
Altijd log ik dan in op de site van de staatsloterij om het nummer te bekijken.
Alleen voor de trekking van 10 april was dat niet mogelijk, omdat ze aan de site aan het werken waren en nog steeds. Zou vandaag klaar zijn maar nog steeds niks.
Wat stelt een loterij voor als je je lotnummer niet weet?
Waarom mensen geen email sturen met hun lotnummer of laten weten dat de site nog niet klaar was?
Ik heb vorige week per direct opgezegd vind dit niet kunnen.
Natuurlijk schriftelijk en met een handtekening anders krijg je daar weer gedoe over.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door roko72 »

ik speel ook automatisch mee, maar krijg gewoon "mijn" lot thuis gestuurd!!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door tennis »

annabart schreef:Wij spelen al jaren mee met een automatisch lot elke keer een ander lotnummer.
Altijd log ik dan in op de site van de staatsloterij om het nummer te bekijken.
Alleen voor de trekking van 10 april was dat niet mogelijk, omdat ze aan de site aan het werken waren en nog steeds. Zou vandaag klaar zijn maar nog steeds niks.
Wat stelt een loterij voor als je je lotnummer niet weet?
Waarom mensen geen email sturen met hun lotnummer of laten weten dat de site nog niet klaar was?
Ik heb vorige week per direct opgezegd vind dit niet kunnen.
Natuurlijk schriftelijk en met een handtekening anders krijg je daar weer gedoe over.


Als ik het goed begrijp, heb je ook geen lot ontvangen ?
Wel ontvangen, dan kijk hier, zonder problemen opgezocht:

http://www.staatsloterij.nl/winnen/laat ... index.html

annabart
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2010 10:05

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door annabart »

Wij krijgen dit niet automatisch thuis gestuurd kunnen inloggen en dan het nummer bekijken.
Je kunt het nou nog steeds niet inloggen ook niet voor de koninginnendag loterij het geld is er wel alweer afgeschreven.
Is toch niks aan om zo aan een loterij mee te doen.

woving
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2010 23:57

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door woving »

Speel al jaren automatisch mee met de staatsloterij. Elke maand een ander nummer. Maar dat ik nu moet bellen met een 0900 nummer om mijn lotnummer te weten te komen gaat mij te ver. Zeer slechte beurt (alweer) van de staatsloterij.

Lambert65
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2010 19:40

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door Lambert65 »

Ook ik speel automatisch mee met de staatloterij en log altijd in om mijn nummer te bekijken.Nu heb ik mijn nummer van 10 april al gemist en heb dus voor noppes meegespeeld en nu weer voor 30 april trekking.
Ik weet geen nummer,maar speel 30 april wel mee,maar ik weiger het om een 0900 te moeten gaan bellen om je lotnummer teweet te komen.Die website moet wel heel speciaal worden!Die zou toch langs de vorige gebouwd kunnen worden en op een dag omgezet kunnen worden naar de nieuwe? Moet dit weken duren?
Ik heb nu ook echt de neiging om op te zeggen en krijg een steeds onprettiger gevoel bij de staatslotterij..........Is geen een instantie meer te vertrouwen dan?

oudenhoven38
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2010 13:47

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door oudenhoven38 »

Hallo,

Ik heb net mijn bankgegevens bekeken heb 10 euro gewonnen met de koninginnedagloterij helaas kan ik niks controleren kan niet inloggen op de web-side. Al enige tijd niet vervelend vind ik dit ze kunnen mij toch als alternatief schriftelijk mijn lotnummer toesturen. Zit zelfs te denken om alles maar op te zeggen want hoe het zo gaat bevalt mij niks.


Will

DennisTD
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2010 09:56

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door DennisTD »

Dag allemaal,

Bij mij exact hetzelfde probleem. Ik speel al weet ik hoe lang online mee.
Ik krijg geen lot thuisgestuurd, dus ik ben afhankelijk van de website.

Nu is deze website al een tijdje uit de lucht, althans voor diegenen die online hun lot willen bekijken. Er staat ook niet bij vanaf wanneer het weer mogelijk is om online je lotnummer te bekijken. Uiteraard is het wel mogelijk om online je lot te kopen of automatisch mee te spelen, dat kan dus wel.

In de tussentijd ben je dus aangewezen om een 0900 nummer te bellen voor 0,35 cent per minuut. Je kan ook een ander nummer bellen voor 0,10 cent per minuut, maar dat is slechts voor 'algemene informatie'. Ze zeggen er niet bij watvoor informatie dat is dus de meeste mensen zullen dus wel het dure nummer gaan bellen.

In ieder geval, ik vind het schandalig hoe de staatsloterij om gaat om mijn zijn klanten. Ik snap dat elke website een keer onderhoud nodig heeft, maar geef dan in ieder geval de mensen die online meespelen de mogelijkheid om of gratis te bellen of, en dat is nog beter, stuur deze mensen een e-mail met het lotnummer. Dit is bijna oplichting!

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Als je profiel op staatsloterij.nl up-to-date is, krijg je ongeveer anderhalve week voor de trekking een e-mail met daarin je lotnummer toegestuurd.

stopp124
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2008 19:06

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door stopp124 »

Ik heb hetzelfde probleem, dat ik mijn lotnummer niet krijg. Heb de klantenservice gemaild maar de reageren pas na 10 dagen. (en dus te laat)

Je kan wel je klachten kwijt op deze link http://www.integron.nl/staatsloterij

annabart
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2010 10:05

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door annabart »

Alweer mee gedaan zonder het lotnummer te weten.
Had al op 20 april schriftelijk opgezegd nog niks van gehoord.
Heb nou ook de klanteservice gemaild om te zggen dat ik 10 juni absoluut er van af wil zijn. Maar ook daar nog niks van gehoord. word er helemaal ziek van.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: automatisch meesspelen

Ongelezen bericht door pima »

Ik speel ook automatisch mee, kreeg een mailtje van de staatsloterij, waarin vermeld het lotnummer en excuses dat de site niet bereikbaar is (inmiddels wel), misschien zijn ze een paar mensen vergeten of die mensen hebben hun mail niet goed gecheckt

Gesloten