LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank/Giroloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Mevr. den Broeder

Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door Mevr. den Broeder »

Als deelnemer van de bank/giroloterij kreeg ik s avonds telefonisch meedegedeeld datik vanaf januari 2003 maandelijks meedoe inplaats van om de maand.
Zo niet dan moest ik schriftelijk opzeggen. Mijn vraag was toen stel dat ik dit telefoontje niet ontvangen had?
Dan was er in januari automatisch maandelijks geld van mijn rekening gehuoden. Mag dit zomaar zonder mijn toestemming?
Er is ook geen keuze ,maandelijks of niet.

mevrouw J. van 't Hof

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door mevrouw J. van 't Hof »

ook ik werd 'savonds gebeld door de bankgiroloterij.
Toen ik vroeg met wie ik had gesproken werd me gezegd dat dat niet belangrijk was. Terwijl ze van mij alles wilden weten; naam, adres e.d.
Ik heb gezegd het er op aan te laten komen. Wel heb ik mijn machtiging onmiddellijk ingetrokken!

jorgen kleijn

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door jorgen kleijn »

ook ik ben lid van de bank&giro loterij en ik heb
een rodekaart naar hun gestuurd om mijn machteging in te trekken,maar tot mijn stome verbazing word er tot op dag
van vandaag geld van mijn rekening gehaald.

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Bank/Giroloterij

Ongelezen bericht door voyager4 »

Een bekend probleem, wij hebben precies het zelfde. Al diverse malen opgezegd, machtiging in laten trekken en toch blijft de bank giro loterij elke maand twee keer afschrijven. Gelukkig gebruiken wij internet bankieren waardoor het erg makkelijk is om te storneren, dit doen wij dan ook elke maand. Het blijft echter vreemd dat een bedrijf zonder toestemming zomaar kan blijven afschrijven en onze opzegging niet accepteerd, volgens mij is dit wettelijk niet eens toegestaan.
Radar pak ze aan :D

Gesloten