Hartelijk dank voor trouwe deelname.
U krijgt een mini cruise chegue twv: euro 78,-
Mijn vriendin met andere achternaam uiteraard krijgt een zelfde cadeau.
Dat is leuk, allebei dezelfde cheque. Een gratis 3-daagse cruise.
Even naar internet en boeken maar, maar wat blijkt!
Je kunt per adres:
1 cheque, per boeking gebruiken.
Per 2-pers. hut 1 cheque.
Reis je alleen dan wordt je in een 4 pers. hut geplaatst met vreemden.
Afhankelijk van de reisdag betaald een 2de pers. euro78-98
2 pers. ontbijt en diner 2x84=euro 168,-
Parkeren auto euro 13,-
Totaal: 98+168+13=euro 279,-
Vervoer in Newcastle: schip-Newcastle-schip is wel gratis.
Ok, ontbijt en diner moet je zelf betalen dat is tot daaraan toe.
Maar dan moet toch op z'n minst de reis op en neer IJmuiden-Newcastle gratis zijn voor 2 personen.
Ik neem aan dat ook mensen in een woongemeenschap of verzorgingshuis dit "cadeau" hebben gekregen.
Leuk maar er mag er maar 1 per adres.
BankGiroLoterij bedankt!!
Ook dit kan weer in de prullenbak.
Nutteloze mailing en gaat ten koste van de goede doelen.
JvdH
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BankGiroLoterij: cheque minicruise naar Newcastle
BankGiroLoterij: cheque minicruise naar Newcastle
Laatst gewijzigd door harst56 op 22 okt 2010 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BankGiroLoterij: cheque minicruise naar Newcastle
Ik ben zelf ook jarenlang bedolven onder mailingen van loterijen, met name van de Postcode Loterij en de Sponsor Bingo Loterij. Ongeveer drie jaar lang heb ik deze rotzooi consequent retour gestuurd, om uiteenlopende redenen:wens deze rotzooi niet meer te ontvangen, woont hier niet meer (gelogen uiteraard, want ik woon er nog steeds), enz. enz.
Niets hielp, ze vertikken het gewoon om je gegevens uit hun bestand te halen. Dat terwijl ze volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens verplicht zijn om je gegevens te verwijderen als je daarom vraagt. Uiteindelijk bleek er maar één oplossing te zijn, waardoor ik nooit meer dit soort SPAM in mijn brievenbus heb ontvangen:
Postfilter: Nationaal Overledenen Register
Dit maakt onderdeel uit van Infofilter. Het klinkt misschien nogal cru, maar ik heb mezelf hier als overleden aangemeld. Dit voorkomt dat je ooit nog geadresseerde reclamepost in de bus krijgt. Sindsdien heb ik nooit meer dit soort rotzooi ontvangen.
Niets hielp, ze vertikken het gewoon om je gegevens uit hun bestand te halen. Dat terwijl ze volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens verplicht zijn om je gegevens te verwijderen als je daarom vraagt. Uiteindelijk bleek er maar één oplossing te zijn, waardoor ik nooit meer dit soort SPAM in mijn brievenbus heb ontvangen:
Postfilter: Nationaal Overledenen Register
Dit maakt onderdeel uit van Infofilter. Het klinkt misschien nogal cru, maar ik heb mezelf hier als overleden aangemeld. Dit voorkomt dat je ooit nog geadresseerde reclamepost in de bus krijgt. Sindsdien heb ik nooit meer dit soort rotzooi ontvangen.
Hmm...dan ga ik ook maar binnenkort dood.
Je schrijft:
Maxiem.
Ik zal je missen!Hmm...dan ga ik ook maar binnenkort dood.
Maxiem.
-
Ik ben net gebeld door de BankGiroLoterij.
Het was een goede verkoopster en wist het wel te verkopen. Ik had bijna haar mijn rekeningnummer gegeven.
Maar ik was voorzichtig, want ze vroeg mijn rekeningnummer en zat er minimaal 1 maand aan vast. Dus uiteindelijk nog beetje gesprek gerekt en snel gezocht op bankgiroloterij.
Op internet stonden teveel negatieve berichten, daarom heb ik na 15 minuten het gesprek beëindigd en mijn Minicruise is op weg naar iemand anders nu.
Het was een goede verkoopster en wist het wel te verkopen. Ik had bijna haar mijn rekeningnummer gegeven.
Maar ik was voorzichtig, want ze vroeg mijn rekeningnummer en zat er minimaal 1 maand aan vast. Dus uiteindelijk nog beetje gesprek gerekt en snel gezocht op bankgiroloterij.
Op internet stonden teveel negatieve berichten, daarom heb ik na 15 minuten het gesprek beëindigd en mijn Minicruise is op weg naar iemand anders nu.
Inderdaad, ik kreeg ook van zo'n uiterst vriendelijke jongeman een minicruise aangeboden, kunt u samen met uw vrouw een paar dagen lekker genieten, was zijn commentaar.
Er zaten wel wat verplichtingen aan vast, de eerste maand speelde je gratis met 2 loten mee, daarna was het betalen via incasso.
Toen ik de cheque op 19 januari per post kreeg en zag dat mijn vrouw haar minicruise zelf moest betalen heb ik hem doorgeknipt retour gestuurd.
Geen paniek, ik kon binnen 7 dagen na dagtekening tel. annuleren, ware het niet dat de dagtekening op de brief 12 januari was, de post doet er t.w. 7 dagen over om een brief te bezorgen, ik kon alleen nog per brief opzeggen, maar dan zit je wel aan de eerste loting vast die jezelf moet betalen.
De bank is niet bevoegd om de incasso, die op 21 januari heeft plaats gevonden, terug te draaien, ik heb nu een "selectieve incasso blokkade"laten plaatsen door de bank, BankGiroLoterij zal nooit meer een bedrag van mijn rekening kunnen halen.
Wanneer u ooit tel. door de BankGiroLoterij benaderd wordt, sta ze niet te woord maar verbreek direct de verbinding, u heeft n.l. oplichters aan de lijn.
D. S.
Hoofddorp
Er zaten wel wat verplichtingen aan vast, de eerste maand speelde je gratis met 2 loten mee, daarna was het betalen via incasso.
Toen ik de cheque op 19 januari per post kreeg en zag dat mijn vrouw haar minicruise zelf moest betalen heb ik hem doorgeknipt retour gestuurd.
Geen paniek, ik kon binnen 7 dagen na dagtekening tel. annuleren, ware het niet dat de dagtekening op de brief 12 januari was, de post doet er t.w. 7 dagen over om een brief te bezorgen, ik kon alleen nog per brief opzeggen, maar dan zit je wel aan de eerste loting vast die jezelf moet betalen.
De bank is niet bevoegd om de incasso, die op 21 januari heeft plaats gevonden, terug te draaien, ik heb nu een "selectieve incasso blokkade"laten plaatsen door de bank, BankGiroLoterij zal nooit meer een bedrag van mijn rekening kunnen halen.
Wanneer u ooit tel. door de BankGiroLoterij benaderd wordt, sta ze niet te woord maar verbreek direct de verbinding, u heeft n.l. oplichters aan de lijn.
D. S.
Hoofddorp
Gisteravond werd ik gebeld door mijn dochter, ze had een mini cruise gewonnen. Zij helemaal blij. Maar bij mij ging meteen een belletje rinkelen. Hoe kan je iets winnen als je er niet aan mee doet. O ja, ze kreeg er meteen een maand gratis meespelen bij. Ik heb uitgelegd dat ze waarschijnlijk ergens ingestonken was. Hetgeen nu dus ook uit deze verhalen blijkt.
Dus, heeft iemand nog een telefoonnummer zodat deze "prijs" meteen stop gezet kan worden en zij niet hoeft te wachten op de brief die 7 dagen onderweg is?
Dus, heeft iemand nog een telefoonnummer zodat deze "prijs" meteen stop gezet kan worden en zij niet hoeft te wachten op de brief die 7 dagen onderweg is?
Het nummer is 0900-300 1600. kost wel 20 eurocent p.m.
Veel succes
Dick
Veel succes
Dick