LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Deze weken worden de '''gratis'' loten van de Sponsor BINGO loterij groottalig verspreid. O.A de Veronica Gids en de C1000 doen hier aan mee. Bij de Veronica zit ie voor in het blad en bij de C1000 krijg je bij elke aankoop een lot. Maar die zijn niet de enige want ongetwijfeld krijgen we ook e-mails van bedrijven en brieven thuisgestuurd uit naam van de BINGO loterij.

ECHTER WANNEER JE HET NUMMER OP HET LOT ACTIVEERT BETAAL JE 6.80 PER MAAND EN DAT 13 MAANDEN LANG , PER LOT!



ALS U AL LID BENT VAN DE BINGO LOTERIJ MAAKT U AUTOMATISCH KANS OP ALLE BELOOFDE PRIJZEN , DIT STAAT OP DE SITE VAN DE LOTERIJ. ACTIVEERT U DUS HET VERKREGEN NUMMER DAN KOOPT U DUS EEN EXTRA LOT!!!

U bent dus gewaarschuwd, heel erg uitkijken hiermee, want de komende weken zal dit zeker vaak voorkomen.

Ohja nog een leuk weetje.... ze beloven 299.999 prijzen , vergeet niet dat er 280.000 prijzen gratis tompoucen van de Albert Heijn zijn.. Dan blijven er dus nog heel weinig prijzen over , oftewel je zult toch wel weer niks winnen!!

Ria Vos
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2007 11:48

Re: Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door Ria Vos »

hier zullen veel mensen de boot mee in gaan voor je het weet heb je de boel geactiveerd en word er elke maand geld van je rekening geschreven en moet je er weer schriftelijk achteraan om de boel ongedaan te maken. Dit is gewoon oplichterij!!!!!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wat ik nooit heb begrepen, is dat de bingoloterij zich alleen richt op mensen, die een extra lot nemen, en de mensen die maar 1 lot hebben, en dat zo wensen te houden, in de kou laat staan. ZIJ zijn het echter, die de Postcodeloterij en de Bingoloterij groot hebben gemaakt, dus verdienen juist ZIJ een extra, en dus vrijblijvende kans.

De loterijen hebben geld zat om een volledig vrijblijvende gratis trekking te doen, het zou ze de goodwill teruggeven die ze met hun fratsen van de laatste jaren hebben verspeeld.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ook in het bonusaanbiedingenboekje van Appie zit het.

Jacobine
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2007 12:54

Re: Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door Jacobine »

Ik heb van de week mijn bingolot geactiveerd via internet en kom er net achter dat er al voor een kwartaal van mijn rekening is afgeschreven. Ik was van plan om een maand mee te spelen en het dan schriftelijk op te zeggen, maar nu blijkt dat ik er al voor een kwartaal aan vast zit. Ik kan niet op mijn lot dat ik per post heb gekregen terugvinden dat je verplicht voor 3 maanden meespeelt. Maar na controle op de site waar ik het lot moest activeren, blijkt dat tussen de voorwaarden wel vermeld staat dat je per kwartaal meespeelt. Ik vind dit erg onduidelijk en gemeen. Heb gebeld met de sponsorloterij en die dame vertelde dat wanneer je je telefonisch aanmeld, ze er wel bij zeggen dat je voor 3 maanden meespeelt, maar dat idd op het lot niets vermeld staat. Maar als je je lot activeert moet je akkoord gaan met de voorwaarden en daar staat dus wel in vermeld dat het per 3 maanden gaat. Alleen ben ik zo dom geweest om de voorwaarden niet te lezen. Maar toch vind ik het wel behoorlijk misleidend allemaal.
Voor een ieder die mee wil gaan spelen, wees gewaarschuwd!

R.BUDDING
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2007 21:39

Re: Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door R.BUDDING »

PER KWARTAAL AFSCHRIJVEN EN PER MAAND OPZEGGEN.
IK HEB EEN RUSTEND REKENINGNUMMER OPGEGEVEN ZODAT MEN NIET KAN INCASSEREN.
DE POSTCODELOTERIJ WERKT OPZELFDE MANIER.IK HAD EERST 1 LOT EN DAARNA NA EEN ZOGENAAMD GRATIS LOT 3 LOTEN,DAARNA ÉÉN OPGEZEGD.IK DENK EROVER ALLES MAAR OP TE ZEGGEN,DIT IS GEWOON OPLICHTERIJ!!!!!!!!!![JAMMER VOOR DE GOEDE DOELEN

R.BUDDING[/b]

sinuhe10
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2007 17:36

Re: Bingolot gekregen? / E-mail gekregen? PAS OP!!!

Ongelezen bericht door sinuhe10 »

hoop niet dat het een nieuwe trend wordt , nu wordt er al
voor 3maanden tegelijk van je giro afgeschreven.
UPC deed dat ook al ,als dat goed gaat,gaan ze in de toekomst
mischien voor een jaar vooruit laten betalen.
Ze worden steeds brutaler en agressiever ,ik vindt dat de overheid
voor al deze loterijen wat regels moet instellen,dat ze zich nog
een beetje beschaafd en correct blijven gedragen.
Het begint steeds meer op oplichterspraktijken te lijken.
Treurig dat ze al die BN érs voor hun karretje spannen en treurig
voor al die wel goede doelen!

Gesloten