LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] buxx duitse loterij
buxx duitse loterij
kreeg vandaag post van Buxx, een duitse loterij, maar ook deels gevestigd in 's Heerenberg
werkt alsvolgt; 2 keer per week een trekking bij de ADR en ZDF, kost 3euro per trekking. Wanneer je niet wint die maand, krijg je je inleg terug..
Echter; kan totaal geen info vinden op het internet.Het enige wat ik tegenkom is een site met duitse loterijen waarvan alle info eigenlijk precies klopt met de info die ik vandaag kreeg van Buxx, maar het frappante van deze site is dat ik telkens de naam van ene Andre Brusse uit Krimpen aan de IJssel tegenkom. Bij hem kun je oa loten bestellen.
Nou...Daar begin ik dus al niet aan, want dat lijkt mij al geen zuivere koffie...maar hoe zit het nou met Buxx??
Heeft iemand hier ervaring mee, en kan ik er al van uit gaan dat als een duitse loterij reclame maakt dmv een nederlandse tussenpersoon dat het dan al gauw niet te vertrouwen is, of niks aan het handje??
werkt alsvolgt; 2 keer per week een trekking bij de ADR en ZDF, kost 3euro per trekking. Wanneer je niet wint die maand, krijg je je inleg terug..
Echter; kan totaal geen info vinden op het internet.Het enige wat ik tegenkom is een site met duitse loterijen waarvan alle info eigenlijk precies klopt met de info die ik vandaag kreeg van Buxx, maar het frappante van deze site is dat ik telkens de naam van ene Andre Brusse uit Krimpen aan de IJssel tegenkom. Bij hem kun je oa loten bestellen.
Nou...Daar begin ik dus al niet aan, want dat lijkt mij al geen zuivere koffie...maar hoe zit het nou met Buxx??
Heeft iemand hier ervaring mee, en kan ik er al van uit gaan dat als een duitse loterij reclame maakt dmv een nederlandse tussenpersoon dat het dan al gauw niet te vertrouwen is, of niks aan het handje??
-
Re: buxx duitse loterij
illegale loterij. Zij mogen hier geen abonnees werven. Kijk voor de juiste links om hier meer over te weten te komen, naar de topics over de SKL. Hiervoor geldt precies hetzelfde, is alleen een andere loterij. Nogmaals: alleen loterijen waarvan het logo op de site staat met toegestane loterijen, mogen hier legaal verkocht worden.
Wat die meneer uit Krimpen aan den Ijssel doet, mag dus niet.
Wat die meneer uit Krimpen aan den Ijssel doet, mag dus niet.
-
Toevallig surfde die meneer uit Krimpen a/d Ijssel hier langs.
Al jaren speel ik mee in de Duitse lotto, volgens de wet niet verboden.
De loten die ik zelf koopt verdeel ik weer in stukjes zodat ook andere lottoliefhebbers hier in mee kunnen delen.
Een stukje service voor mensen die ook aan de Duitse lotto mee willen doen maar niet in de gelegenheid zijn om zelf loten te kopen.
Al jaren speel ik mee in de Duitse lotto, volgens de wet niet verboden.
De loten die ik zelf koopt verdeel ik weer in stukjes zodat ook andere lottoliefhebbers hier in mee kunnen delen.
Een stukje service voor mensen die ook aan de Duitse lotto mee willen doen maar niet in de gelegenheid zijn om zelf loten te kopen.
-
weet iemand hoe ik dit kan opzeggen???
Speel nu elke maand automatish mee maar wil daar mee stoppen.
Groeten Tanja
Speel nu elke maand automatish mee maar wil daar mee stoppen.
Groeten Tanja
-
Hoi Tanja,
In het deelnemersbestand van www.lotteryplay.nl kom ik uw naam niet tegen tevens werken wij niet met machtigingen.
Nooit te beroerd om iemand te helpen bij welke organisatie speelt u mee.?
Mvg,
André Brussé
In het deelnemersbestand van www.lotteryplay.nl kom ik uw naam niet tegen tevens werken wij niet met machtigingen.
Nooit te beroerd om iemand te helpen bij welke organisatie speelt u mee.?
Mvg,
André Brussé
-
Hoi hoi,
Ik speel mee met de buxx loterij.
[email protected] is hun email adres. Daar krijg ik steeds mailtjes van binnen met de maandelijkse getallen.
Groetjes Tanja en alvast bedankt voor de reactie!
Ik speel mee met de buxx loterij.
[email protected] is hun email adres. Daar krijg ik steeds mailtjes van binnen met de maandelijkse getallen.
Groetjes Tanja en alvast bedankt voor de reactie!
-
Hallo Tanja,
Zie info Buxx loterij, even een brief sturen of bellen.
Mvg,
André
CONTACT
H.-J. Koopmans, hoofd klantenservice
Postbus 68, 7040 AB's Heerenberg
Klantenservice
Telefoon: 00 49 - 18 05 - 85 71 60
Fax: 00 49 - 18 05 - 85 71 70
eMail: [email protected]
WEBVERTEGENWOORDIGING
Zie info Buxx loterij, even een brief sturen of bellen.
Mvg,
André
CONTACT
Klantenservice
WEBVERTEGENWOORDIGING
-
Bedankt voor de info ik ga een brief sturen.
mvg Tanja
mvg Tanja