LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] clw duitse lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jeroen1582

clw duitse lotto

Ongelezen bericht door jeroen1582 »

Hallo, ook hier een geval van een gelukkige winnaar van een splinternieuwe A2. ik krijg bericht dat ik de wagen of een vergelijkend geldbedrag heb gewonnen.... ik moet me alleen even op geven om 8x minimaal in de maand mee te spelen voor slecht 6,85 per trekking!.....
na het lezen van het vorige bericht geef ik me bij nader inzien toch maar niet op!
behoorlijk frustrerend :twisted:

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door lieske »

volg het advies maar liever niet op. Want als de post vaststelt dat jij de afzender bent van de vies ruikende enveloppe word je ook nog aansprakelijk gesteld voor de gevolgen. Al die zendingen die je de hoofdprijs en wat nog meer beloven, direct bij het oud papier, Heeft de vereniging die bij jou het oud papier ophaalt er tenminste nog wat aan.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door momo »

beste lieske, jij als geen ander met je hoge niveau moet toch weten dat er nooit een afz van jezelf op staat als je viezigheid zou meesturen met de retourzending, iedereen krijgt die post namelijk!!!!!!!!!!!!!!!
dusse.................jeroen 1582 gewoon doen hoor enne ik ben t helemaal eens met silvia,je wordt overal mee lastig gevallen ,terwijl je er niet om gevraagd hebt

lieske
Berichten: 73
Lid geworden op: 13 okt 2003 21:23

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door lieske »

als je eenpostzending retour afzender stuurt is de afzender diegene wiens naam en adres als geadresseerde vermeld staat...... lijkt mij simpel

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door momo »

en als je nou gewoon de JA enveloppe terugstuurd? daar staat niks op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ja , jij zult t wel weten he?

antoinnetta

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door antoinnetta »

wij hebben volgens een mailing een geld prijs gewonnen van loc het zo gaan om een bedrag van 50.0000 geen idee of dit nou wel iets is of om je lit te maken graag een reactie trug

wilmaboot

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door wilmaboot »

Wat is jouw lotnummer, ik heb nl. ook € 50.000 gewonnen

Gast

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Gast »

:twisted: :?: ik ben zeer boos over dit soort oplichterspraktijken ik zou hier graag iets aan doen, bv deelnemen en dan de gegarandeerde prijs zien te innen met uiteraard juridische bijstand heeft dit een kans van slagen,ik stel mij open voor suggesties omtrent deze.
met vriendelijke groeten jos nieuwlaat,mijn adres kunt verkrijgen wanneer u via e-mail kontakt met mij opneemt

biebje97
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2003 14:47

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door biebje97 »

ik heb ook gewonnen!!!!! 45.000 euro, een televisie en als ik het formulier binnen 24 uur terug stuur kan ik ook nog een mercedes winnen. En het is behoorlijk misleidend, als je het niet goed leest denk je dat je 6,95 per maand kwijt bent maar dat is dus niet zo , het is per trekking. :twisted: En vorige week kwamen ze zelfs aan de deur , of ik mee wilde spelen in een groep van 160 mensen. Je krijgt niet eens de kans om ja of nee te zeggen want je naam staat al op papier. Ze begon te schrijven en ik zei heel duidelijk dat ik het eerst wilde overleggen en dat ik niet bij voorbaat aan iets vast wilde zitten.Dit was niet het geval zei de dame, ik kon er rustig overnadenken en overleggen ik zat nergens aan vast, ze vroeg nog wel 5 euro (vrijwillig)voor haar eigen verdienste(heeft ze niet gehad ).Maar de dame in kwestie is weg en ik lees de papieren goed ook de kleine letters want daar kreeg ik eerst de kans niet voor, en wat blijkt ik moet binnen 8 dagen een aangetekende brief sturen om er vanaf te komen.(5,75 bingo!!!!!!)

Gast

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Gast »

Vandaag ook een brief,ik heb 60.000 euro gewonnen.De uitslag is definitief staat er,als ik het deelnameformulier binnen 3 dagen terug stuur,betalen ze me 60.000euro gegarandeerd.Klikt goed,maar geloof er geen bal van.Dus toch maar niet opsturen,of.....

Gast

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Gast »

Ook wij hebben deze brief mogen ontvangen en ik ben er van overtuigd dat het een lokkertje is. Wij reageren bij voorbaat niet. Welke loterij geeft nou prijzen uit zonder dat er een cent binnen komt a.d.h.v. verkochte loten.

Eddie v.d. Heuvel

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Eddie v.d. Heuvel »

Ook ik heb vandaag een mooie brief gehad, dat als ik binnen 72 reageer mijn lotnummer geverifieerd word, en dan krijg ik 45000 euries, 5000 extra als ik het binnen 24 uur doe, en op de kop toe nog kans maken op een mercedes ook. Goh wat ben ik toch gelukkig nu (not)
Als ik eens kijk hoe vaak ik in deze zwendel bij naam genoemd word dan word inderdaad de indruk gewekt dat ik ook echt iets gewonnen heb.
Kunnen ze er nog onderuit als er letterlijk staat "Gefeliciteerd mijnheer V.D. Heuvel U ontvangt gegarandeerd een prijs van 45000 euro " :?:


Wat moet je hier nou mee???
en kan dit zomaar???

Gast

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Gast »

Dus.., hoe zorg je nu dat je van hun mailinglist afkomt??

'k Heb een paar keer de NEE-envolop gestuurd om niet mee te doen met de trekking, maar wel met de prijstoekenning, maar op 't moment krijg ik dus de laatste weken elke week iets van de duitse loterij in de bus.

In afwachting,
Jeroen Bon

C.H.

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door C.H. »

Vandaag €45.000,00 bij llc gewonnen. En eerder deze week €50.000,00 bij loc. Wat een onzin. Ze moeten deze malafide zaken eens uitbannen.

Je zou maar geldproblemen hebben en hierin trappen. Schandalig.

Mensen stuur alles retour :twisted:

RvZ

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door RvZ »

gegarandeerd een geraffineerde "instinker".
doordat er vanuit de overheid te weinig interesse hiervoor wordt getoond en tevens over te weinig slagkracht beschikt , zou men moeten overwegen dit in de overheidsrubriek "Postbus 51" op te nemen.
Tegen zoveel intelligentie en verleiding staat niet iedereen even scherp !

S jansen

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door S jansen »

Hallo

Ik heb vandaag ook bericht ontvangen dat ik bij clw 60000 euro zou hebben gewonnen definitief.
Gezien alle reakties denk ik dat heel nederland al heel rijk had moeten zijn dus er zal wel geen bal van kloppen.
Helaas het was natuurlijk wel meegenomen maar zomaar geld ontvangen zonder ergens aan mee te doen is toch wel vreemd.
:(

nelly

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door nelly »

Duitse Loterij

He, wat toevallig! Vandaag kreeg ik ook zo'n brief met mijn volledige naam erop, adres is ook nog juist en ik heb "zwart op wit" € 45.000 euro gewonnen. Als ik binnen zoveel uur reageer, krijg ik er ook nog een Mercedes bij. Lijkt allemaal heel leuk. Maar dit kan toch niet?
Ik doe niet eens mee, ik heb me niet eens opgegeven?
Walgelijk, ik wil best wel wat winnen, maar wil niet meespelen in de loterij.

:twisted: Nelly :evil:

Pleuns

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Pleuns »

Ook ik heb vandaag 60000 euro gewonnen. Als ik alle geldprijzen van de afgelopen tijd bij elkaar optel zou ik miljonair moeten zijn.
Dit geldt niet alleen voor de Duitse Lotto, maar ook voor Readers Digest, Garant-O- Matic enz. Niet meer op reageren!!!!! Er zou een verbod moeten komen op dit soort praktijken en ook op al die ongewenste telefoontjes van verzekeringsmaatschappijen en of je gratis onderbroeken of sokken wilt ed.

Jenny :cry:

claudia76
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:07

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door claudia76 »

Wat toevallig, ook ik heb vandaag een brief ontvangen dat ik definitief €60.000 euro heb gewonnen, als ik de papieren binnen 3 dagen terug stuur, en als ik het binnen 24 uur terug stuur maak ik ook nog kans op een mercedes of nog eens €20.000. DIT IS ABSOLUUT MISLEIDING. In de kleine lettertjes zag ik namelijk onder spelregel 3 het volgende: Alle deelnemers dienen het deelnameformulier volledig ingevuld binnen één week terug te sturen, met inachtneming van de gestelde deelnamevoorwaarden, pas als aan deze voorwaarden is voldaan kunnen zij te weten komen welke prijs zij uiteindelijk hebben gewonnen en ontvangen zij de desbetreffende prijs. Verder staat er bij mij nergens een datum, ook niet op de envelop, dus bewijs maar eens dat je hem binnen de gestelde termijn hebt terug gestuurd.
Trap er dus niet in ! En OVERHEID? doe hier eens wat aan!

Groetjes Claudia

p.s. Redactie? Ik zal de papieren bewaren. Mochten jullie ze nodig hebben, laat het me dan weten.

Gesloten