LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CLW Duitse Lotto weer in actie!!!!!!!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Diane

CLW Duitse Lotto weer in actie!!!!!!!

Ongelezen bericht door Diane »

Ik heb natuurlijk een geweldige geldprijs gewonnen...moet alleen nog retourneren met mijn banknummer. Je wordtdan lid voor minimaal €6.45 per maand. En als je niets wint krijg je je geld elke maand nog terug ook!!! De truc is dat je elke maand weldegenlijk wint!!! €1.00 per maand dus je hebt verlies van €5.45 per maand...Daar worden ze wel rijk van. Dit onderwerp is al eerder op Radar geweest en dankzij hun trap ik er niet in. (zoiezo alle junkmail verscheuren).
Hoop dat niemand hier intrapt!!

Ir1e

Re: CLW Duitse Lotto weer in actie!!!!!!!

Ongelezen bericht door Ir1e »

Hoera!!! Ook ik heb weer een prijs gewonnen in de Duitse lotto!! :D Maar ik denk dat ik er toch maar vanaf zie. Zouden er nou echt nog mensen zijn die daar intrappen?? :shock:

Diane

Ongelezen bericht door Diane »

Ik ben ook veel te snel geweest....er stond al een onderwerp CLW in deze forum. Maar ja een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!

Francois

Ongelezen bericht door Francois »

Dat hoop ik ook, want 'their ain't such thing as a free meal' laat staan
dat een willekeurig bedrijf je €50.000,-- weggeeft en vervolgens nog
een herrinnerig stuurt of je je geld wilt ophalen..

Dan gaan er hopelijk toch wel alarm bellen in je hoofd af :)

Het zijn gewoon een stelletje oplichters..

stuur gewoon een, of meerdere, lekker zware brieven, 251gr kost hun €2,40, naar hun antwoordnummer.

Groetjes,

Francois

Herma

Ongelezen bericht door Herma »

Ook ik heb zojuist een brief van CLW ontvangen, dat ik een van de gelukkige winnaars ben. Nogmaals doorlezen van de brieven, maakt duidelijk dat ik dan voor minimaal E 6,45 per trekking meespeel in de Duitse lotto. Er zijn twee trekkingen per week, dus dat komt op E 12,90 en het bedrag wordt maandelijks afgeschreven, zodat dit neerkomt op
minimaal E 51,60, als ik mijn deelname direct opzeg. De prijs die ik gewonnen heb, bedraagt minimaal E 1.
Van de 7 andere prijswinnaars op mijn formulier, heb ik van 5 vast kunnen stellen dat zij een fictieve achternaam hebben; wellicht verhoogt dit mijn winkans :wink:

Bram69

Ongelezen bericht door Bram69 »

Mijn moeder ontving een herinnering dat zij een prijs heeft gewonnen van maarliefst 25000 euro. Wat leuk dat ze meespeelt in een loterij, ze wist het niet eens. Ik heb de brief eens goed bekeken en wat mij opvalt is dat er nergens staat dat er nog verdere verplichtingen aan verbonden zijn. Er staat nergens dat je een machtiging onbdertekent. De brief is voorbedrukt met een geel memopapiertje er op vastgeplakt (Met lijm) en in de brief staan allemaal doorhalingen en correctie, zogenaamd met pen geschreven. Het ziet er allemaal erg geloofwaardig uit (behalve de brief zelf dan) Op de achterkant van het winbewijs staan de spelregels uitgelegd:
Spelregel 1 is al: "Deze actie is georganiseerd door WMRB en maakt deel uit van de mailingaktie van 01-01-2004 tot 31.12.2004." Ik moet zeggen dat dat een geweldige spelregel is!
Spelregel 3: "Alle deelnemers dienen het deelnameformulier volledig ingevuld binnen één week terug te sturen, met in achtneming van de gestelde deelnamevoorwaarden, pas als aan deze voorwaarde is voldaan kunnen zij te weten komen welke prijs zij uiteindelijk hebben gewonnen en ontvangen zij de desbetreffende prijs."
De deelnamevoorwaarden zijn nergens genoemd, dus is het onmogelijk om te weten of je aan die voorwaarden zult voldoen! Misschien staat er wel dat je een pasfoto op moet sturen, als je dat niet doet (je weet het immers niet) voldoe je niet aan de voorwaarden en krijg je je prijs ook niet! Bovendien weet mijn moeder toch al wat zij gewonnen heeft!
Spelregel4: "WMRB houdt zich nadrukkelijk het recht voor om in plaats van de beschreven prijs of hoofdprijs een andere, gelijkwaardige of gelijksoortige prijs uit te reiken of de tegenwaarde uit te betalen."
Een gelijk soortige prijs is 1 euro, (is immers ook geld)
E.e.a. komt allemaal erg ongeloofwaardig over als je er wat beter naar kijkt. Ik heb aan het verzoek om retourenvelop terug te zenden met zwaardere inhoud voldaan. Het heeft zo zijn voordelen als je in de kleinmetaal werkt!

NB Als je via Google zoekt op CLW en WMRB kom je wel heel vaak religieuze sites tegen. Toeval?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

mensen toch...

voorwaarden die staan er wel in... als je kijkt bij nr. 7 zie je staan dat je niet verplicht bent om mee te spelen. En die prijs win je nooit of het nu gaat om CLW DSA HLR of wat dan ook, er staat altijd in...
als u het WINNENDE winnummer (IK HERHAAL WINNENDE) instuurt heeft u de prijs van maarliefst €???? gewonnen.
Als je dan kijkt waar jou code of nummer staat. Kun je zien dat je altijd een winnummer hebt (wat je garrandeert voor €1.-) en dus niet het WINNENDE dit zul je dus nooit weten!!!

maar ja.. mensen blijven hier zich toch op ergeren...
en geloven dat het in hun brief echt staat dat zij die prijs gewonnen hebben... laat ik zeggen nee het staat er NOOIT in omdat er altijd van die kleine woordjes zijn die erna verwijzen dat je die prijs niet hebt.

Gesloten