Hey iedereen,
Sins een 2-tal maanden ontvang ik ook berichten van de geluksbode. Ik woon in België en het telefoonnr. kan ik niet bereiken. Heb ook een bericht verzonden naar
[email protected] maar krijg geen respons.
Dit is wat ik ontvang via e-mail :
Uw postcode is geselecteerd voor een
SONY LCD breedbeeld TV t.w.v. € 1.499,00!
Geachte Mijnheer/mevrouw Morren,
Namens Geluksbode, het slimste prijsvragenmagazine van Nederland, mag ik u van harte feliciteren! Uit alle Nederlandse postcodes selecteerde onze centrale computer o.a. uw postcode voor toekenning van een unieke TV-WINcode. En hiermee kunt u nu al een fantastische SONY breedbeeld TV mét BRAVIA t.w.v. € 1.499,00 gewonnen hebben. Echt waar! Het bewijs ziet u onderaan deze e-mail.
Wilt u dat deze ultraplatte SONY breedbeeld TV binnenkort bij u aan de muur hangt? Bel dan GRATIS met de Geluksbode-Winlijn: 0800 – 77 77 333 . Uw postcode en TV-WINcode worden dan direct geactiveerd. En dat niet alleen! Als u nu reageert kunt u als beloning uw eerste exemplaar van de Geluksbode GRATIS* (t.w.v. € 15,00) ontvangen. Het slimste prijsvragenmagazine van Nederland. Met iedere maand tientallen prijsvragen uit binnen- en buitenland waarmee u fantastische prijzen kunt winnen. Hoe? Wij vertellen u bij iedere prijsvraag precies wat u moet doen. En dat niet alleen. Wij geven u ook meteen de oplossing erbij! Met de Geluksbode wordt het winnen van een megaprijs, een schitterende auto of een droomreis u echt makkelijk gemaakt.
Uw postcode en TV-WINcode: 8C5B00057683 kunnen een ultra platte SONY breedbeeld TV waard zijn, maar de reactietermijn verstrijkt binnen 3 dagen. Het is dus belangrijk dat u nú GRATIS belt:
0800 – 77 77 333
Wij zijn te bereiken van ma. t/m vr. van 9.00 – 21.30 uur. Za. van 10.00 – 14.00 uur.
Op de website van SONY kunt u de LCD breedbeeld TV met BRAVIA uitgebreid bekijken.
Bel vandaag nog en activeer uw TV-WINCODE, Mijnheer/mevrouw Morren! Wie weet kunnen wij uw thuisbioscoop dan voor u in orde maken.
Met vriendelijke groeten,
Joep van der Ven
Directeur de Geluksbode
PS Deze kennismakingsactie van Geluksbode verplicht u tot niets!
*U betaalt slechts € 4,95 voor administratie en verzendkosten
Ben blij dat ik via Google jullie forum heb gevonden om over dit onderwerp te schrijven.
Vriendelijke groetjes,
Nolleke
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)