LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Heus Multi Response Media

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

Deze firma bedenkt en plaatst al jaren graits winspellen online.
Maar er is echt nooit iemand die er daadwerkelijk iets wint,tot gisteren
Gisteren zijn er vele mensen geweets die een rituals pakket zouden hebben gewonnen maar echter de beloofde bevestigings email kwam maar niet.
Vervolgens heb ik gemaild met hun en kreeg vanmorgen deze mail terug

Beste Race Je Rot deelnemer,

Tot onze spijt is ten onrechte een melding bij u in beeld verschenen dat
u een prijs gewonnen heeft bij het spelen van Race Je Rot. Door een
technische storing in de software is deze melding per abuis bij een
aantal spelers, waaronder u, verschenen. Wij beroepen ons hierbij op
onze deelnemingsvoorwaarden punt 7c.

Wij doen onze uiterste best om deze storing in de toekomst te voorkomen.

Het Race Je Rot team.


De Heus verzaakt om gewonnen prijzen uit te keren en gooit het nu op een software fout,maar het punt waar hun naar verwijzen betreft het zoekraken van gegevens maar dat is helemaal niet aan de orde.
Er is bij mijn weten nog nooit iemand geweest die hier iets gewonnen heb en ze geven duizenden prijzen per jaar weg met alle spelletjes die ze verzinnen als je hun moet geloven.

Ik ben sterk van mening dat De Heus de emailadressen van de mensen die elke keer meeoden met hun spelletjes (en dat zijn nogal wat spelletjes) doorverkopen en de enige die er wijzer van word is De Heus zelf.

Ik hoop dat hun manier van werken een keertje een halt toe word geroepen want er zijn heel veel mensen die erin trappen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja dat is jarenlang bewezen dat dit soort spelletjes alleen dient om e-mailadressen te verzamelen en dat je er never nooit iets mee wint.

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Als ik beetje Google kom ik al iemand tegen die iets gewonnen heeft met een De Heus game: http://markenjulietteonline.web-log.nl/ ... onnen.html

Waarom ben je zo achterdochtig? Softwarefouten komen toch regelmatig voor?

Met betrekking tot het doorverkopen van e-mailadressen: daar zijn tegenwoordig hele strenge wetten voor. De Heus heeft juist z'n best gedaan om spam te voorkomen door het bijvoorbeeld dubbel bevestigen van e-mailadressen. Ze waren poosje geleden door iemand aangegeven bij geloof ik SpamVrij.nl. Naar aanleiding daarvan zijn alle spellen aangepast zodat ze aan de regels van SpamVrij.nl voldoen. Mensen geven zelf toestemming om hun emailadres te gebruiken voor hun mailing. Als je daar niet van gedient ben kan je je gewoon afmelden.

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Dilbert29: door wie is dat dan bewezen?

Waarom zou De Heus trouwens niet gewoon die prijzen weggeven? Natuurlijk willen ze e-mailadressen verzamelen, waarom zouden ze anders prijzen weggeven? Maar wat schieten ze er precies mee op om die prijzen niet weg te geven?

Daar krijgen ze hooguit een slechte naam door, iets wat het succes van hun volgende spel nadelig beinvloed.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

McVirusS iets zegt mij toch heel sterk dat je van de Heus bent aan je reactie te zien en de datum dat je lid bent geworden


Jaja een vriend van mij heeft jullie deze link gestuurd

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Bolleboos: ik was al bang dat mensen dat gingen denken inderdaad. Ik ben niet van De Heus maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten bewijzen :).

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

Die winnaar die je laat zien zal denk ik ook wel een software fout zijn geweest want je ziet nergens dat ze hem gehad heeft,en de Heus neemt het niet zo nauw met de wetgeving,google maar eens op "dochterbedrijven" van hun

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

Vandaag lid geworden en het enige waar je op reageerd is dit topic,je gaat er zelfs voor googlen.
En dan zeg je ik ben niet van de Heus?
Slapen doe ik `s nachts

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Als je het echt zeker wilt weten moet je ze een mailtje sturen om te vragen of ze prijs hebben gewonnen. Het was gewoon een linkje wat ik tegenkwam.

De Heus is aantal jaar geleden wel paar keer negatief in het nieuws geweest maar zover ik weet hebben ze hun leven gebeterd. Ik denk dat ze anders ook niet van SpamVrij.nl gehaald waren.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

De heus heeft helemaal zijn leven niet verbeterd gezien er nu diverse winnaars zijn die naar hun prijs kunnen fluiten omdat de Heus helemaal niet van plan was om prijzen weg te geven maar het systeem was eerlijker dan hunzelf,dus een softwarefout volgens hun.

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

bolleboos: Ik heb me ook speciaal voor dit topic geregistreerd. Ik werk niet bij De Heus. Maar goed, daar kan ik jou toch niet van overtuigen dus laat ik ermee stoppen omdat te proberen :).

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

1001 voordeeltoppers | Win een Gratis reis | Simpel geld verdienen | Win prijzen met games
Speel gratis games | Probeer een spel | OnlineRSS reader | Ringtones en java games
Verdien geld met puzzelen | Het beste vakantie aanbod | Mini Bingo | Jouw favoriete muziek
Maak je eigen Startpagina | Erotiek 18+ | Fun & Entertainment | Gratis Puzzels
Win een DVD | Je eigen foto`s online | Laat de hamsters los | Gamehol
Sudoku puzzels | Zoek gratis | Download films, games etc | Veiling Vergelijker
Smijt een taart | PaardenRacer | Games met pit | Kluisjeskraker
Speel paintball | Blikjes Gooien | Zoek een Vacature | Mep een vlieg
Schiet een Clown | RSSfeeds | Postbode Doolhof | Piraten Rossen
Affiliatepartners | Nieuwstijger | Postcode Kraker | SpeelPinball
Speedpong | VoordeelOnlineShop | Missy Holiday | Penalty Pegelen


Dat zijn alle "liefdadigheidssites" van de Heus
Liefdadig voor de Heus zelf welteverstaan
En dan kom jij van al die duizenden prijzen welgeteld 1 winnaar tegen online,ik heb direct het volle vertrouwen in ze............ :oops:

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Nogmaals waarom ga je er vanuit dat het geen softwarefout was?

Het is toch helemaal niet vreemd dat als het een softwarefout is en er per ongeluk tig prijzen zijn weggegeven die helemaal niet weggegeven hadden mogen worden ze dan niet tot het uitkeren van de prijzen overgaan?

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

De gemiddelde gevorderde gebruiker doet meestal niet mee met dat soort spelletjes volgens mij. En dat zijn juist de mensen die het online zouden melden als ze iets gewonnen hebben. Mijn linkje is ook niet echt een sterk argument dat snap ik wel, maar het ontbreken van meer resultaten op google ook niet. Niet iedereen wint het winnen van een prijs op z'n weblog oid :P.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

Dat bedoel ik ook,ze keren HELEMAAL GEEN prijzen uit,dat er nu ineens allerlei mensen zijn die wel een prijs openklikken daar hadden ze ook helemaal niet op gerekend.
Ik zal het je nog sterker en duidelijker zeggen.
De Heus is helemaal niet van plan om sinterklaas te spelen,die prijzen hebben ze niet eens.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »


McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

Ik bedenk me net he. Als die spellen nou nooit prijzen uitkeren. Waarom zou er dan een mechanisme inzitten waardoor er wel prijzen worden uitgekeerd? Dat zou dan toch helemaal niet kunnen?

Ze zijn geen Sinterklaas maar gewoon commercieel bedrijf, dus zij kopen een aantal prijzen en daarvoor terug krijgen ze aantal emailadressen van mensen die toestemming hebben gegeven om een nieuwsbrief te ontvangen. Dat is ook heel duidelijk te lezen in de voorwaarden van die spellen.

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bolleboos »

Als jij van mening bent dat de prijzen er wel uitgaan dan vin dik het best maar ik weet wel beter
Dat mechanisme waar jij het over heeft hebben ze zelf vergeten om de optie NIETS UITKEREN aan te vinken dus vandaar dat er mensen waren die wel een prijs klikten.
Normaal letten ze er scherp op dat het aangevinkt staat NIETS UITKEREN,simpel toch een programma maakt geen fouten maar de mensen die ermee werken dus met andere woorden De Heus hoort gewoon uit te keren en dan moeten ze als het zoveel pijn doet die prijzen maar op hun programmeur verhalen want die heeft de fout gemaakt

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

McVirus:


Even over het volgende:

Als je meedoet met een online spelletje, KUN je tegenwoordig aangeven, dat je in de toekomst mailings ontvangt. Waar het dat bedrijf natuurlijk om te doen is. Veel mensen vinken die optie aan, om maar een kans op een prijs te maken.

Maar wanneer ik bedrijf A toestemming geef om mijn gegevens voor marketingdoeleinden te gebruiken, geef ik daarmee bedrijf B of C en verder, nog geen toestemming om hetzelfde te doen.

Er staat af en toe: wij behouden ons het recht voor, om uw gegevens te verstrekken aan firma's die aan ons gerelateerd zijn. Ja, en dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het eind zoek. Die andere firma's houden zich namelijk geenszins aan de gedragscodes.

Online spelletjes: vind de juiste kluis. Geef jij kluis 1 aan, dan ligt de prijs in kluis 2, en andersom. Ja, zo kan een kleuter het ook. :evil:

McVirusS
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 jun 2006 16:51

Re: De Heus Multi Response Media

Ongelezen bericht door McVirusS »

bodejosm43: Dat van toestemming geven is natuurlijk waar. Maar over het algemeen kan je dat redelijk helder vinden in de voorwaarden van dat soort spelletjes. Volgens de voorwaarden van het spel waar dit topic over gaat worden gegevens niet verstrekt aan derden. Tenminste ik kan het niet vinden in http://www.racejerot.nl/voorwaarden.html.

Er zijn volgens mij tegenwoordig best wel strenge regels voor dat soort gebruik van emailadressen.

Gesloten