LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De vernieuwing van de Staatsloterij.
De vernieuwing van de Staatsloterij.
Die zouden toch een andere koers gaan varen. Nou mooi niet eigenlijk
zou niemand meer een lot moeten kopen de kans om iets te winnen is
gezakt naar 0 komma 0. Misschien moeten ze loten gaan verkopen op basis van
No cure No pay. Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
-
Re: De vernieuwing van de Staatsloterij.
Ja, als het om een kansspel gaat is dat dus niet mogelijk89PB schreef:Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Ja Barry het zijn Barre tijden van ongeluk als je nooit iets wint. Mijn over buurman wint altijd leuke bedragen en die heeft het geld eigenlijk helemaal niet nodigBarre Barry schreef:Ja, als het om een kansspel gaat is dat dus niet mogelijk89PB schreef:Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Ja, de staatsloterij heeft mensen in dienst die kijken wie de prijs mag krijgen. Jouw buurman heeft al zoveel, dat duidelijk is dat hij wel goed met een prijs kan omgaan. Jij kunt waarschijnlijk minder goed met een grote prijs omgaan en daarom krijg jij nooit een prijs.
-
89PB schreef:Ja Barry het zijn Barre tijden van ongeluk als je nooit iets wint. Mijn over buurman wint altijd leuke bedragen en die heeft het geld eigenlijk helemaal niet nodigBarre Barry schreef:Ja, als het om een kansspel gaat is dat dus niet mogelijk89PB schreef:Ik speel al te lang mee nog nooit iets gewonnen.
Misschien werkt hij bij de Staatsloterij.
Ik zou ff je oude leraar wiskunde/statistiek opzoeken, blijkbaar is er niet echt veel blijven hangen. Het is namelijk niet zo dat als er een winkans van zeg 1:100 is, je geheid na 100x spelen ook 1 prijs zal hebben gehad. Die kans is elke keer als je meespeelt opnieuw hetzelfde, het is de 2e keer niet 1:99, de 3e keer 1:97 etc etc. Je zal dus door je leven stug door te spelen, je winkans niet significant verhogen.89PB schreef:Die zouden toch een andere koers gaan varen. Nou mooi niet eigenlijk
Wat betreft het winnen van een prijs, zou je als je een jaar meespeelt, meestal wel een keer 5 euro oid moeten winnen, hun winkans is binnen de landelijke loterijen wel het hoogste, rond de 50% meen ik uit mijn hoofd, zeker niet 0,0 wat jouw onderbuik je blijkbaar verteld.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Dit opent mij de ogen ik laat de buurman in het vervolg loten kopen voor me...bedankt voor de terugkoppeling.kweenie schreef:Ja, de staatsloterij heeft mensen in dienst die kijken wie de prijs mag krijgen. Jouw buurman heeft al zoveel, dat duidelijk is dat hij wel goed met een prijs kan omgaan. Jij kunt waarschijnlijk minder goed met een grote prijs omgaan en daarom krijg jij nooit een prijs.
Goh, ik wist niet dat sigarenboeren en tijdschriftenwinkels dan ook open zijn.Mucha schreef:Mijn hoogste winst was ooit 500 gulden. (Guldens ja. Het is alweer een tijdje geleden). Verder nooit meer gewonnen dan af en toe 7 euro 50. Ik koop nu alleen nog maar een lot op oudjaarsavond.
Een leuk nieuwtje van vandaag: Stichting Loterijverlies heeft de directeur van de Staatsloterij een deurwaarder op zijn dak gestuurd. De rechter heeft immers bepaald dat de 200.000 gedupeerden een schadevergoeding moeten krijgen en er is nog steeds niet geregeld. Volgende stap lijkt mij dat Loterijverlies beslag gaat leggen. Zou wel leuk zijn als ze dat net voor de oudejaarstrekking doen, dan kan die niet doorgaan.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Het zijn echt geluksspelletjes. Zelf bof ik met deze loterij wel erg, omdat ik bijna iedere keer raak heb. Wel 20 euro, maar dat is toch iedere keer 5 euro die je verdient. Zelfs een keer 100 euro gewonnen. Het brengt mij wel geluk.