LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] editieenigma

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bert_61

editieenigma

Ongelezen bericht door bert_61 »

klacht calatus b.v editieenigma

ik ben vorig jaar 27 december gebeld door calatus , of ikintersse had in een
puzzelboek, ik heb daar op ja geantw, het gesprek is ook opgenomen, ik had totfebruari/ maart niks ontvangen van puzzelboek, kreeg wel een facture toe gestuurd of ik ff €68,30 ik heb toen gebeld met de vraag waar het boekje bleef, antw was die hebben we op gestuurd, ik reageerde ik heb niks ontvangen
ze blijven vol houden van wel, ze hebben het nu de deurwaarder jansen&jansen in geschakeld, ik moet voor 8 mei betaald hebben het bedrag van €127.14
wie heeft hier een oplossing voor

Jolijn

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Jolijn »

Gebruik de zoekfunctie van dit forum en lees bij de andere topics hier over.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

klacht calatus b.v editieenigma

Advies: niet betalen! Zij moeten bewijzen dat jij het puzzelboekje in ontvangst genomen heb en dat kunnen ze niet, omdat ze het niet aangetekend hebben verzonden. Jij hoeft in deze zaak niks te bewijzen. Sturen zij alsnog de boekjes, dan moet je natuurlijk wel € 68,30 betalen. Overigens adviseer ik je dan om de overeenkomst per de eerstkomende vervaldatum (datum noemen) op te zeggen. Doe dat wel schriftelijk en aangetekend. Zet wel je achternaam, maar niet je handtekening onder aan die brief. Vraag een bevestiging van de opzegging en bewaar zelf een kopie van die brief.

Sukses, Maxiem.

yvonne de lange

Ongelezen bericht door yvonne de lange »

Ik heb nu hetzelfde meegemaakt met Calatus.
Met tegen zin heb ik toegegeven om het puzzelboek te ontvangen.
Geen puzzelboek, maar wel een rekening van € 68,30 en snel daarop een aanmaning en twee weken later een ingebreke stelling.
Na de herinnering heb ik meteen telefonisch contact gezocht met calatus dat ik niets ontvangen had, zeer vervelend en onbesoft telefoontje, niet voor rede vatbaar, wel werd verteld dat ze wat retour hadden ontvangen.
Verder kreeg ik de ene mail na de andere, vandaag 2 januari kreeg ik een mail van deurwaarder dat ik maar meteen moest betalen, de brief van de mail was niet te openen, dit per omgaande mail mede gedeeld.
Verder heb ik mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.
Ik heb zelf het gevoel hier met oplichters te maken hebben, nooit zal ik niets meer per telefoon toezeggen.

Met vriendelijke groeten Yvonne

Gesloten