Het enige wat ik op Google terugvind is een bericht van vandaag op "Kassa".
Om die reden mijn melding en vraag.
Ontving gisteravond een envelop op de mat met "belangrijke documenten" van EWC Topwinst. Indien onbestelbaar graag retour aan: CH-8010 Zurich 1 BZI.
Retourenvelop gericht aan: EWC Postbus 540 AT-6961 Wolfurt Oostenrijk.
In 3 folders wordt mij "zwart op wit" bevestigd een priijs te hebben gewonnen van Euro 35000. Binnen 7 dagen reageren waarna binnen 3 dagen de prijs in alle discretie zal worden overgemaakt. Wel even 35 of 40 Euro overmaken middels vooruitbetaling (niet aangegeven hoe) of middels machtiging voor betaling via kredietkaart met opgave van alle gegevens, zoals firma, nummer, vervaldatum en handtekening.Deze betaling houdt verband met aanvraag voor de "miljoenengarantie". Niet toegestaan om kopie te maken. Hier met niemand anders over praten etc. Wanneer u dan enkel "lucht"gewonnen heeft,handel dan zoals het in de "miljoenengarantie"beschreven staat.Het gaat per slot van rekening om zeer veel geld.
IK ZAL NIET REAGEREN. WIL IEDEREEN WEL WAARSCHUWEN.
Heeft dit wellicht te maken met de Loterij uit Zurich ????
PS. Meer ervaringen ? Al geld ontvangen misschien ??????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] EWC Topwinst
EWC Topwinst
Laatst gewijzigd door SVENHEDIN op 20 mar 2010 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: EWC Topwinst
HALO ik heb ook een prijs, maar ik weet haast wel zeker dat ik hem niet krijgt.
als je kijk naar de datum rechts boven in . dan ben je altijd telaat met insturen dus weg geld, jammer dat zulke mensen bestaan, want ik denk dat heel veel mensen er toch aan medoen.
als je kijk naar de datum rechts boven in . dan ben je altijd telaat met insturen dus weg geld, jammer dat zulke mensen bestaan, want ik denk dat heel veel mensen er toch aan medoen.
heb ook brief ontvangen dat ook wij 35000 euro hebben gewonnen
en mogen er met niemand over praten en ook gelieve even 40 euro betalen
denk dat ik dan geld kwijt ben o ja kon dan ook miljoenen winnen???
en mogen er met niemand over praten en ook gelieve even 40 euro betalen
denk dat ik dan geld kwijt ben o ja kon dan ook miljoenen winnen???
Heden ook een zelfde uitbetalingsbewijs ontvangen voor gegarandeerd € 35000.00
Binnen 7 dagen terug sturen maar bewijs is gedateerd 25-02-2010
alleen even € 40.00 overmaken.
Bedrag wordt gestort op een persoonlijke rekening alleen wordt nergens een nr vermeld dus lijkt mij ook moeilijk op te vragen als het al gestort zou worden.
Binnen 7 dagen terug sturen maar bewijs is gedateerd 25-02-2010
alleen even € 40.00 overmaken.
Bedrag wordt gestort op een persoonlijke rekening alleen wordt nergens een nr vermeld dus lijkt mij ook moeilijk op te vragen als het al gestort zou worden.
Jawel hoor, we hebben weer een UITERST BELANGRIJK bericht uit Zurich.
CH-8010 Zurich 1 BZI MOS. Retourenveloppe:Professional Promotion, Postbus 28, AT-6923 Lauterach Oostenrijk. Pakket met verzekerde waarde meer dan €80. Even € 23 + € 2 storten binnen 9 dagen met vermelding van je kredietkaartgegevens + handtekening.
Zie mijn bijdrage rubriek OVERIG-DIVERSEN.
Zie mijn bijdrage rubriek KANSSPELEN van 25 november 2011 (controle- commissie geldtransfer)
CH-8010 Zurich 1 BZI MOS. Retourenveloppe:Professional Promotion, Postbus 28, AT-6923 Lauterach Oostenrijk. Pakket met verzekerde waarde meer dan €80. Even € 23 + € 2 storten binnen 9 dagen met vermelding van je kredietkaartgegevens + handtekening.
Zie mijn bijdrage rubriek OVERIG-DIVERSEN.
Zie mijn bijdrage rubriek KANSSPELEN van 25 november 2011 (controle- commissie geldtransfer)