LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra trekking Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.

Bij u ook extra afgeschreven? Bent u het ermee eens??

Ja: ik speel graag mee in de Postcodeloterij
7
11%
Nee: ik geef maandelijks al genoeg uit aan de Postcodeloterij
58
89%

Totaal aantal stemmen: 65

pvdgreef

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door pvdgreef »

Ook mijn bankrekening maar is gaan controleren, en wel ja ook bij ons is een dubbel bedrag afgeschreven. reageren is niet mogelijk.
Bij deze ga ik m.i.v. direct de postcode loterij vaarwel zeggen.
Deze zaak moet grondig aangepakt worden..............

wcvanvugt

Ongelezen bericht door wcvanvugt »

onbeschoft om zonder info vooraf het dubbele maandbedrag af te boeken dit moet wettelijk niet mogelijk zijn hier is door ons nooit geen machtiging voor gegeven en ik vraag mij af of ik op een of andere manier het dubbele gedeelte terug kan boeken?

wildewit

Ongelezen bericht door wildewit »

Schandalig om dit zo maar van je rekening af te schrijven en storneren kan niet, en bellen kost een vermogen. Het zijn schoften, en ik doe daar aan mee. Zeg per omgaande op. Wil

R.J.B.M.

Ongelezen bericht door R.J.B.M. »

Na controle van mijn betaalrekening, ook dubbele afschrijving, heb ik het abonnement op de Nationale Postcode Loterij direct opgezegd.
Brief met opzegging en intrekking van incasso zowel per post als per e-mail verzonden.
Storneren is bij ING onmogelijk voor loterij-incasso's. Dus bij ING heb ik, schriftelijk, kenbaar gemaakt dat mijn automatische loterij-incasso geblokkeerd c.q. opgeheven moet worden.
Ik hoop dat velen ook deze stap nemen.

hanneke v.Maarschalkerwe

Ongelezen bericht door hanneke v.Maarschalkerwe »

Het is schandalig dat men zo maar misbruik maakt van je rekening,ik heb al gebeld maar ze zeggen dat dit in de voorwaarden staat.
Mij was dit niet bekend.Geld terug storten doen ze niet.
DAT DAT ZO MAAR MAG????
Hanneke

modyke90

Ongelezen bericht door modyke90 »

zeer onbeschoft, om zomaar extra loten
van je bankrekening af te schrijven
ik roep iedereen op om te reageren
dit kan niet en volgens mij mag het niet
een volgende keer bedenken zij weer wat anders
alle brieven die je krijg, daar wordt natuurlijk te kort
op gereageerd, dus doen ze het nu zo
ik baal er enorm van en denk er sterk over om te stoppen
bouk uit nieuwe niedorp

overhof

Ongelezen bericht door overhof »

Nu heb ik er genoeg van, ik ga me bedanken voor deelname.

nelvanr

Ongelezen bericht door nelvanr »

Ik ben ook al jaren lid van de postcode loterij en toen was het idd,nog niet dat er meerdere trekkingen waren,dus kan men zo ook maar neit dit even doen,ik krijg al geruime tijd niks meer per post toegestuurd van de loterij en waarom?????? ik weet het niet.
En waarom worden er extra trekkingen gedaan,waar gaat dat geld voor gebruik worden???....BONUSSEN.....zou me niks verbazen in deze tijd,je word bedonder waar je bij staat tegenwoordig.
Ik denk er dus ook hard over om mijn 2 loten op te zeggen en het bedrag wat ik er nu aan kwijt ben lekker op te sparen en er dan zelf heerlijk van ga profiteren,lekker een weekendje weg of lekker uit eten,krijg ik er tenminste nog iets voor,want de prijzen gaan meestal naar diegene die het het minst hard nodig hebben.
zo dit wilde ik even kwijt.

willemskitty

Ongelezen bericht door willemskitty »

van onze rekening is ook plotseling een dubbel bedrag ingehouden zonder toestemming hiervoor gegeven te hebben.
De Postcodeloterij kan dit zomaar van de rekening halen....... :twisted:

bertsteen

Ongelezen bericht door bertsteen »

De postcodeloterij inde via een automatische incasso een dubbel bedrag i.v.m. een extra trekking. Men schijnt hierover ooit een brief aan deelnemers te hebben verzonden, die ik echter nooit heb gelezen. In ieder geval is er nooit toestemming door mij verleend om deel te nemen aan deze extra trekking, die schijnbaar ook nog eens in december gaat plaats vinden. Nu ik geen uitdrukkellijke toestemming heb verleend heeft n.m.m. deze incasso onterecht plaats gevonden.
Kan deze agressieve gedragswijze van de postcodeloterij aanhangig worden gemaakt door RADAR waardoor we eens verlost worden van deze gedragswijze.

marie an

Ongelezen bericht door marie an »

Ook bij mij extra afgeschreven en ben hier Niet over ingelicht ik ga ook mijn lot opzeggen. Kan dit allemaal maar gewoon?

constannie

Ongelezen bericht door constannie »

Ook ik ben het niet eens met de extra afschrijving

ciajan

Ongelezen bericht door ciajan »

Ook ik zeg meteen mijn 3 loten op. Natuurlijk zal er wel iets bij de post hebben gezeten. Ook ik gooi die bedelbrieven voor extra loten meteen bij het oud papier. Hoeveel van het goede doelen geld zal er wel niet naar deze bedelbrieven gaan??

peterrobertnl

Ongelezen bericht door peterrobertnl »

In het verleden heb ik wel vaker iets gestorneerd van de postcodeloterij.

Toen der tijd was het geen probleem een te hoog afgeschreven bedrag zelf via internet-bankieren te storneren.

peterrobert

ps. bovenstaande in acht genomen ben ik het totaal niet eens met de gang van zaken bij die postcode-loterij. Ik heb t idee dat wij met zn allen te maken hebben met giga-handel ipv een keurige loterij. Ook al die misleidende reklames zint mij totaal niet. Alles is een grote onduidelijke troep. Dus Winston met zijn mooie koppie mag wat mij betreft bij de loterij opstappen.

jjmvanlieshout@onsbrabant

Ongelezen bericht door jjmvanlieshout@onsbrabant »

:cry:

Ook bij mij is er volgens mij onterecht 2x het bedrag voor de loten afgeschreven. Ik heb er 5 dus tel uit je winst. Een vooraankondiging heb ik ook niet gehad. Ik had ook liever een keuze of ik wel of niet mee wilde doen!!

Wie weet hoe je jouw geld terug kunt vorderen??

redrose

Ongelezen bericht door redrose »

Ik speel al mee vanaf het begin, hoe het heette weet ik niet meer, is toen veranderd in postcodeloterij, en deed gewoon 12x per jaar mee.
Nu ook van mij ruim 58 euro afgeschreven, even dacht ik nog dat het een foutje was, doe mee met 3 loten.
Ik ga 2 loten opzeggen per 1 mei, vind 1 lot nu wel genoeg.
Eigenlijk heel dom van de postcodeloterij om dat in deze tijd te doen, er komen volgens mij veel opzeggingen deze en volgende maand.
:twisted:

opinion100

Ongelezen bericht door opinion100 »

Ook ik heb genoeg van deze BANGMAKERIJLOTERIJ , want je zou maar winnen he??? dus u kunt beter lid blijven mensen!
Maar, ik ga het ook opzeggen, ook hiero 20 euro van mijn bankrekening afgeschreven. en heb er genoeg van.

Bangmakerijloterij is dit. Als ze straatprijzen live op tv gaan uit delen, zetten ze van die ingehuurde figuren in , die ZOGENAAMD het lidmaatschap NET hebben opgezegd.
Dit is allemaal bedacht en opgezet om mensen die NU nog lid zijn, en die toch van plan zijn om de postcodeloterij op te zeggen, gewoon om mensen bang te maken.

Zo'n nep senario op tv gaat als volgt : Gaston, hallo mevrouw, mag ik u even wat vragen...?? ik hoorde namelijk van uw buurvrouw dat u de postcodeloterij NET heeft opgezegd ??! is dit zo mevrouw?? ow ow oooow! dit moet toch wel vreselijk zijn voor u he?! want kijk om u heen, iedereen in uw straat valt in de prijzen en u niet!! wat vreselijk voor u! "
en achteraan zegt Gaston, of welke ***** van de postcodeloterij dan ook, kijkend in de camera zo van " zo ziet u maar weer beste mensen! u kunt beter maar lid blijven he??!! heh heh heeee! tot de volgende keer! en nog wat! koop extra loten , want de zomerk*tkanjer komt er weer aan, dan maakt u nog meer kans!! :twisted:

Yours Truly

Ongelezen bericht door Yours Truly »

Gelukkig heb ik er nooit aan mee gedaan. Waarom gelukkig ? Voortdurend, vanaf het begin, heb ik mij afgevraagd wat er van de opbrengst nu eigenlijk naar goede doelen gaat . Belangrijke TV - persoonlijkheden (ik zal geen namen noemen, maar we kennen ze allemaal) die er aan mee doen, de een nog bekender dan de de ander, en allemaal zakkenvullen ! En natuurlijk, normale loonsverhogingen zijn momenteel minimaal en zelfs volgens de 0 lijn. Dus dat schiet dan niet op. Dan maar op deze manier geprobeerd, we zijn per slot in dienst van een commerciële omroep, tja, dus moet er geld worden verdiend. Wat zal er dan overblijven voor die zogenaamde "Goede doelen" ? Dat kan nooit veel wezen.We hoeven hier echt niet aan te twijfelen. Maar er is nog een punt :
De alsmaar oplopende kosten van al dat bijvoorbaat (!) oude papier wat je zo langzamerhand minstens één keer per week op de deurmat vindt. Wat zal dat allemaal wel niet kosten ? Inclusief de portokosten !Ik heb alle reacties tot nu toe gelezen. De kern van de verontwaardeging is toch eigenlijk steeds, "Kan dat allemaal maar binnen het wettelijk kader ?" Ben ik meteen bij mijn laatste item.
Waar is de jurist onder ons (forum deelnemers) die daar nu eens uitsluitsel over geeft. Want ondanks alle verontwaardiging, ben ik die hiernog steeds niet tegen gekomen.

redrose

Ongelezen bericht door redrose »

Ik heb net een brief geschreven dat ik nog met 1 lot wil meespelen in plaats van 3 en gelijk op de post gedaan.
Vergeet niet uw handtekening te zetten als u opzegt en met welk lot u eventueel wilt blijven spelen, je kunt beter teveel dan te weinig informatie geven, ook heb in mijn geboortedatum erbij gezet om misverstanden te voorkomen.

opinion100

Ongelezen bericht door opinion100 »

In juni of juli verhogen ze de loten weer met 50 euro cent :x

Gesloten