LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra trekking Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.

Bij u ook extra afgeschreven? Bent u het ermee eens??

Ja: ik speel graag mee in de Postcodeloterij
7
11%
Nee: ik geef maandelijks al genoeg uit aan de Postcodeloterij
58
89%
 
Totaal aantal stemmen: 65

bloemendal
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:22

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door bloemendal »

ik heb trouwens gewoon een mail gestuurd naar [email protected],en kreeg het bericht niet terug,dus denk dat dit het goede mailadres is.

AmberOwen
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:54

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door AmberOwen »

Beste mensen, ik heb radar een mail gegeven om dit onderwerp in de uitzending te behandelen. Mijn mening is dat dit niet zomaar moet kunnen een dubbele afschrijving te doen waar geen toestemming is gegeven. Ik wacht af, maar hoop zeker dat dit onderwerp behandeld wordt.

henmar53
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2009 21:59

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door henmar53 »

Ook ik heb nooit opdracht gegeven om mee te betalen aan een extra trekking,heb alleen een machtiging gegeven voor 1 trekking per maand!!!

ECHT SCHANDALIG OVERWEEG MAAR EENS OM OP TE GAAN ZEGGEN!!

TOCH WEER ZO'N 136,50 EURO P/J,
T'JA DAT KOST HET TEGENWOORDIG VOR 1 LOT!!
:evil: :evil:

marjankarssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2009 20:45

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door marjankarssen »

Ik ga m'n lidmaatschap opzeggen doordat men ongevraagd meer geld afschrijft dan waarvoor toestemming is gegeven.
Ik hoop dat iedereen dit doet, misschien leren ze dan eens.

jacquelinesalassa
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2009 22:26

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door jacquelinesalassa »

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo verbaasd is dat er extra geld van mijn rekening is afgeschreven. Een kennis vertelde mij dat dit wel in de contractvoorwaarden van de postcode loterij staat. Ik weet daar niets van en ook is het voor mij niet terug te vinden op de site van de loterij.
Zelf heb ik geen zin meer in deze loterij, temeer omdat een kleine groep zich zo schandalig met mijn zuur verdiende geld kan verrijken. In die 20 jaar dat ik meespeel, voel ik mij nu behoorlijk besodemieterd. Dat ik zo naïef heb kunnen zijn!?

Chantal73
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2009 23:43

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Chantal73 »

Ik heb ook nooit toestemming gegeven maar ze halen het gewoon van mijn rekening EN terugkrijgen ho maar!!

Ik vind 1 lot en 12 trekkingen per jaar MEER DAN GENOEG :evil:

Kan dit zomaar???

Maaike V
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2009 14:05

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Maaike V »

Op 29 maart heb ik een berichtje geplaats omdat ik ook erg boos was, heb gelijk per aangetekende brief en per fax opgezegd.
Daarbij heb ik een aparte brief ook aangetekend verzonden dat ik een beroep doe op artikel 6 punt 8 uit hun reglement ( dat ik niet accoord ga met de afschrijving en directe terugstorting eis)
De trekking voor de maand april had/heeft nog niet plaatsgevonden!!
Nu het goede nieuws, op 8 maart heb ik alles teruggestort gekregen :roll: :roll:

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door lind@ »

ook ik was verrast 39 euro afgeschreven speel mee met 2 loten en de verdubbelaar,als ik het goed begrijp op de site van hun dan hebben ze dus ook al voor december ge-int?of begrijp ik het verkeerd :roll:
ik heb meteen pen en papier gepakt en 1 lot opgezegd en ook mijn loten bij de sponsorbingo loterij opgezegd.
wie weet of je daar nog een bevestiging van krijgt?
want tot nu toe nog niks ontvangen van hun qua opzegging.
ook ik heb geen info vooraf gekregen over het innen van de extra trekkingen.schandalig!!!
maar ik wacht af.

Gesloten