LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] f.m.a.g.g.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
darent

f.m.a.g.g.

Ongelezen bericht door darent »

ik heb vandaag van de F.M.A.G.G, Foundation Mondiale d'Attribution des Gros Gains, een bevestiging ontvangen dat ik 20.000 euro heb gewonnen.
Het enige wat ik moet doen is het officielle document opsturen (en ondertekenen) en 39 euro overmaken, die de gemaakte kosten van het dossier? en de verzendkosten van "de verbazingwekkende Universele Methode om op onfeilbarte wijze te winnen in alle kansspelen zullen dekken!!!!!!
Natuurlijk wil ik dolgraag deze prijs ontvangen, maar ik heb zo mijn twijfels of dat ooit zal gebeuren.
heeft iemand anders ervaring met deze organisatie.

MAXIEM

Re: f.m.a.g.g.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Darent,
Ik heb je bericht ook op Klaagbus.nl geplaatst. Via twee kanalen krijg je meer informatie los. Als je hiertegen bezwaar maakt, dan hoor ik dat graag even. Groeten, Ton.
P.S. niet meedoen en de 39 euro aan andere leuke dingen besteden.

Gast

Re: f.m.a.g.g.

Ongelezen bericht door Gast »

LOL:) 39 euro overmaken voordat je je prijs van 20.000.00 euro kan innen hehehehehe

versace1

Re: f.m.a.g.g.

Ongelezen bericht door versace1 »

ik heb eergisteren ook zo'n @#$% brief van FMAGG ontvangen.
wat een stelletje amateurs,zeg.
ze zeggen dat je eerst 39 euro moet betalen voor zogenaamde
'gemaakte kosten voor het dossier en verzendkosten voor de verbazingwekkende UNIVERSELE METHODE'.

weet iemand hoe ik van die tijdsverspillende oplichtingspraktijken af kan komen ??? ik heb in 1 jaar zoveel neploterijen in mijn brievenbus ontvangen dat ik , als het nou echt allemaal waar was, nu een paar ton euro's had gewonnen en niet te vergeten : een spaanse villa en een rode mercedes SLK cabrio , een smart roadster, een audi a2, een philips breedbeeld met dvd speler en video. :lol: :lol: :lol:

maar helaas, ik rijd nog in een 6 jaar oude renault megane diesel en ik woon nog bij mij ouders thuis. :lol: :lol: :lol:

ik vind dat 'harry potter' eens nieuwe wetten moet laten maken voor die oplichtpraktijken die mensen toch nog door gierigheid weet binnen te halen.

Waarom komt de redactie van tros radar niet hard in actie om die oplichters voor de camera te krijgen ???

mvg

Versace1

Gast

Re: f.m.a.g.g.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een brief ontvangen en ben een stuk goedkoper uit en krijg ook nog meer zeker 50 duizend euro en hoef maar 35 euro te betalen. Daarvoor krijg ik ook een win methode voor allerlei kansspelen.
De brief komt van ene OLIVIA ROY en ze verkoop een methode van een zogenaamde bekende wetenschapper PROF. ROBERT DIKANSKY Ik zal de info die ik heb ontvangen opsturen naar radar misschien kunnen ze er wat mee. Wordt er soms wel gek van heb toch al weinig geld en natuurlijk wil ik de lotto winnen. Ik ben gelukkig nog niet helemaal hopeloos om me met dit soort oplichters in te laten.

groetjes Marye Jansen[/b]

Gesloten