LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen Gratis lot postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
manita99

geen Gratis lot postcodeloterij

Ongelezen bericht door manita99 »

ik speel al jaren mee met de postcode loterij, zoals bij iedereen ging er vorige maand een flink bedrag van de rekening af!!
een maand geleden kwam er een vrouw aan de deur van de postcodeloterij, ze bood me een gratis lot aan + een vvv bon van 10 euro, ik vroeg nog dan moet ik er zeker extra voor betalen, nee hoor mevrouw die is gratis daar hoeft u niks extra voor te betalen!!ze zei ook niet dat het niet eenmalig was oke dacht ik doe maar. maar nu was er toch 19.50 afgeboekt voor de maand april + extra trekking!! voor de maand mei hadden ze ook nog een 3 loten afgeboekt 29.25 ik dacht wat raar en had er achteraan gebeld. maar werd er niet wijzer van, ze zeiden dat het klopte. na een paar dagen dacht ik er klopt toch iets niet, ik weer m`n giro na kiiken, hebben ze gewoon het extra lot afgeschreven!! ik boos postcodeloterij bellen zeggen ze die lot was niet gratis!! heb gelijk een brief geschreven dat ik het geld terug wil en zeg gelijk al mijn loten op.ik vind dit toch wel heel erg vreemd van de postcode loterij, hebben meer mensen wel dit weleens meegemaakt??

Jog en Ali

Re: geen Gratis lot postcodeloterij

Ongelezen bericht door Jog en Ali »

Gisteren 11 juni is geprobeerd ons een gratis lot aan te praten. Behalve