LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen Gratis lot postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
manita99

geen Gratis lot postcodeloterij

Ongelezen bericht door manita99 »

ik speel al jaren mee met de postcode loterij, zoals bij iedereen ging er vorige maand een flink bedrag van de rekening af!!
een maand geleden kwam er een vrouw aan de deur van de postcodeloterij, ze bood me een gratis lot aan + een vvv bon van 10 euro, ik vroeg nog dan moet ik er zeker extra voor betalen, nee hoor mevrouw die is gratis daar hoeft u niks extra voor te betalen!!ze zei ook niet dat het niet eenmalig was oke dacht ik doe maar. maar nu was er toch 19.50 afgeboekt voor de maand april + extra trekking!! voor de maand mei hadden ze ook nog een 3 loten afgeboekt 29.25 ik dacht wat raar en had er achteraan gebeld. maar werd er niet wijzer van, ze zeiden dat het klopte. na een paar dagen dacht ik er klopt toch iets niet, ik weer m`n giro na kiiken, hebben ze gewoon het extra lot afgeschreven!! ik boos postcodeloterij bellen zeggen ze die lot was niet gratis!! heb gelijk een brief geschreven dat ik het geld terug wil en zeg gelijk al mijn loten op.ik vind dit toch wel heel erg vreemd van de postcode loterij, hebben meer mensen wel dit weleens meegemaakt??

Jog en Ali

Re: geen Gratis lot postcodeloterij

Ongelezen bericht door Jog en Ali »

Gisteren 11 juni is geprobeerd ons een gratis lot aan te praten. Behalve
dat ze je naam willen weten en bankrekeningnummer wilde deze jongeman ook geboortedata en handtekening. Het zgn. gratis lot kon hij mij zo in de handen geven maar dat gebeurde niet. Hij hield het voor mij in een goudkleurige enveloppe. Toen ik het wilde aanpakken liet hij weten dat je volgende keer vanzelf een lot zou krijgen waar je dan voor moet betalen. Ik vroeg hoe je dat kon stoppen, waarna ik het antwoord kreeg dat je dan moest telefoneren enzo op kon zeggen. Toen begreep ik dat het toch om een verborgen verkoop ging. Ik heb geweigerd mijn handtekening te zetten. Bijna was ik hun slactoffer geworden want mij reknr(nodig voor de storting als je iets wint) hadden ze al gekregen. Hij heeft nog zijn identificatieplaatje van de loterij en zijn paspoort laten zien, maar is daarna toch teleurgesteld vertrokken.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Hou je bankrekening in de gaten, ze zijn er niet te beroerd voor, om een valse handtekening te zetten

Sam21

Ongelezen bericht door Sam21 »

Wanneer je eenmaal lid bent van de postcodeloterij, vallen ze je voortdurend per telefoon en per mail lastig. Heb je een lot, dan schroomt men niet om je een tweede, derde etc. aan te smeren zonder te vermelden dat ook een gratis lot weer moet worden opgezegd na de bewuste speelmaand. Niets is daarvoor te gek. Je bellen en dan zeggen dat ze goed nieuws hebben. Mevrouw het goede nieuws is dat u (omdat u nog niets gewonnen hebt) een extra kans van ons krijgt op die mooie televisie. Het slechte nieuws moet je er altijd zelf uit trekken. Zelf vinden ze het slechte nieuws juist erg goed nieuws, want alleen die mensen die nu een extra lot kopen maken extra kans en nog zo wat van die flauwekul. Wanneer je eenmaal hebt opgezegd gaat dit stalkgedrag gewoon door. Ik heb helemaal genoeg van de postcodeloterij.

Gesloten