![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Ik heb een brief aangemaakt met hulp van een voorbeeld brief dat had ik gisteren al gezien op consuwijzer.nl.
Erin heb ik vanalles geschreven, een paar dingen daarvan zijn dat ik alleen akkoord ben gegaan met de eenmalige 4,95 en niet met de rest en dat ik na het eerste boekje meteen had afgebeld. En dat ik weet dat ze het niet automatisch proberen af te houden want als ik daar toestemming voor heb gegeven dan kunnen ze het bij mijn bank gewoon automatisch afnemen dus dat wil zeggen dat ik geen toestemming gegeven heb ervoor?? (Gohh, waar kom ik nu opeens achter!
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
![Embarassed :oops:](./../images/smilies/icon_redface.gif)
Ook heb ik in de brief gezet dat ik al vele malen heb gevraagd het abonnement te stoppen(wat volgens hun niet kan maar in dit forum wel bij iemand staat dat ze het abonnement wel hebben stopgezet met link) en mij het geld terug te storten en dan pas zou ik hun de boekjes terugsturen en dan is er niks aan de hand.
Als ze het abonnement niet stoppen en ze blijven me negeren (wat nu al van 17 oktober is), dan gaan alle boekjes wat nog gaan komen + de boekjes die ik al heb regelrecht de vuilnisbak in en ga ik met de brief naar de politie en doe ik aangifte.
(Ps. Ondertussen doe ik al aangifte, maar dat laat ik hun niet weten, dat zien ze dan wel.)
Ik zou de brief eens een keertje hier kunnen plaatsen zodat u het in zijn geheel kunt lezen, tenzij u genoeg heeft gelezen en misschien een tip voor mij heeft wat ik het beste kan doen?
Ik weet ik moet dit allemaal zelf doen en het komt toch allemaal op mij neer, maar ik ben pas van april 18 en moet helaas helemaal voor mijn eigen alles zorgen en heb graag beetje hulp van buitenaf die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt.
Ik kan het zelf wel, maar help me toch?
Groetjes,
Savanah Geurts.