LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
haco26
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jun 2005 22:41

gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Ongelezen bericht door haco26 »

bij het stemmen voor de finale-uitzending van big brother krijg je gratis een hotelwaardecheque per uitgebrachte stem. met de code die je krijgt, elke keer 1010, kun je de cheque downloaden. daarna blijkt pas dat je € 6,95 moet betalen voor de toezending van de gids met de hotels waar je de bon kunt gebruiken. dat is pas duidelijk leesbaar in het mailtje dat je naderhand krijgt.HOEZO GRATIS. ik had drie keer gestemd, dus drie cheques en krijg nu ook drie keer een acceptgiro. die gaan dus weer retour. overigens is de code steeds dezelfde en ik kwam erachter dat je de cheque meerdere keren kunt printen. de nummers van de gedownloade cheques zijn steeds hetzelfde.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Ongelezen bericht door Shareena »

Maar 6.95 is altijd nog goedkoper dan de kosten van een nachtje in een hotel!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Ongelezen bericht door Bailey »

Maar je bent wel verplicht je diner en ontbijt verplicht te nuttigen in het hotel en de kosten van het eten zijn niet inbegrepen. Dus je hebt kans dat je nog 50 euro voor een diner en 15 euro voor een ontbijt moet betalen, per persoon. En dan ben je nog duur uit. Niet aan beginnen. Gewoon via internet naar aanbiedingen kijken. www.hotelspecials.nl heeft nog wel eens leuke aanbiedingen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Ongelezen bericht door Shareena »

Ja maar dacht je nou echt dat je voor 0.70 cent een gratis overnachting kreeg? Ja dan zou ik ook 3x sms-en... Als je een beetje je verstand had gebruikt had je dit ook wel kunnen begrijpen?! Jij krijgt de cheque toch gratis? Daarna moet je er zelf 6.95 voor betalen en kijken of je erop ingaat of niet...

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het principe van die ''gratis'' hotelovernachtingen is al jaren hetzelfde: wanneer je erop ingaat, moet je inderdaad een duur ontbijt plus diner erbij nemen, hetgeen je voordeel onmiddellijk doet verdwijnen.

Als alleenstaande heb je er al helemaal geen fluit aan, je moet dan een toeslag betalen voor de overnachting, het diner plus het ontbijt.

Enkele jaren geleden had mijn werkgever een dergelijk boekje in het kerstpakket gestopt, maar na enkele weken en vele klachten, heeft hij dat vervangen door een irisbon van 10 euro. Daar heb je tenminste iets aan. Niet aan die nepkortingen en ''gratis'' (want duur betaalde) overnachtingen.

bubbaz
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2005 16:37

Re: gratis hotelwaardecheque na stemmen big brother

Ongelezen bericht door bubbaz »

Heb in Dec èèn keer een sms gestuurd om te stemmen voor de finale, en kreeg een hotelwaardecheque, met de hartelijke felicitatie's.
Ook zat er een Voordelengids bij, èn een acceptgiro van € 6,95.
Die heb ik niet betaald, want gratis is bij mij gratis, en prijs is prijs, dan win of krijg je wat.
Ne enige tijd kreeg ik een herinnering, en afgelopen week een brief van een incassobureau, of ik maar even binnen VIJF DAGEN het verschuldigde bedrag te voldoen, en als ik dat niet heb gedaan krijg ik een dagvaarding.
Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand maar eens ga aanspreken, want ik heb hier niet om gevraagd, maar omdat ik een sms heb gestuurd dit hele gedoe in min maag gesplitst krijg.

Groet Janny

Gesloten