LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IMR-lotto, is het ook een Duitse Lotto ?????????????????

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Eddyels

IMR-lotto, is het ook een Duitse Lotto ?????????????????

Ongelezen bericht door Eddyels »

Ik heb een brief van de IMR-lotto ontvangen, dat ik 45.000 Euro heb gewonnen en zal dit bedrag ontvangen zodra ik binnen 72 uur reageer. Al SPOEDIG had ik binnen de aangegeven tijd gereageerd. Nu kreeg ik een antwoord van IMR terug met de bevestiging dat ik deelneem met deze lotto. Vervolgens wordt een x aantal bedrag per maand van mijn bankrekening automatisch geincasseerd. Mijn vraag nu heb ik hier ook te maken met een Duitse-Lotto-oplichting? Zo ja, wie kan me hierover informeren, adviseren en/of zeggen welke stappen ik moet ondernemen om het ONGEDAAN te maken ? PLEASE, HELP ME!!! Tevens hier het adres van IMR NL met hun banknr. 73.39.56.793; POSTBUS 1060; 6040 KB ROERMOND; TEL. 0800 0228359. Alvast HARTELIJK DANK!!!

mocros

Re: IMR-lotto, is het ook een Duitse Lotto ?????????????????

Ongelezen bericht door mocros »

Ook ik kreeg een brief dat wij 45.000 hadden gewonnen maar ben er niet op ingegaan omdat ik het twee keer heb meegemaakt dat zij dan gewoon het bedrag van mijn rekening afschrijven. Bel direct jou bank op en laat het geld terug storten en blokeren. Heb ik gedaan en het helpt. Ik heb niets meer gehoord. Net nog een telefoontje of ik aan de duitse lotto mee wilde spelen maar heb ik direct neer gelegd. Succes.

Tommie

Re: IMR-lotto, is het ook een Duitse Lotto ?????????????????

Ongelezen bericht door Tommie »

Inderdaad direct na afschrijving je bank bellen en het bedrag terug laten boeken, als je te laat bent heb je pech, bij de meeste banken heb je hiervoor een werkdag na afschrijving deze mogelijkheid.

Mocht het niet meer lukken, dan wel deze afschrijving laten blokkeren.
Ook moet je dan schrijftelijk je inschrijving laten annuleren en vragen om je gegevens uit hun bestand te halen.

Of net als ik als je de mogelijkheid hebt een nep-incasso maken (hun brief is ook nep, dus oog om oog ........) op je PC en je gewonnen bedrag opeisen door te dreigen met beslaglegging van hun banktegoeden. Daarna hoor je waarschijnlijk niets meer en blijven ze ook van je euro's af. Een voorbeeld kan je vinden op en er zijn er die het mooier en beter kunnen. Succes

http://www.incasso.homestead.com\incasso.html

Gesloten