Hoi
Ik moet zeggen dat ik erg twijfelde toen ik deze brief kreeg van jlv,ik had een geldprijs gewonnen van 45.000 euro,en waarom ik niks terugstuurde,of er soms iets mis is gegaan,ben blij dat ik hier even wat gelezen heb erover,had t haast opgestuurd:)
Ik vind t ook belachelijk,mensen die t goed kunnen gebruiken,wij ook wel die kunnen een gat in de lucht springen als ze erin trappen,erg lullig hoor dat t oplichters zijn.Ik had nog een paar keer naar het 0049nummer gebeld maar er word niet opgenomen.
Nee tuurlijk niet,als iedereen het bedrag echt moest krijgen waren ze al failliet.
grt Miranda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] JLV brief gehad
Re: JLV brief gehad
Hoi Miranda,
Gelukkig dat ik jouw mailtje las, want mijn moeder belde me net helemaal overstuur dat ze 45.000 euro zou ontvangen als ze maar die brief zou terug sturen binnen 24 uur. Gelukkig was ze zo wijs om niet te reageren. Ik vraag me af of we JLV geen proces kunnen aanspannen, ze zeggen immers dat je echt gewonnen hebt! Wat een bedriegers!!!
grt. Chantal
Gelukkig dat ik jouw mailtje las, want mijn moeder belde me net helemaal overstuur dat ze 45.000 euro zou ontvangen als ze maar die brief zou terug sturen binnen 24 uur. Gelukkig was ze zo wijs om niet te reageren. Ik vraag me af of we JLV geen proces kunnen aanspannen, ze zeggen immers dat je echt gewonnen hebt! Wat een bedriegers!!!
grt. Chantal
Hoi allemaal,
Jullie hebben het allemaal mis.
Die prijs van €. 45.000,00 is bij mij gevallen, hellaas voor jullie (geintje).
Maar wat ik mij afvraag hoe komen zij aan die adressen, want die van mij is echt gericht aan mij incl. met mijn voornaam volledig gespeld.
grt
jk
Jullie hebben het allemaal mis.
Die prijs van €. 45.000,00 is bij mij gevallen, hellaas voor jullie (geintje).
Maar wat ik mij afvraag hoe komen zij aan die adressen, want die van mij is echt gericht aan mij incl. met mijn voornaam volledig gespeld.
grt
jk
ook ik zou alweer een geldprijs en 45.000 euro hebben gewonnen.
vorige maand was het nog een mercedes.
En een mooie brief erbij, waarom ik niet heb gereageerd om mijn geldprijs te claimen.
Dat ze dan maar eerst met dat geld hier voor mijn deur staan, en dan stuur ik het wel op.
vorige maand was het nog een mercedes.
En een mooie brief erbij, waarom ik niet heb gereageerd om mijn geldprijs te claimen.
Dat ze dan maar eerst met dat geld hier voor mijn deur staan, en dan stuur ik het wel op.