LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kans op een prijs

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
brusleen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2009 13:31

kans op een prijs

Ongelezen bericht door brusleen »

Net telefonisch contact gehad met de postcodeloterij want ik had een vraag en die hield me al een tijdje bezig.
we wonen in een straat van vier huizen en om de hoek een straat van ongeveer 35 huizen daar valt wel eens een leuk prijsje maar bij ons terwijl we al mee doen vanaf het begin op een ijsprijs na nooit wat het antwoord wat ik al verwachte is dan ook dat ik dan maar een lot moet kopen met een postcode waar veel huisnummers zijn wel raar wij hebben al jaren minder kans dan iemand om de hoek en als ik nu een lot neem op de postcode bijv. van mijn broer die in een straat woont met heel veel huisnummers en de prijs valt wie krijgt het dan mijn broer met een lot of wij met dat nieuwe lot?

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: kans op een prijs

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik begrijp serieus niets van jouw verhaal..

Kun je komma, punten en hoofdletters gebruiken?

Henk25
Berichten: 227
Lid geworden op: 03 sep 2008 10:40

Re: kans op een prijs

Ongelezen bericht door Henk25 »

Kijk eerst bij welke loterij U het meeste kans heeft om een prijs te winnen.

Dit is een link

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: kans op een prijs

Ongelezen bericht door Jan1 »

Bij de postcodeloterij, doe je alleen maar mee om de goede doelen te steunen, niet meer en niet minder. Als je voor winst gaat, dan neem je uiteraard een andere loterij.

wokman
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jan 2009 20:25

Re: kans op een prijs

Ongelezen bericht door wokman »

beste mensen,
Er is er maar een die dagelijks, wekelijks en maandelijks wint, inderdaad de staat der Nederlanden.
Iemand zichzelf wel eens afgevraagd waarom men op een trekkingsdag uren van te voren geen lot meer kan kopen, voor deze staatslotterij en lotto?, zodat de computer zijn werk kan doen en het geheel op dummie loten te laten vallen.
Als men denkt dat bij de lotto het machientje live draait, denk dan verder, alleen een illusie, zoals ik al heb vermeld, de computer draait en zoekt een gunstige combinatie, en wat denk je?, niet voor de consument.
Dromen zijn bedrog!!

Gesloten