Ja ja ik ben er ingetrapt!!! het heet nu weer LLC,heb gelezen dat ze onder verschillende namen werken...
NU is mijn vraag.... wie heeft het rekening nr van LLC? ik heb mijn rekening al geblokkeerd,maar t is handiger als ik t nr weet want dan kan de bank alleen dat nr blokeren..... wie kan mij helpen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LLC
Re: LLC
Hey allemaal, ik heb gisteren bericht van deze loterij gehad,........ik heb 45.000euro gewonnen en gegarandeerd een dikke vette volvo
Ik heb hier niet om gevraagd...dus effe reclame van 3 weken in een dikke vette envelope gedaan.....daar bovenop de brief van hun..en bij het postkantoor afgegeven.......
het vrouwke zei:.....oh retour afzender, dan is de porto voor hun gna gna........
DUS IEDEREEN DIE EEN BRIEF KRIJGT.........EEN ZWAAR PAKJE MAKEN, DAAR BOVENOP DIE BRIEF MET RETOUR AFZENDER.....ONGEWENSDE POST EROP ZETTEN EN TADAAAAA JE WORD UIT HET KLANTENSYSTEEM GEHAALD......OMDAT ZE HET ZEKER NIET LEUK VINDEN OM PORTO TE MOETEN BETALEN!!!!!!!!
GROETJES EN SCH...IJ..T.. AAN DIE DOMME NEP LOTERIJEN.
Ik heb hier niet om gevraagd...dus effe reclame van 3 weken in een dikke vette envelope gedaan.....daar bovenop de brief van hun..en bij het postkantoor afgegeven.......
het vrouwke zei:.....oh retour afzender, dan is de porto voor hun gna gna........
DUS IEDEREEN DIE EEN BRIEF KRIJGT.........EEN ZWAAR PAKJE MAKEN, DAAR BOVENOP DIE BRIEF MET RETOUR AFZENDER.....ONGEWENSDE POST EROP ZETTEN EN TADAAAAA JE WORD UIT HET KLANTENSYSTEEM GEHAALD......OMDAT ZE HET ZEKER NIET LEUK VINDEN OM PORTO TE MOETEN BETALEN!!!!!!!!
GROETJES EN SCH...IJ..T.. AAN DIE DOMME NEP LOTERIJEN.
Re: LLC
ja ik werd ook plotseling gebeld door een of andere bedrijf die de loterijen van stargames zogenaamd had overgenomen en of ik ff geld wilde overmaken omdat ze mijn blokkering hadden ontvangen ...hahaha simpele zielen ...ze proberen ook echt alles om je over te halen ...
die mevrouw wist niks over stargames ...maar ze hadden wel stargames overgenomen met dezelfde loeterijen ...geeeezzzz
ik lach te me dood ik zei stuur maar op wie je bent en wat jullie zijn ...ben benieuwd
die mevrouw wist niks over stargames ...maar ze hadden wel stargames overgenomen met dezelfde loeterijen ...geeeezzzz
ik lach te me dood ik zei stuur maar op wie je bent en wat jullie zijn ...ben benieuwd