LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Roling

LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door Roling »

Mevrouw Roling kunt u alstublieft uitleggen WAAROM u niet in aanmerking wil komen voor 45.000 euro? WAAROM u uw contact geldprijs niet heeft opgevraagd. WAAROM u niet in aanmerking wilt komen voor het contant geldprijs die u heeft gewonnen?

De 4e keer dus deze agressieve LOC uit Venray me een brief stuurt.
:evil: :evil: Zouden ze mijn hint ooit oppikken, dat ik al hun brieven verscheur??

polootje

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door polootje »

Gewoon terug in de brievenbus gooien.
Met een dikke vette stift retour afzender erop.
De kosten zijn dan wederom voor hun.
En vooral vol blijven houden, net als zij.

Ik doe dit met al die ongevraagde rotzooi en ik moet zeggen het wordt minder.
Succes.[/b]

veronique

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door veronique »

HEY GOH DAS NOU HEEEEEEEL TOEVALLIG IK KRIJG OOK STEEDS DIEZELFDE POST AL NATUUUUUUUURLIJK 1000DEN ANDEREN:)
IK GA ER NIET OP IN EN VERSCHEUR HET EN DE OUD PAPIER MAN IS ER UITEINDELIJK NOG BLIJ MEE OOK HAHAHA.

DIKKE ONZIN ALLEMAAL EN IK BEN WEL BLOND MAAR STINK IN DIE ONZIN NIET IN..........

ALLEMAAL NEPPERIJ......ZUCHT ZOU HET OOIT EENS OPHOUDEN MET DEZE NEPBRIEVEN??

BEN ONDERHAND AL MILJONIARE JOH HAHHAA..

NOU DOEIIIIIIIIII

Gast

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door Gast »

Als je een antwoord enveloppe erbij krijgt dan moet je die zo zwaar mogelijk maken en terug sturen. Kost hun klauwen vol met geld en de kans dat ze er mee moeten stoppen wordt dan steeds groter.

Als heel Nederland dit nou doet, dan zijn we zo van die oplichters af.

sylvia

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door sylvia »

preciies ... :twisted: :twisted: :lol: :lol:

dat doen we zeker !!!!!

momo

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door momo »

deze post maak ik niet eens open ,gaat regelrecht naar de oudpapierbak, welk recht hebben ze om je die post te sturen!
ze hebben natuurlijk niets anders te doen daar op kantoor en dan gaan ze het WPN bestand openmaken en kijken wie ze zogenaamd blij kunnen maken ,nou ik ben het ermee eens ,brieven zo zwaar maken en terugsturen zodat t teveel geld kost en dan hopen dat ze eraan kapotgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ernie

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door Ernie »

NIET terugsturen met "retour afzender"!!! Ze hoeven dan namelijk geen portokosten te betalen.

Als je gebruikt maakt van hun eigen antwoordenvelop met daarin zoveel mogelijk papier dan moeten ze de portokosten van die envelop (gewicht) + een toeslag voor het antwoordnummer betalen.

Hoe zwaarder je het maakt, hoemeer ze moeten betalen.

momo
Berichten: 133
Lid geworden op: 25 okt 2003 14:49

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door momo »

dat ben ik helemaal met je eens!

Gast

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor al jullie bruikbare tips! Ook wij hebben vanmorgen een brief van LOC gehad, dat wij maar liefst 50.000 euro hebben gewonnen, in eerste instantie lees je alles eens goed door.....lijkt allemaal waterdicht, dus heb je in gedachten al heel leuke bestemmingen met het geld, die mooie grote TV voor je man & zoon, een mooie nieuwe hoekbank, leuke cadeaus voor mijn schoonmoeder, die net alleen is komen te staan, een leuke vakantie, verbouwingen aan het huis !!! De droom was voor een paar uurtjes leuk, mijn schoonmoeder zei al: daar hebben ze het heel vaak over bij Radar, pas maar op !!! maar ik hoop voor je dat het waar is !! Nou in euforie, lees je alles dan nog maar eens goed door ....... vul alles maar in, voor de zekerheid kopietjes overal van gedraaid, want mijn schoonmoeder zei al, als het niet zo is, dan moet je er maar een zaak van maken. Maar het stemmetje in mijn achterhoofd zei al, voor je het gaat opsturen, toch maar even op de site kijken......zie daar, met mij vele winnaars! Kan nou in ieder geval mijn verhaal even kwijt !!! Met al die bruikbare tips, hoef je eigenlijk zelf alleen maar dingen verfijnen. Dus mensen, alsjeblieft geen envelop opsturen, stuur een doos met bakstenen, omdat zij ons voorzien van een antwoordnummer krijgen zij nog altijd de porto-kosten voor hun rekening, het enige wat je moet doen is op het postkantoor het pakketje afgeven,zij doen daar dan een code voor jou op !!!! De porto-kosten worden dan wat hoger, en onze genoegdoening voor het blijmaken voor niets wordt wat meer op gelijke hoogte gebracht !!! Dus mensen help LOC naar de knoppen met de porto-kosten !!!!!!


Met vriendelijke groeten een gedupeerde familie van de 50.000 euro club

papierbak

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door papierbak »

weet je wat je het beste doet met post van dit soort loterijen en vergelijkbaar ? Ongeopend aan mij geven, kan ik er tenminste nog een papierophalende vereniging blij mee maken.

morticia
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2003 17:30

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door morticia »

Goh, net als vele anderen met mij, zie ik wel , heb ik dus ook 50.000 euri gewonnen. Ik ga het dus echt niet op de post doen ofzo !
Ja , een vette doos vol met bakstenen naar het antwoordnummer sturen, en wat mij betreft mag de rest , (uitgezonderd de antwoordenvelop) bij het oud papier.
Als de rest van Nederland dat nou ook doet , moeten ze straks idd 50.000 euri uitbetalen, maar niet aan winnaars, maar aan de TPG Post !

:) :) :) :twisted: :!:

docey

Re: LOC: geld prijs 45000 euro niet opgevraagd!

Ongelezen bericht door docey »

hoi,
als we het toch over een antwoord address hebben, waarvoor dus alle kosten voor de ontvanger zijn waarom dan alleen 1 doos bakstenen. kunnen we dit soort mensen niet wat sneller van hun geld af helpen.

kijk ze doen al elke moeite om het geld kwijt te raken maar ze krijgen om een reden die ze zelf nog niet begrijpen alleen maar meer geld binnen?? gek? hoe kan dat nou, hebben we alweer van duizenden bankrekeningen zitten afschrijven zonder dat we het zelf wisten. kortom deze mensen hebben geen verstand. daarom stel ik voor om geen dozen maar containers met bakstenen of beter puin. er is vast wel iemand aan het verbouwen. om gewoon een paar containers van dat puin afval bij hun te laten bezorgen. trekt voor hun ook de belans wat recht. al die jaren van winst innen moet ook wel saai worden.

nou ben ik gelukkig zelf geen slachtoffer, kijk wel uit. maar kan begrijpen dat door dit soort verkoop trucjes iedereen er in trapt.

dus als er iemand aan het verbouwen is, laat het weten volgens mij is puin afvoeren naar zo'n antwoord address een stuk goedkopen dan naar de vuilstort plaats.

met vriendelijke groet,
Docey,

Gesloten