LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LOC LOTERIJ

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
john44

LOC LOTERIJ

Ongelezen bericht door john44 »

:cry: ook wij zijn in het ootje genomen door LOC
ook wij hadden 50000 euro gewonnen , we hadden gegarandeerd de hoofdprijs gewonnen van 50000 euro...... we kregen toch nog 1 euro voor de moeite ......
we deden ook mee met de lottopool 6-49 van loc.
met 500 rijtjes deden we mee en elke keer keken we trouw naar de uitslagen op de tv en hadden volgens de gevallen cijfertjes ongeveer 700 euro gewonnen.. wij blij want zo hadden we toch nog iets voor de moeite... maar wat blijkt .... we moesten die 700 euro delen met alle andere deelnemers die in die pool meededen en dat waren er 143 .. dus geen 700 maar 4 euro krijgen we.
dus mensen trap er aub niet in want je wordt opgelicht waar je bij staat.
ook werd ons abonnement plots verhoogd met enkele euro's omdat we volgens hun wel mee wilden doen met geen 500 maar 1000 rijtjes.
dus ongevraagd .. hoppaaaaaaaa meer geld naar hun en minder naar degene die meedoen want je moet dan niet met 143 leden delen maar met 255 moet je delen... :twisted:

HHans

Re: LOC LOTERIJ

Ongelezen bericht door HHans »

Beste Mensen,
Laat je toch niks wijsmaken, niet iedereen kan de hoofdprijs winnen. Er kan er maar één de winnaar zijn. En dat ben ik. :D
Vorige week kreeg ik een schrijven van LOC Venray met de bevestiging hiervan. Ik moest nog wel aan enkele voorwaarden voldoen en het
Bevestging Afleveradres en Deelname Formulier terugsturen.
Nou dat heb ik natuurlijk onmiddelijk gedaan.
Vandaag heb ik alvast een bedankbrief gestuurd naar het LOC.
Ik hoop nu op een snelle reactie.
Mijn bedankbrief is gericht de Commercieel Directeur:
LOC
Antwoordnummer 1007
5800 VB Venray

Geachte heer J. van de Wetering,

Middels dit schrijven wil ik u vanuit de grond van mijn hart alvast hartelijk dank zeggen voor de grote prijs die mij ten deel is gevallen.

Een Mercedes C-200.

U moet weten dat ik zolang ik mij heugen kan er altijd al van gedroomd heb ooit nog eens een schitterende Mercedes te mogen bezitten. Als kind op de lagere school droomde ik daar al van.

Na mijn vijftigste verjaardag ben ik langzaamaan de hoop op het uitkomen van deze droom gaan verliezen.
Ik meende dat dit geluk mogelijk niet meer voor mij zou zijn weggelegd.

U kunt zich dan ook wel de blijdschap voorstellen die mij vorige week ten deel viel toen ik uw schrijven onder ogen kreeg: U heeft een spectaculaire Mercedes C-200 Kompressor gewonnen.

Verschillende keren heb ik uw schrijven doorgenomen, ik kon het maar niet geloven en dacht dat ik genept werd. Maar, hoe ik ook las, het stond er toch echt.

Onmiddellijk heb ik aan alle door u gestelde voorwaarden voldaan:
- ik heb bevestigd dat het adres om de auto af te leveren juist is.
- ik heb aangegeven met hoeveel rijtjes ik wil meespelen in de Duitse Lotto (ik wil niet meespelen.)
- Ik heb een copie van uw schrijven binnen 1 uur teruggestuurd (moet binnen 48 uur.)

Ik overweeg volgende week alvast een tekening te laten maken voor een verbouwing van mijn schuur. U begrijpt, ik wil zuinig zijn op mijn Mercedes C-200 Kompressor, en de schuur laat ik ombouwen tot garage.

Met zeer grote belangstelling wacht ik de spannende gebeurtenissen die nu verder komen gaan af.
Ik kan haast niet wachten op een verdere reactie van uw kant en voel me zoals een kind zich voelen kan op de avond voor Sinterklaas.

Dat juist mij dit geluk ten deel zou vallen, wie had dat nu kunnen denken.

Ik kijk ernaar uit uw reactie te ontvangen,

Met vriendelijke groeten, De winnaar van de Mercedes C-200
Laatst gewijzigd door HHans op 14 feb 2004 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt.

respects

Ongelezen bericht door respects »

kan je die mercedes eigenlijk niet gewoon met zijn alle bij de eigenaar gaan claimen???

Ik bedoel, degene die deze loterijen 'organiseerd' moet toch wel behoorlijk wat geld verdiend hebben. Er staan vast wel wat leuke auto's voor zijn deur, en die mag je gewoon meenemen. Hij schreef toch zelf dat je die auto gewonnen hebt.

Dat je in je enthousiasme een wat minder dure auto (en tweedehands) meeneemt, is eigenlijk alleen maar beter voor hem. Mag hij die mercedes houden..HELEMAAL NIEUW!!

Gesloten