Wat kan je nou het best spelen om ECHT kans te maken om geld te winnen?
Daarmee bedoel ik,
Duitse loterijen,Nederlandse loterijen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loterij?
-
Re: Loterij?
De beste manier om echt geld te verdienen met een loterij, is er een zelf organiseren.
Bij iedere loterij wordt minder geld uitgekeerd dan er wordt ingelegd.
Bij iedere loterij wordt minder geld uitgekeerd dan er wordt ingelegd.
-
KANS maak je bij elke loterij. Dat is nou net het misleidende van het hele verhaal.12koeto schreef:Wat kan je nou het best spelen om ECHT kans te maken om geld te winnen?
Daarmee bedoel ik,
Duitse loterijen,Nederlandse loterijen
Met welke Duitsle Loterij maak je het meeste kans dan?
De SKL?
De SKL?
Van alle loterijen in Nederland heeft de Staatsloterij het hoogste uitkerings-percentage.
-
Er is vanuit Nederland niet te zeggen, hoeveel kans je maakt bij de Duitse Loterijen. Degene die toevallig eens wat heeft gewonnen bij de SKL, zal zeggen dat je DIE loterij moet hebben, maar volgens mij maakt het totaal niet uit.
Speel waar je wil, maar hou er rekening mee, dat, wanneer je gegevens eenmaal bij de een bekend zijn, dat je dan ook door de andere loterijen zal worden benaderd. Plus door de nep-mediums (maria duval, chris, bedelnonnen zoals zuster michaela, en ga zo maar door.)
Speel waar je wil, maar hou er rekening mee, dat, wanneer je gegevens eenmaal bij de een bekend zijn, dat je dan ook door de andere loterijen zal worden benaderd. Plus door de nep-mediums (maria duval, chris, bedelnonnen zoals zuster michaela, en ga zo maar door.)
Het hangt er ook van af wat je belangrijk vindt. In Nederland heeft de staatsloterij inderdaad het hoogste uitkeringspercentage van alle loterijen. Maar daar zitten ook alle klein prijsjes bij in, zoals dat je nog niet eens de kosten van het lot terugverdient. Als het je gaat om een echt groot bedrag, bv. een ton of meer, dan weet ik niet wat de beste loterij is. Het feit dat de Lotto adverteert met de grootste kans om miljonair te worden, geeft aan dat zij wellicht een goede loterij zijn als het je vooral om de grotere prijzen gaat. En zoiets als een jackpot van 27½ miljoen bij de staatsloterij, dat vind ik dan weer wat overdreven. Alleen de rente daarvan zou je elke maand netto meer dan een bruto modaal jaarinkomen opleveren. Zelfs met een vijfde lot zou je dan nog lekker kunnen rentenieren zonder dat je op je kapitaal hoeft in te teren. Dan vind ik het jammer dat die prijs niet verdeeld wordt in veel meer iets kleinere, maar toch nog erg grote, prijzen.