LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door GGG »

Op de teletekstpagina van RTV Utrecht was afgelopen vrijdag te lezen dat een vrouw uit Maarssen een miljoen euro heeft gewonnen.

Ik vraag me af hoe dat kan. De trekking is toch op zaterdagavond?
En je kunt op zaterdag toch nog meedoen aan de trekking van die dag?
Hoe kan er dan al een prijs bekend zijn?

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door Spy21 »

omdat er ook doordeweeks trekkingen zijn.. :wink:

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door GGG »

Dat is het nou juist: Die zijn er helemaal niet meer!
Dus hoe kan de Lotto in vredesnaam VOOR DE TREKKING bekend hebben gemaakt dat iemand een miljoen heeft gewonnen?

Dat duidt er toch op dat de trekkingsuitslag kennelijk al bekend is terwijl er nog wel inleg mogelijk is (uit mijn hoofd tot zaterdag 18:00 uur). Wie doet er nou mee met een loterij als vooraf bekend is op welke getallen een prijs valt? Dat klopt toch van geen kanten?

De lotto reageert overigens niet op e-mail. Allang geprobeerd. En al heel lang geleden aangegeven dat ik wel eens bij een trekking aanwezig wil zijn. Mooi dat ze daar ook niet op ingaan, terwijl de trekkingen officieel openbaar zijn...

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Misschien kan je beter RTV Utrecht om uitleg vragen, zij hebben tenslotte het bericht geplaatst.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door GGG »

Ik heb inmiddels navraag gedaan bij RTV Utrecht, maar nog geen reactie gehad.

Het bericht staat ook hier: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/211025
Echt, er staat dat die vrouw vrijdag te horen kreeg dat ze een miljoen gewonnen had. Sorry hoor, maar hoe kan dat in vredesnaam op vrijdag al bekend zijn?

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door Berenice »

Een 57-jarige vrouw uit Maarssen heeft in de Lotto-trekking van 23 mei met de getallen 3, 6, 8, 23, 42 en 44 de eerste prijs van een miljoen euro gewonnen. De kersverse miljonair speelt sinds 2004 met Lotto mee en werd vandaag verrast door televisiepresentator Sander Janson die haar het goede nieuws kwam vertellen. De winnares wist niet wat haar overkwam en was nagenoeg sprakeloos. Ze verklaarde later dat het geld goed terecht is gekomen. “Een nieuwe camper of auto zou meer dan welkom zijn”, aldus de gelukkige winnares.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Lotto miljoen een dag te vroeg bekend???

Ongelezen bericht door GGG »

Ha kijk, dat verandert de zaak. Hadden ze dat er nu bij RTV Utrecht ook bij gezet, dan was het veel duidelijker geweest.

Vreemd trouwens dat die mevrouw verrast werd en er pas op vrijdag achter kwam dat ze al bijna een week miljonairs was. Misschien hield ze de trekkingen nooit in de gaten, dat kan.

Gesloten