LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotto's zaterdag/zondag show kansen!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
marcelo123

Lotto's zaterdag/zondag show kansen!

Ongelezen bericht door marcelo123 »

Ik ben lid met 5 lotto loten en mensen die zich als nieuwe klant aanmelden krijgen per lot een kans om in de lotto show te komen. Dit geld ook voor mensen die een los lot kopen.

Nu ben ik al een tijdje lid en kreeg ik voor de zaterdag show helemaal geen kans om naar de Zaterdag Show te gaan.

Nu zijn de kansen voor de zondag's show aanwezig en heb ik de lotto gebeld waarom ik niets thuis krijg om een kans te activeren. Zeggen ze dat dit onder reclame valt en omdat ik reclame had uitgezet krijg ik dit soort post niet.
De mevrouw aan de lijn kon me na dit gesprek hiervan afhalen en kreeg dat 1 activatie code. Ondanks dat ik 5 loten heb krijg ik dus maar 1 kans.

Dit is toch pure discriminatie tov nieuwe leden en mensen die het in de winkel kopen.

Ik heb hier een brief over geschreven en ben benieuwd wat ze hierover te zeggen hebben als het niet positief is stop ik mijn abonnement.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Lotto's zaterdag/zondag show kansen!

Ongelezen bericht door mich24 »

Het is de lotto, de minste winkans van Nederland.

Maar ik had mij op 30-04 aangemeld, en ik kreeg op 3 mei een uitnodiging voor de show,heb er toch mooi als kandidaat gestaan en een reisje gewonnen. Dus het kan wel,maar de winst wat betreft de lotto zelf, enorm weinig!

MauriceH
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jan 2005 21:02

Re: Lotto's zaterdag/zondag show kansen!

Ongelezen bericht door MauriceH »

Kijk en hier gaat het mis,

Natuurlijk heb je een leuke reis mooi lekker weg.
maar bedenk dat 72% netto winst naar NOC-NSF gaat.
Op zich een aardige club maar wat nu zo jammer is van die gehele sport is dat zo enorm veel geld blijft hangen bij een paar clubs met van die ballen jongens.

Bedoel kan het niet zo zijn dat ipv miljoenen in stukje gras 1 bal en 22 spelers te stoppen terug in hun eigen sport?

Nog niet in staat om hun eigen rekening balans op orde te houden?
Stadions door gemeentes worden opgekocht., Clubs door die zelfde op gehouden worden?

betaal men ook allemaal nog eens dunnetjes over.
vervolgens gaat men via Lotto enz van die onzin nog eens extra geld toe stoppen.

Kort om.
inderdaad natuurlijk prijzen uitgekeerd he he , maar betreft overige wat niet uitgekeerd wordt dat beetje zinnig besteed ?
Nee
paar procent leuke doelen voor op de Folder, de rest??

Gesloten