LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bodejosm43

Re: microsoft bedrag gewonnen helppppppppppp

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Aafke marieke schreef:En hoe kan ik mijn ip aders veranderen? wat moet ik daarvoor doen?
vaak kun je dat zelf niet eens, sommige modems maken steeds opnieuw een IP aan, en dan kan een spammer jou niet vinden. Ik heb een tijd lang een dergelijk modem gehad, en ik had in die periode minimaal last van spammers.

Maar nu heb ik weer een tijd een modem met vast IP-adres. Sinds die tijd ook weer regelmatig spammers in huis (in mijn mailbox....)

Computerdeskundigen hier: is er eigenlijk een methode om zelf je IP-adres te wijzigen, zonder dat je een heleboel anderer handelingen moet verrichten (zoals het wijzigen van instellingen, e.d.)? En is dat tegenwoordig nog de methode om spammers te weren?

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

vogels schreef:@aafke: je gaat toch hopelijk dit forum niet vervuilen met al je spam mails :!:
Het zou anders best een leuk topic kunnen worden, als er apart een werd aangemaakt, en waar iedereen zijn of haar berichten in kan dumpen (en voor de rest dus nergens).

Dan kun je direct overeenkomsten zien, en weten mensen sneller waarop ze moeten letten om dit soort ongein te herkennen.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

vogels schreef:@aafke: je gaat toch hopelijk dit forum niet vervuilen met al je spam mails :!:
Omdat, vele berichten en topics zijn verdwenen, is het een puinhoop geworden.
Members gaan nu gewoon verder met de topics, waarvan de rest nog over is.
Dit sluit niet uit, dat een bericht of mail zoals hier weer is geplaatst, toch de alarmbellen moeten rinkelen, maar lezen is toch nog een gave, waar menige mensen problemen mee hebben!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

LET OP - een lange - maar erg leuke (vandaag binnen:)

Mail 1:
From: ROYAL DUTCH SHELL PLC. <[email protected]>
Sent: Mon, January 10, 2011 9:42:00 PM
Subject: PY File Number: Shell/Nath-003/11

ROYAL DUTCH SHELL PLC (RDS)
CAREL VAN BYLADTLAAN 16,
2596 HR THE HAGUE,
THE NETHERLANDS.

Payment file: Shell/Nath-003/11.
Your Payment Ref: Shell/003/3RD/RBS/1-11

Good day ,

I know that this letter will hit you by surprise, but firstly I will like to introduce myself; I am ( PETER VOSER) The new CEO of Royal Dutch Shell Plc (RDS). Sorry for the inconveniences that was rendered to you in your line of Inheritance Payment transaction with the company some while ago. Presently, the board of Directors as chosen one as one of the final recipients of a cash Grant/Donation.The online cyber draws was conducted from an exclusive list of 1,000,000 email addresses of individuals and corporate bodies picked by an advanced automated random computer selection from the web. This promotion is to compensate every citizens of each Country where shell is located for the Damage that might have been done by our Company to your Lands and Crops.

You are being contacted by this office today, because your Case File (C) is the third File on our Settlement Files Cabinet. Your Inheritance Funds will be deposited into "ROYAL BANK OF SCOTLAND PLC" RBS after providing the necessary information for the Claim as the Right beneficiary in your Country.

Through my investigations and verification process of our Intelligent Monitoring Unit (I.M.U), i discovered that the Funds valued approved for you as a winner in your Country is (US$6,800,000 ).

YOU ARE TO CONTACT ARRANGEMENT DEPARTMENT FOR PAYMENT.

Contact person: Simon Henry
E-mail: [email protected]

Your Payment verification/Ref number is (shell/003/3RD/RBS/1-11). You are to quote your payment Ref# when contacting the Department. Mr. Simon Henry will act as your advicer officer and will ensure that you receive your funds in your Hand; so you must be in contact with him always for advice.

Further more,You will be required to re-confirm the following information to enable the Arrangement for your Payment .

(1)Full names: (2)Address: (3)Country: (4)Nationality: (5)Phone #: (6)Age: (7)Occupation:

Kindest Regards,

PETER VOSER.
CHIEF EXECUTIVE OFFICER (CEO)

CC: SHELL BOARD OF DIRECTORS
CC: COMMITTEE ON FOREIGN AFFAIR

Mail van mij:
Date: Tue, 11 Jan 2011 05:46:01 -0800
From: Guardian72
Subject: Re: PY File Number: Shell/Nath-003/11
To: [email protected]

Waarom kan dit niet gewoon op zijn Nederlands?
En dan mail 3:
KONINKLIJKE NEDERLANDSE Shell plc (RDS)
CAREL VAN BYLADTLAAN 16,
2596 HR Den Haag,
NEDERLAND.

Betaling bestand: Shell/Nath-003/11.
Uw betaling Ref: Shell/003/3RD/RBS/1-11

Goede dag,

Ik weet dat deze brief wordt u getroffen door verrassing, maar eerst zal ik mezelf graag introduceren, ik ben (PETER Voser) De nieuwe CEO van Koninklijke Nederlandse Shell Plc (RDS). Sorry voor de ongemakken die u werd teruggegeven in uw lijn van erfrecht Betaling transactie met het bedrijf enige tijd geleden. Momenteel is de raad van bestuur gekozen een als een van de uiteindelijke begunstigden van een subsidie / Donation.The online cyber vestigt werd uitgevoerd vanaf een exclusieve lijst van 1.000.000 e-mailadressen van personen en rechtspersonen opgepikt door een geavanceerd geautomatiseerd willekeurige computer selectie uit het internet. Deze promotie is om te compenseren elke burger in elk land waar Shell is gelegen voor de schade die zou zijn gedaan door ons bedrijf om uw Lands en gewassen.

U wordt gecontacteerd door dit bureau vandaag, want uw dossier (C) is het derde dossier op onze Settlement Files kabinet. Uw erfenis fondsen zullen worden neergelegd in de "Royal Bank of Scotland PLC" RBS na het verstrekken van de nodige informatie voor de claim als de juiste begunstigde in uw land.

Door mijn onderzoek en verificatie proces van onze intelligente Monitoring Unit (IMU), ontdekte ik dat de fondsen gewaardeerd goedgekeurd voor u als een winnaar in uw land (US 6,800,000 dollar).

Je moet REGELING Neem contact op voor BETALING.

Contact persoon: Simon Henry
E-mail: rds.plc @ w.cn

Uw betaalinstrument / Ref nummer is (shell/003/3RD/RBS/1-11). U bent van uw betaling Ref # wanneer contact opneemt met de afdeling citeren. De heer Simon Henry zal fungeren als uw Raadgever officier en zal ervoor zorgen dat u uw geld ontvangt in uw hand; dus je moet altijd in contact met hem om advies.

Verder zal u gevraagd worden om opnieuw te bevestigen de volgende gegevens bij de Regeling voor uw betaling mogelijk te maken.

(1) Volledige naam: (2) Adres: (3) Land: (4) Nationaliteit: (5) Telefoonnummer: (6) Leeftijd: (7) Beroep:

Vriendelijke groet,

PETER Voser.
Chief Executive Officer (CEO)

CC: SHELL RAAD VAN BESTUUR
CC: Commissie Buitenlandse zaken
Geweldig niet, Google translate?

Aafke marieke

Ongelezen bericht door Aafke marieke »

Ja dat is idd weer eenzelfde soort brief, bedankt dat je die er ook op gezet hebt. Wie weet helpt het iemand die via google (he vogel?????) na trekkingen doet en hierop stuit zoals ik!!!!

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Aafke marieke schreef:Hoi,
Ik heb helaas ook een zelfde soort mail ontvangen. De laatste (gisteren) was met de vraag of ik inderdaad een kopie van mijn paspoort wilde door mailen. Ook werden er mij twee opties gegeven hoe ik het gewonnen bedrag wilde ontvangen:

1 Een nieuwe rekening openen
2 mijn eigen rekening gebruiken

Bij beide opties stond een kolom met de kosten die daaraan verbonden zouden zijn voor de transactie en balasting.

Er werd eerst via een zogenaamde maneger van microsoft (ene Mark Foster) gemailt. Die mij vervolgens een ander mail aders gaf van iemand van de bank (ene Spencer),en mij vroeg hem op de hoogte te houden van hoe het contact verliep tussen mij en de bank.
Het valt echt te betreuren dat er zoveel mensen benaderd worden met deze onzin!
Wat ik vooral wilde weten is of radar er zelf ook al iets aan gedaan heeft? of dat het vooral onderling op het forum besproken word/is.

Groet een gedupeerde
Wat je nodig hebt is gewoon een goed spam filter, die filtert al deze mailtjes er netjes uit. Ik heb ze inmiddels al jaren niet meer gezien.

Gesloten