LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miljoenen jacht

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Gast

Miljoenen jacht

Ongelezen bericht door Gast »

Kreeg net een kaartje . Van de miljoenenjacht..
Moest een code invoeren via internet..

Dan heb je kans dat je naar de studio mag komen.

Maar dan moet je ook mee lid worden met meerdere lotgenoten.
Als je mee wil doen met het kofferspel.

Pure geld klopperij..

Dat dit mag
Corrie

ez

Re: Miljoenen jacht

Ongelezen bericht door ez »

Helemaal gelijk, ik vind de actie zeer misleidend. Onderstaand bericht kreeg ik nav van mijn opmerking, dat je als je niet oplet direct weer aan een lot vastzit. Geen wonder dat mensen soms 4 of zelfs meer loten hebben:

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wanneer u kans wilt maken op een van de laatste plaatsbewijzen voor het programma Miljoenenjacht, kunt u uw Gouden Gelukscode activeren op onze website www.goudenkoffer.nl. Deze code vindt u wanneer u de gouden balk op de door u ontvangen kaart heeft weggekrast. Daaronder vindt u het adres van de website.

Tevens wordt u de mogelijkheid geboden om Gouden Koffers te kiezen en met extra lotnummers mee te gaan spelen in de Nationale Postcode Loterij. Indien u tevreden bent met uw Gouden Koffernummers en uw lotnummers, hoeft u geen koffers te kiezen. Met uw huidige lotnummer(s) maakt u uiteraard ook kans op al onze prijzen en speelt u mee in het spannende Gouden Kofferspel in het programma Postcode Loterij Miljoenenjacht. Op uw rekeningafschrift vindt u uw Gouden Koffernummer(s).

Wij wensen u veel geluk met uw deelname!

Met vriendelijke groet,

Afdeling Ledenservice

Vanessabergsoeff

Ongelezen bericht door Vanessabergsoeff »

Ik speel ook mee met miljoenenjacht, omdat je zelf je geluksnummer mocht kiezen.
Nou vorig jaar is dat ook netjes gebeurd, en nu begint het weer dit jaar,
en ik hoorde maar niks van hun, dus ben ik is gaan bellen en ik kreeg te horen dat je nu de koffers krijgt toegewezen, nu zit ik dus met 4 koffernummers die ik helemaal niet wilde! :!: ik vroeg of ik het kon veranderen, maar helaas mevrouw, werdt er gezegt, dit heeft de notaris voor u getrokken, nou sorry maar dat is toch te belachelijk voor woorden???!!!! Gaat die notaris dan ook die koffers betalen????
Wie heeft wel zijn eigen nummer kunnen kiezen dit jaar, en die vorig jaar ook al mee speelde.

Gast

goh dacht dat jullie meespeelden voor de goede doelen :?

vanessabergsoeff

Ongelezen bericht door vanessabergsoeff »

wat een onzin opmerking gast van 19.07uur

tuurklijk doe je het voor de goede doelen maar ook voor het geld wat je ken winnen.En ik wil gewoon zelf kunnen beslissen welke koffernummers ik krijg, of is dat echt zo gek :?: ik betaal er toch zlef voor!!

Gast

Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt dat je kan wisselen en dan een flink bedrag mis loopt...
O ja, laat dat gebeuren... :lol:

vanessabergsoeff

Ongelezen bericht door vanessabergsoeff »

Tjongejonge ik dacht dat dit een leuke site was, maar hier kan je echt alleen maar afgezeken worden door die gast(en), echt TE zielig voor worden dit. doe iets nutigs met je leven....zoek een hobby ofzo

ez

Ongelezen bericht door ez »

Jammer, dat sommige gasten zich niet kunnen beheersen om onzinnige opmerkingen te geven.

Laten we eerlijk zijn, als je aan een loterij meedoet wil je toch ook wat (kunnen) winnen. Natuurlijk is de postcodeloterij voor de goede doelen. Omdat het om een postcode gaat en niet om een of ander nummer durven veel mensen niet op te zeggen.
Jammer dat er zo moeilijk gedaan wordt door de postcodeloterij met het kiezen van een koffernummer.
Pas in ieder geval op dat als je ergens een extra kruisje zet bij alle reclame die regelmatig komt, je direct weer een extra lot moet betalen.

Gast

ik heh voorig jaar een telefoontje gehad met een van de medewerkster van de postcode loterij die vertelde mij dat ik een prijs had gewonnen voor vier personen naar holiday in ys maar die prijs heb ik nooit ontvangen ik heb wel weer een lot aan gesmeert gekregen dit is tog niet eerlijk tog [email protected]

Beterluisteren.

Ongelezen bericht door Beterluisteren. »

Wat gebeurt er in zo'n geval nu?

Mensen krijgen een telefoontje, waarin hen wordt medegedeeld dat ze meedoen in een trekking, waarin ze KANS maken op kaarten voor holiday on ice, of een 8-daagse vliegreis of wat dan ook. Die prijzen worden nooit rechtstreeks telefonisch weggegeven.

Dan roept degene die aan de telefoon is, naar zijn of haar partner:

"SCHAAAAAAATTTTT, er belt iemand van de Staatsloterij, en die mevrouw zegt dat we 4 kaarten voor holiday on ice hebben gewonnen""

Op de eerste plaats is het niet de staatsloterij, maar dat hebben die mensen niet eens gehoord, op de tweede plaats denken ze dat ze die prijzen al hebben gewonnen, als ze worden opgebeld. Maar dat is dus niet zo.

Mensen luisteren slecht, en horen alleen wat ze willen horen, en zijn vervolgens stomverbaasd als ze de prijs, waarvan ze dachten dat ze die hadden gewonnen, nooit hebben gekregen.

molly333

Ongelezen bericht door molly333 »

Hoi. Ik wil even reageren op miljoenenjacht.
Ze proberen toch iedere keer weer op een andere manier geld van onschuldige mensen aftroggelen. Oke het is ook voor een goed doel ,maar in deze tijd moet toch iedereen voor zichzelf proberen financieel er tenminste bovenop te blijven.
Ik heb al zo vaak geprobeerd mijn gouden koffers te activeren maar ik had al direct in de gaten dat je dat extra geld kost terwijl al zoveel mensen al zoveel jaren meespelen en nog nooit niets hebben gewonnen.Dat is toch al steun genoeg.
mensen lees goed en trap er svp niet in
Ik vind het wel een hele leuke quiz en ik speel al jaren mee alleen jammer ik heb geprobeerd te activeren en heb ik nog geen gouden koffers.Moeten we maar voor spek en boon meedoen
Misschien reageren ze wel en hebben wij niet goed gehandeld,we wachten af..........
[/b]

brieziet

Ongelezen bericht door brieziet »

Beste molly333,

Als je al meespeelt krijg je een goudenkoffer nummer toegewezen. Welk koffernummer dit is kun je zien op je bankafschrift.

Als je nieuwe nummers wilt activeren zit je inderdaad ook weer aan nieuwe loten vast.

Brieziet

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Dit is topic is al weer 4 jaar oud en nog steeds gaan ze hiermee door .

Ik kwam opeens op marktplaats terecht .

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Nee die shows op RTL en SBS, zoals een dominoday, het sms´en wat durende die uren durende show gebeurt, daar wordt MILJOENEN EUROS op 1 avond mee verdiend, heel slim van deze zenders en heel dom al die mensen die 3,4,5 keer bellen.....en als je dan ziet wat ze met die miljoenen doen ! Geen goeie programmas maken, maar das mijn mening.

Gesloten