LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding Staatsloterij en OAD

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Bob Schurkjens

Misleiding Staatsloterij en OAD

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Geheel ongevraagd stuurt de Staatsloterij geadresseerde mailings per post met daarin een aanbod een jaar lang automatisch mee te spelen in de Staatsloterij. Bij in totaal minimale deelname per jaar van maar liefst 225 euro aan loten krijg je 1 lootje van 15 euro gratis. Op zich al een mager gebaar.

Staatsloterij probeert je ook nog eens lekker te maken met een reistegoedbon van OAD t.w.v. 50 euro

Wat Staatsloterij er niet bijvertelt is dat deze tegoedbon

a) alléén geldig is wanneer je een reis van minimaal 500 euro boekt
b) geldig is t/m 31 maart a.s.

Heel Marktplaats staat al vol met deze waardeloze OAD "tegoedbonnen" die in feite niet meer zijn dan een korting van maximaal 10% op een reis die je ergens anders toch al veel goedkoper kan boeken.

Trap dus niet in deze fopspeen-actie!

http://oad.staatsloterij.nl/actievoorwaarden.html
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 14 jan 2010 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel

Re: Misleiding Staatsloterij en OAD

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

De staatsloterij zal het gewoon nooit leren denk ik. :mrgreen:

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Sterker nog: ik sta al ruim een jaar afgemeld voor geadresseerde reclame per post van loterijen bij Infofilter/Postfilter.

Hoewel Staatsloterij is aangesloten bij Infofilter, heeft Staatsloterij daar kennelijk ook volledig schijt aan.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Volgens mij staan de voorwaarden netjes vermeld op de waarde cheques, die je krijgt bij het kopen van één of meedere loten. Op die cheques staan 8 voorwaarden waaraan je moet voldoen, jij noemt er slechts 2 en 1 daarvan is nog onjuist ook. je schrijft
a) alléén geldig is wanneer je een reis van minimaal 500 euro boekt
b) geldig is t/m 31 maart a.s.
De eerste is correct, maar de tweede luid volledig
Alleen geldig op een boeking gemaakt voor 31 maart 2010
Verder staat er namelijk dit te lezen: Geldig op een OAD reis met vertrek t/m 31 oktober 2010.
Ik snap niet wat je bedoeld met een fopspeen aktie, want je geeft zelf al aan, dat je dus maximaal 10% korting krijgt op een reis. Dat is toch 10%. En volgens mij is OAD echt niet altijd de duurste aanbieder, maar goed.
En voor alle duidelijkheid: ik werk niet bij OAD of de Staatsloterij en ga dit jaar met Arke op vakantie :lol:

A.Storm

Ongelezen bericht door A.Storm »

en je moet gelijk bij boeking je staatslot overleggen!!

dus als je 1 januari geboekt hebt bij OAD, kun je vandaag je staatslot overleggen en je bon, maar je krijgt geen 50 euro korting.

logisch maar helemaal eerlijk vind ik dat niet!

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

dus als je 1 januari geboekt hebt bij OAD, kun je vandaag je staatslot overleggen en je bon, maar je krijgt geen 50 euro korting.
Volgens mij staat dat ook op de bon. De bon moet bij het maken van een boeking worden ingeleverd en dus niet daarna.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een ander reisbureau wil juist €50,- korting geven als je stopt met de automatische loterij....
Maar ook die is vrij prijzig en dus beter zonder korting elders.

Korting moet toch ergens vandaan komen en dit soort reclame is wel vaker misleidend.

Gesloten