LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NMC

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Sannibal

NMC

Ongelezen bericht door Sannibal »

Wie kent NMC uit Veldhoven??
Ze beweren dat je via hen kan meespelen in de Duitse NKL. Dat klopt absoluut niet.
Citaat uit e-mailwisseling met NKL:""NMC" dos not belong to our sales organisation. They are not authorized to
sell our tickets. For that reaseon we have no informations about this
company."
Wij zouden 50.000 Euro gewonnen hebben. We wilden daarover bellen maar je krijgt ze NOOIT aan de telefoon. Heel de gemeente Veldhoven heeft nooit van NMC gehoord, de KvK kent ze niet, NKL kent ze niet. Waar zijn zij???
Wie heeft ook ervaring met NMC en heeft al geprobeerd om er iets aan te doen?? Wij blijven ze zoeken tot we iemand gevonden hebben!!!!!!
Deze plagerij MOET stoppen.

floortje

Re: NMC

Ongelezen bericht door floortje »

Probeer eens aangifte te doen bij de plaatselijke politie wegens overtreding van de Wet op de Kansspelen of stuur een brief naar de FIOD, postbus 19266, 3501 DG Utrecht en doe er dan de reactie van de NKL bij. De politie of de FIOD hebben in ieder geval meer mogelijkheden om zo'n bedrijf te vinden. SUCCES!

Aussie rules

Ongelezen bericht door Aussie rules »

Volgens mij is NMC oplichterij. Ik kreeg vandaag ook via de post te lezen dat ik 1 van de gelukkigen zou kunnen zijn met dat Kras Krakers gedoe. Nou, ik zou nadat ik de drie kraken had gekrast € 2,- en jawel hoor € 50.000,-- euro hebben gewonnen. Laat maar komen.

Nee, ik geloof er geen ene mallemoer van. Volgens mij zit daar oplichters achter die ook onder andere namen operen.

Winnen?? Ik denk dat je er meer door verliest als je er aan deelneemt. Kom er maar vanaf wanneer je je aanmeldt. Het ziet er wel professioneel uit die envelop.

In deze tijd € 50.00,-- zo winnen, dacht het niet. De groeten :x :cry: :twisted:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nmc is een oplichter want hij staat niet ingeschreven bij de kvk. Kortom zijn praktijken zijn oplichting. Dus trap hier niet in. Als jij een antwoord evneloppe erbij hebt gekregen, dan moet je deze zo zwaar mogelijk opsturen daar naar toe. Dat kost hun ontzettend veel geld. Maar dat kunnen ze vast betalen met die zogenaamde 50.000 eurootjes.

Groetjes Sandra

Gesloten