LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongewenste post van de postcode loterij
ongewenste post van de postcode loterij
Ik ben al die ongewenste post van de postcode loterij meer dan beu. Ik doe er niet aan mee, heb een reclamesticker op mijn deur boven de brievenbus, ik heb me ingeschreven bij infofilter (nu postfilter.nl), maar niets mag baten: ik blijf gewoon de post van de postcodeloterij ontvangen. IK heb maar 1 remedie: de post gewoon terugsturen, keer op keer. Ik heb mij voorgenomen om dat maar te doen, want niets anders helpt. Ik gun de brieven zelfs geen plekje meer in mijn papierkratje. Ik vind eigenlijk: wie dergelijke rotzooi produceert, moet het zelf opruimen...dus krijgen ze al hun post terug. Ik vind overigens hun tactieken stijlloos en niet respectvol, een goede reden om daar niet aan mee te doen. Op hun site kan je allicht ook geen contact maken via email om je klacht te uitten...ze kijken wel uit.....
Re: ongewenste post van de postcode loterij
Een reclame sticker helpt niet, de post van de postcodeloterij is gericht
op dat huisadres, staat meestal een adres van je op.
Dus daardoor valt het niet onder de reclame.
Maar ben het met je eens, voor mij mag dit ook stoppen.
op dat huisadres, staat meestal een adres van je op.
Dus daardoor valt het niet onder de reclame.
Maar ben het met je eens, voor mij mag dit ook stoppen.
Ik erger mij er ook aan.
Ik maakte mijn adres onleesbaar en stuurde het steeds weer retour afzender.
Heb nu al een behoorlijke tijd geen post meer van ze gehad.
Overigens kan je vanaf 01-03-2010 een postblokade instellen bij postfilter
https://secure.infofilter.nl/Infosecure ... filter.php
Ik maakte mijn adres onleesbaar en stuurde het steeds weer retour afzender.
Heb nu al een behoorlijke tijd geen post meer van ze gehad.
Overigens kan je vanaf 01-03-2010 een postblokade instellen bij postfilter
https://secure.infofilter.nl/Infosecure ... filter.php
ook wij hebben er last van,steeds stuur ik het terug en ja hoor geloof het of niet.....ik krijg ze binnen 2 dagen weer terug.Ik maak ze niet eens open en ze gaan regelrecht de container in
-
Denk aan je hart... je kunt je wel overal druk om maken.
Ongewenste reclame irritant? Jawel, maar het is er nu eenmaal. Het enige wat zou helpen is een Europees verbod op die onzin. Een Nederlands verbod heeft geen nut, immers, dan komt alles binnen de kortste keren uit Luxemburg of zoiets. Maar een Europees verbod zie ik niet zo gauw komen.
Ik verbaas me echter niet zozeer over die postcode reclame; ik verbaas me meer over de vele huis-tuin-en keuken reclames die iedere week in de bus vallen.
Als ik naar de hoeveelheid folders kijk: hoeveel bankstellen en eethoeken denken die gasten dat ik ieder jaar koop?
Ongewenste reclame irritant? Jawel, maar het is er nu eenmaal. Het enige wat zou helpen is een Europees verbod op die onzin. Een Nederlands verbod heeft geen nut, immers, dan komt alles binnen de kortste keren uit Luxemburg of zoiets. Maar een Europees verbod zie ik niet zo gauw komen.
Ik verbaas me echter niet zozeer over die postcode reclame; ik verbaas me meer over de vele huis-tuin-en keuken reclames die iedere week in de bus vallen.
Als ik naar de hoeveelheid folders kijk: hoeveel bankstellen en eethoeken denken die gasten dat ik ieder jaar koop?
-
Je moet de post terugsturen naar het echte adres van de pcl. Post die je retour of naar het antwoordnummer stuurt, wordt niet verwerkt. Met een eigen envelop (maar zonder postzegel) naar de postbus of naar de Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam sturen werkt zeer goed.
-
De post is het ergste probleem niet.... het ronselen van nieuwe loten wel. Je wordt telefonisch benaderd dat je een plaats krijgt in Miljoenenjacht.... Gegevens worden genoteerd, kiest u maar 2 koffers alvast, wij noteren de nummers. Die nummers blijken opeens nieuwe loten te zijn en voor miljoenenjacht ontvang je uiteraard nooit een uitnodiging. Ik vind deze manier stijlloos en onbeschoft. Er zit waarschijnlijk weer een callcenter achter die provisie moet scoren. Ik wordt misselijk van zulke acties. Zeker afgekeken bij de Energieleveranciers. Ik zeg de hele zooi daar op. Alhoewel dat ook weer niet eenvoudig is, lees ik hier zo tussen de reacties !!
Ik heb een Tweetjes jacht gewonnen .
Moest wel eventjes uitzoeken wat dit is .
En dat gezeur over het milieu van ze .Of deze vorm van reclame zo goed is .
Moest wel eventjes uitzoeken wat dit is .
En dat gezeur over het milieu van ze .Of deze vorm van reclame zo goed is .