LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongewenste post van de postcodeloterij
Ongewenste post van de postcodeloterij
De postcodeloterij is nu begonnen met brieven te sturen naar adressen die niet meedoen aan die oplichterij. Vandaag een brief ontvangen met de aanhef: Aan de bewoners van dit adres. Ik heb een NEE-NEE sticker op de brievenbus. Stop daarmee alsjeblieft.
Re: Ongewenste post van de postcodeloterij
Denk je dat de Postcodeloterij hier leest?
Nee tuurlijk niet, maar ik wil die troep niet in mijn brievenbus. Laat ze dat geld dan besteden aan die goede doelen die ze zogenaamd steunen.Naar mijn mening blijft daar niet zoveel van over met al die reclame die ze maken.sephora30 schreef:Denk je dat de Postcodeloterij hier leest?
-
Meld je aan bij Postfilter, www.postfilter.nl
Het was zonder naam. Ik ben ook aangemeld bij Postfilter.Bob Schurkjens schreef:Meld je aan bij Postfilter, http://www.postfilter.nl
-
Maakt niet uit. Ze omzeilen met deze adressering het postfilter en/of je NEE?NEE sticker. En dat mag niet. Stond je adres er ook niet op?
Lijkt mij dat je bij de post moet zijn.
Die doet de post in de brievenbus.
Het komt met Sandd.snepke schreef:Lijkt mij dat je bij de post moet zijn.
Mijn adres wel ja met de mededeling aan de bewoners van dit adres. Ik vind het erg irritant van de postcode gangsters.Bob Schurkjens schreef:Maakt niet uit. Ze omzeilen met deze adressering het postfilter en/of je NEE?NEE sticker. En dat mag niet. Stond je adres er ook niet op?
Jij hebt een nee sticker "geen ongeadresseerde post"
Je adres staat er op.Maar geen naam.
Zo omzeilen ze dus het postfilter.
Zo krijgt dus iedereen post,ook al staan ze in het postfilter
Nou mijn vuilnisbak is geduldig.
snepke schreef:Jij hebt een nee sticker "geen ongeadresseerde post"
-
Interessant. De Postcode Loterij omzeilt dan wel negeert het wettelijke postfilter door de persoonsnaam te veranderen in "aan de bewoners van dit adres".
http://www.consuwijzer.nl/Hoe_dien_ik_een_klacht_in
Er kan dan een boete worden opgelegd bij voldoende klachten van maximaal 450.000 euro. Persoonlijk lijkt mij dit een goed plan. Wat een wanstaltige en misselijkmakende club is het toch.
De Postcodeloterij heeft dit jaar al een boete gekregen van 160.000 euro voor hun wervingspraktijken, zie: http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... tingregels
En: als je geen klacht indient, kan er ook geen boete worden opgelegd!
Ze overtreden hiermee mogelijk de wet. Ik zou dit melden bij de Consumentenautoriteit viaMijn adres wel ja met de mededeling aan de bewoners van dit adres.
http://www.consuwijzer.nl/Hoe_dien_ik_een_klacht_in
Er kan dan een boete worden opgelegd bij voldoende klachten van maximaal 450.000 euro. Persoonlijk lijkt mij dit een goed plan. Wat een wanstaltige en misselijkmakende club is het toch.
De Postcodeloterij heeft dit jaar al een boete gekregen van 160.000 euro voor hun wervingspraktijken, zie: http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... tingregels
-
postcode gangsters
Bob Schurkjens schreef: De Postcodeloterij heeft dit jaar al een boete gekregen van 160.000 euro voor hun wervingspraktijken, zie: http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... tingregels
Een boete van 160.000 euro maar wat levert de wervingsaktie op ?????
Mischien is het toch de moeite waard voor de postcode loterij en gaan ze daarom gewoon hier mee door.
-
Die lui prijzen zichzelf uit de markt als iedereen opzegt
IJdele hoop.Elke deelnemer wil ook zo'n prijs als zijn buurman wint.mafvogeltje schreef:Die lui prijzen zichzelf uit de markt als iedereen opzegt
-
De winstkansen zijn nogal groot als je in bepaalde streken van het land woont
Misschien een winterprijs? Blik erwtensoep en een rookworst. Mijn buurvrouw was er erg blij mee.mafvogeltje schreef:De winstkansen zijn nogal groot als je in bepaalde streken van het land woont
Ik heb veel zin om mijn deelname aan de postcodeloterij te stoppen en b.v. met de staatsloterij mee te doen. Die vallen je niet voortdurend lastig om je op een slinkse manier nog een lot aan te smeren.
Wie nog meer?
Wie nog meer?
De Nationale Postcodeloterij heeft overal maling aan. Zojuist ben ik door ze gebeld terwijl ik in het Bel-mij-niet-register sta. Heb klacht ingediend bij Consuwijzer in de hoop dat iedereen dit doet en er een boete volgt.
Verder voor iedereen die meedoet. Lees de laatste consumentengids eens over loterijen en kijk een wat je kans is op een grote prijs. De kans dat je een enge ziekte krijgt is vele malen groter als dat je bij deze gasten echt iets wint wat ertoe doet.
Verder voor iedereen die meedoet. Lees de laatste consumentengids eens over loterijen en kijk een wat je kans is op een grote prijs. De kans dat je een enge ziekte krijgt is vele malen groter als dat je bij deze gasten echt iets wint wat ertoe doet.