Ik denk er niet zo over, want zolang ik NIET BETAAL doe ik ook NIET aan de postcodeloterij MEE.Ik ben dan ook erg tegen te poscodeloterij vanwege hun opzet dat iedereen in Nederland tegen wil en dank mee doet. Laten ze dan op zijn minst zelf een getal verzinnen.
Zijn er meer mensen die er zo over denken?
Dat brengt mij gelijk bij hetgeen ik afgelopen week op tv zag:
Zaterdag avond, het journaal van 20.00 uur nadert zijn afsluiting. Nieuwslezer van dienst, Sacha de Boer wijst, in aanloop naar de aanstaande postcode miljoenen klapper, de kijkers op de verdeeldheid die kan ontstaan als bekend werd waar de "grote pot" gaat vallen.
Er kwam een inwoonster van Heusden en Altena in beeld die, half huilende en op de rand van overspannenheid, verklaarde de postcodeloterij aan te klagen wegens toegebrachte psychische schade.
Vanaf het moment dat zij vorig jaar hoorde dat de hoofdprijs in haar straat was gevallen verkeert zij in deze toestand.
Niet vanwege de gewonnen de grote geldprijs, nee.............. vanwege het feit dat zij niet mee deed.
Zij zegt dat de psychische schade zo groot is dat ze maatschappelijk niet meer in staat is om te functioneren.
In mijn ogen een typisch voorbeeld van:
NOOIT MEE WILLEN DOEN OMDAT HET ZONDE VAN HET GELD IS, MAAR GAAN JANKEN EN DREIGEN MET EEN AANKLACHT ALS DE WINST AAN DE DEUR VOORBIJ GAAT.