LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
albertsijkens
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010 18:57

Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door albertsijkens »

Beste mensen

Is het niet mogelijk om deze reclame te verbieden en eventueel strafbaar te maken?

In Nederland , wordt telkens meer % van de bevolking armer en armer, er leven al zelfs meer mensen vanaf de ressecie op straat,
(IN NEDERLAND!!!!).

En de postcode loterij steunt goede doelen over de hele wereld.

Nou ja dat zijn een aantal dingen waar ik me over zou kunnen ergeren , maar dat doe ik niet , want ik speel niet mee, heb er namelijk sinds de ressecie ook geen geld meer voor.

Ik heb er trouwens nooit mee meegespeeld, en heb mij er ook nooit mee aangemeld. In principe zou mijn postcode niet in hun bestand mogen zitten.

Toch krijg ik regelmatig (Eens per week zeer zeker) zeer opdringerige post van hun , dat ik per direct loten moet kopen om de een of andere reden.

Ik leef op bijstands niveau, ik wordt overladen met cadeau's, Huizen , jachten , wereld reizen, en banken vol met geld.

De halve wereld is faiiet, maar de postcode loterij maakt dat gelukkig weer goed.

Hoe kan ik er voor zorgen dat die postcode loterij en al die andere goede doelen die alleen maar geld uit de beurzen van arme mensen proberen te ritselen, ermee stoppen om mij van die geweldig irritante post te sturen????

Ik werd vroeger door weet ik niet hoeveel bedrijven gebeld , omdat ze mij iets aan wilden smeren , en dat deden ze telkens onder het eten of eten kokemn haha, heel nederland had daar last van, en toen kwam het belmenietregister, sindsdien wordt ik ooik daadwerkelijk niet meer gebeld.

Kan er geen , stuurmijgeenloterijreclame register komen, of zoiets dergelijks.

Ik ga maandag nog 1 keer bellen naar de postcodeloterij , om te vragen of zij mij uit hun bestand willen halen, doen zij dit niet, maak ik er een daadwerkelijke klacht van.

Ik heb genoeg van die onzin.

M.vr.Gr.

A.J.B. Sijkens.

MAXIEM

Re: Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door MAXIEM »

albertsijkens

Er is in dit kikkerland geen wet die het sturen van reklame verbiedt (ooki niet als dat op naam is).

Met vriendelijke groet, Maxiem.

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door stap50per »

iedere keer retour afzender moeten ze mss wel de postzegel betalen :D :D :D :D :D :D

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Toch krijg ik regelmatig (Eens per week zeer zeker) zeer opdringerige post van hun , dat ik per direct loten moet kopen om de een of andere reden.
Ik weet dat het irritant is, maar dit lijkt me toch echt lichtelijk overdreven

roli
Berichten: 14
Lid geworden op: 05 feb 2008 15:17

Re: Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door roli »

EINDELIJK er dan toch vanaf???

Ontving ik een brief van de Postcodeloterij met daarin het verzoek om ze te bellen. Ze hebben nog een vraag over mijn opzegging en de verwerking daarvan.

Wie moet het verwerken dat ik heb opgezegd? Toch niet de Postcodeloterij? Tja, zij moeten verwerken dat ik er niet meer ben, 1 lid minder, weer minder inkomsten en dat in deze slechte economische omstandigheden.
Nee, ik moet het verwerken, ik de arme ik, ieder maand weer die euro's van mijn bankrekening af, ieder keer armer voor een vaag doel.

En nu moet ik bellen naar een gratis telefoonnummer van de Postcodeloterij dat staat vermeld in de brief: 0800 - 0280000

Ik hou mijn hart vast, ik durf haast niet te bellen. Wat staat mij te wachten? Ik zal onder druk worden gezet, er wordt gesmeekt, gevloekt, gebeden. Waarom heb ik opgezegd? WAAROM?

Inmiddels heb ik in de vijf dagen dat ik de tijd heb om de Postcodeloterij te bellen, een paar cursussen gevolgd: communicatie, omgaan met agressie, omgaan met moeilijke mensen, stresscursus etc.

Ik zal er alles aan doen de postcodeloterij te weerstaan...........

Guard007
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jan 2006 18:40

Re: Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door Guard007 »

Ook ik heb opgezegd en een brief gekregen.
Ik ben van plan geweest om te bellen, maar heb het niet gedaan omdat ik wel een vermoeden heb waarom ze willen dat ik bel.
Alleen ik heb geen zin gehad in een oeverloze discussie van hoe en waarom.

Ik zou ze, indien ze dit lezen, willen adviseren: DOE DIT OOK EENS. ( de div. flora lezen mbt klachten over de Postcode loterij !!)

Dan hoeven ze ook geen brieven te sturen en ik NIET te bellen.

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Postcode Loterij reclame , irritant, misleidend

Ongelezen bericht door GGG »

Als je van de Postcodeloterij af wilt, dan zou je hier eens kunnen kijken:
http://petities.nl/petitie/stop-het-mis ... tures#tabs

Ik heb deze website trouwens al eerder op dit forum vermeld, maar de forummoderator van Tros Radar heeft dat weggehaald. Kom op beste Tros, jullie hebben toch zeker geen boter op je hoofd?

Als bovenstaande link naar de petitie weer wordt weggehaald, dan lijkt het er warempel op dat er sprake is van belangenverstrengeling en zouden we eigenlijk een topic over de Tros zelf moeten beginnen!

Gesloten