LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij is weer bezig met spam

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
TheCrow555

Postcodeloterij is weer bezig met spam

Ongelezen bericht door TheCrow555 »

Paar jaar terug letterlijk maanden bezig geweest om de Postcodeloterij af te zeggen én om van hun spam af te komen: elke keer weer e-mail en brieven van ze. Uiteindelijk na maanden was het helemaal rond.
Maar ... ze hebben me toch weer gevonden :evil: Nu dan via hun nieuwe (?) site van Goodgames.nl die mij (en anderen neem ik aan) spamt met hun onzin. Uiteraard staat er een Uitschrijf link onderaan die spam maar dat is totaal nutteloos omdat ik me nog nooit bij hun heb ingeschreven.
Heb nu schoon genoeg van al hun onzin en een Opta klacht aangemaakt via https://www.spamklacht.nl/ ... wellicht is het totaal nutteloos maar ga het toch echt doorzetten.

Ed4508

Re: Postcodeloterij is weer bezig met spam

Ongelezen bericht door Ed4508 »

Heb je een spamfilter? Dan kun je bij de berichten van de Psotcodeloterij aangeven dat ze daar thuis horen. Bij Gmail is zoiets mogelijk, je ziet ze nooit meer terug.

TheCrow555

Ed4508 schreef:Heb je een spamfilter? Dan kun je bij de berichten van de Psotcodeloterij aangeven dat ze daar thuis horen. Bij Gmail is zoiets mogelijk, je ziet ze nooit meer terug.
Hoi

Jah heb wel een spamfilter maar das het soort omgekeerde wereld gebeuren: soort van "Het is er wel maar zie het niet"-effect ... soort effect wat de Postcodeloterij uiteraard prima uitkomt ... en daar pas ik dus voor. Stelletje piemels daar blijft gewoon z'n ding doen en daar heb ik dus ff genoeg van. Opta zal waarschijnlijk niks kunnen doen maar heb t iig geprobeerd.

Ed4508

Ongelezen bericht door Ed4508 »

Ik vraag me af of bv Gmail geen maatregelen neemt. De spam gaat tenslotte via hun server en dat is niet voor niets.

TheCrow555

Snap niet goed wat Gmail hier mee te maken heeft? :?
In geval van dat GoodGames gaat het via Tripolis.com ... is hun reguliere host. En zij zullen er weinig aan doen nog want GoodGames (=PostcodeLoterij, alleen staat Postcodeloterij.nl weer ergens bij Level3.com) staat waarschijnlijk niet bekend als bulkspam mailer maar alleen als zijnde dat ze mail naar "ingeschreven personen" sturen. En mail sturen naar host heeft over het algemeen toch weinig zin. Dus daarom Opta actie.
Trouwens wel typisch dat Postcodeloterij en aanverwante sites nergens bij een NL bedrijf worden gehost maar allemaal in het buitenland ... slim zijn ze wel die gasten :|

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Heb deze mail ook gekregen, komt in mijn spam map, en dan gaat deze en nog meer de vuilnisbak in!
Simpel, maar iedereen kan zich wel om iets druk maken! :roll:

TheCrow555

tennis schreef:Heb deze mail ook gekregen, komt in mijn spam map, en dan gaat deze en nog meer de vuilnisbak in!
Simpel, maar iedereen kan zich wel om iets druk maken! :roll:
Gheghe I know :P
Normaal gesproken gaat t ook hier spammap in en dan foetsie. Maar nu met wederom die Postcodeloterij **** had ik er ff genoeg van ... vandaar die aangifte. Ze gaan er namelijk van uit dat mensen het maar opgeven dus gaat Postcodeloterij gewoon door met hun onzin te spammen ...

Gesloten