LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijspuzzel

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
dastrid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2006 14:37

prijspuzzel

Ongelezen bericht door dastrid »

Wie Owie heeft er ook een brief gehad, dat hij of zij een prijs heeft gewonnen(in ieder geval 1 van de 5 die vernoemd staan in de brief) en die moet je persoonlijk komen ophalen met een gratis dagje weg.Je mag zelfs 3 extra mensen mee nemen en die krijgen allemaal een kado t.w.v 44,- euro, en als klap op de vuurpijl ga je ook nog gratis naar een Internationale tuintentoonstelling. De telefoonnummers die op de(scheef gedrukte) brief staan daar bestaat er volgens internet maar een van en die staat op naam van Stern reisen in Losser, maar als je dit nummer belt krijg je Travel reisen aan de telefoon. Het adres waar je je kaart naar toe terug moet sturen dat je mee gaat moet ook naar Losser een postbus adres. en er is die bewuste dag ook nog een tweede hoogtepunt: uitreiking van een lot van de Firma Europe-Travel (dit is ook voor de megebrachte gasten met als prijs (50,- tot 10.000 te winnen) de prijs (waar ik het eerder over had met die puzzel) varieerd van een auto tot keukenmachines enz. Graag zou ik willen weten of er nog meer mensen de laatste tijd zo.n brief gehad hebben. Ik begrijp dat hier een vies spelletje achter zit, want via zoeken op internet ben ik er al achter gekomen dan die firma stern reisen al eens in 2001 in opspraak is geweest. Astrid

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: prijspuzzel

Ongelezen bericht door ronald g »

Is gewoon een verkoopreisje met een verkoopshow van een uurtje of drie.

dastrid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2006 14:37

Re: prijspuzzel

Ongelezen bericht door dastrid »

ronald hoe weet je dat ben je er ook geweest
Astrid

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: prijspuzzel

Ongelezen bericht door ronald g »

Nee dat niet maar het is al zovaak in de media geweest. Dus zodoende.
Ronald.

ruan11
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2006 15:49

Re: prijspuzzel

Ongelezen bericht door ruan11 »

Wij hebben ook een brief vandaag gekregen,maar trap er niet in !
Het is van demonstratie over schapenwollen dekbedden.
Ben er verleden jaar in getrapt dat mijn moeder een kruiswoord puzzel had opgelost .en ze had een prijs van 350 euro gewonnen.Dat was allemaal een lokkertje hoor, we kregen helemaal niets.Ze zijn er gewoon op uit om een dekbed te verkopen .En je bent je heledag kwijt ,want ze laten je zo 4/5uur zitten bij een demonstratie om maar iets aan je te verkopen.En met die chefkok die zogenaamt een lekkere maaltijd voor je klaarmaakt,kost je een hoop geld.
dus trap er niet in!!!!!!

dastrid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mar 2006 14:37

Re: prijspuzzel

Ongelezen bericht door dastrid »

beste ruan11

Ik wil je even hartelijk bedanken voor je mailtje, want na het goed overlezen van de brief die mij moeder heeft ontvangen, las ik inderdaad dat die heerlijk maaltijd van de chefkok, niet bij het lijstje gratis stond. In eerste instantie heeft mijn moeder de antwoordkaart ingestuurd en zou ik met haar meegaan, dat er iets achter zat vermoede ik al, maar we hebben geen zin om ongewild op onkosten gejaagd te worden dus hebben we na jou mail besloten om maar lekker thuis te blijven.Dus bedankt, ik vraag me alleen af of dit allemaal volgens de nederlandse wet maar mag.

Gesloten