LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
maria van den akker
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:14

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door maria van den akker »

Hallo Maaike,
Ik ben er ook telefonisch ingeluisd en wil er ook zo snel mogelijk vanaf.
Kun je als je het bankrekeningnummer weet van SKL dit vermelden op deze site, zodat ik het ook zo snel mogelijk kan laten blokkeren?

Kan iemand mij vertellen hoe ik er weer vanaf kan komen, zo snel mogelijk?

Alvast bedankt voor de reaktie, heb er helemaal geen goed gevoel bij.

Groetjes,
Maria

maria van den akker
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2007 21:14

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door maria van den akker »

Ik bedoel natuurlijk Maartje.... zie bericht boven.....

Groeten,

Maria

angel020
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mei 2007 16:26

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door angel020 »

Van: Service der NKL Hamburg [mailto:[email protected]]
hier kan je naar toe mailen...wat de NKL betreft.
ik heb ook nog een telefoonnummer 040-63291027 of 01805150300
Ik heb een bedrag gewonnen van 105euro ik krijg het alleen nooit op mijn rekening gestort...heb al verschillende mails gestuurd waar mijn winnende geld blijft maar ik krijg geen antwoord terug.
ik heb het opgezegt en dat kon per 1 juni maar ik heb mn geld laten storneren wat ze van mijn rekening hebben gehaald.
en voor de maand mei ga ik dat ook nog doen.
En als ze gaan klagen dan trekken ze het maar van mijn prijzengeld af.
Ik ben er iig klaar mee met de NKL.
Het rek.nr. van NKL is 665663870 voor diegene die het misschien willen weten.

gilimanjaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007 00:12

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door gilimanjaro »

Die 98% winkans zal vast kloppen. Ik heb gelezen dat dat de winkans (niet winstkans) is over 6 maanden...

De winkans bij de staatsloterij is 50% (niet winst; je kan 5 geld winnen, terwijl je 12,50 geld hebt betaald).

Dat betekent dat je verlies kans dus ook 50% is. Over 6 maanden is dat dan 0,5 tot de macht 6... Da's 1.56% kans dat 6x verliest! Dus een winkans van, jawel, afgerond 98%... Da's dus niet zo moeilijk te bereiken...

Maar da's dan dus winkans. Niet winstkans. En dat kan dan dus 5 geld winst zijn tegenover 72,50 inleg. Dus 67,50 verlies. Als je wint, en dus gescoord hebt op de 98% winkans...

Dus. Statistiekjes die ze je verkopen kunnen 'kloppen' zonder dat ze ook maar iets betekenen...

angel020
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mei 2007 16:26

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door angel020 »

Ik heb dus inmiddels na vele mails mn geld ontvangen.
Maar ik stop er sowieso mee, want het gaat allemaal zeer moeizaam bij de NKL vind ik...ik heb daar geen zin meer in.
Je zou blij moeten zijn als je wat wint, maardat was ik allang niet meer, gezien de moeite die je er voor moet doen. :!:

sjors1
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2007 22:53

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door sjors1 »

hoezo problemen met opzeggen bij de skl? ik heb ook meegespeeld maar wilde stoppen , mailtje gestuurd met de mededeling dat ik er mee wilde stoppen en mijn klantnummer erbij en klaar. kreeg keurig een mailtje terug dat het in orde was.

sanaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2007 13:48

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door sanaa »

hoi ik ben pas geleden opgebeld door de skl en ze zeiden dat ik 98 procent kans had om te winnen,

ik verstond niet echt goed wat ze zeiden maar ik dacht dat ze zeiden dat je elke maand 2.6o moest betalen aan ze en dat je dan gelijk kon meespelen dus ik ben er akkoord mee gegaan maar ik kreeg later een smsje van ze dat ik niet 2.60 moest betalen maar 62 euro en nou weet ik niet meer wat ik moet doen want ze namen toen ook niet op

ik ga dus gauw naar de bank en laat het blokkeeren maar eigenlijk wil ik het zelf laten blokkeren wie zit er zelf bij de sns bank en wie weet hoe je dit kan blokkeren?

wie wil me helpen:(

groetjes sanaa

Mijker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2007 18:48

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Mijker »

Ik vind jullie wel een stelletje pieperts hoor. Alsof je bij de staatsloterij(nederlandse) altijd iets wint.. Daar hoor je alleen meer van omdat er meer mensen uit de omgeving aan meedoen. Ik geloof best dat er wat te winnen valt met de SKL. En voor de mensen die zich hebben aangemeld over de telefoon en nu spijt hebben, PECH! Heb je toch echt zelf gedaan :D

Ooh trouwens, als je niet meer gebeld wil worden door telemarketeers; kijk eens op infofilter.nl . misschien helpt dat...

genic
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2007 12:37

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door genic »

Hey mensen,

Je kunt het heel makkelijk opzeggen hoor.
Gewoon bellen naar 09004636755

Ze willen wel reden van afzegging weten en gaan wel ff discussie met je aan als je aangeeft dat je het niet vertrouwt en dat het weleens illegaal zou kunnen zijn etc, maar zullen je toch wel afmelden

Het kan dan zijn dat ze wel al de loten verstuurd hebben, waardoor je dus wel voor 1 maandje meespeelt

mij hadden ze trouwens gebeld voor 2/10e loten, dus 25 euro per maand

ik las nog ergens in een andere topic, dat het om de tussenpersoon gaat, of die je oplicht of niet, aangezien er zelf niets mis is met skl/ nkl

de mensen die ik sprak, heten EDM, maar via google vind ik niets over ze...................

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

U vraagt zich zeker af: maar hoeveel gaat het mij nu kosten om van de voordelen van dit systeem te kunnen genieten? Wel dit alles zal u slechts € 7,50 per week en per syndicaat kosten!
Realiseer je wel even dat dit 32,50 per maand is. Een stuk duurder dan loterijen die hier WEL zijn toegestaan.



Het is zo ontzettend gemakkelijk om foto's en namen van willekeurige mensen te koppelen, en deze virtuele identiteiten alles te laten zeggen wat in je straatje te pas komt. Veel van de afgebeelde personen weten niet eens dat hun beeldtenis misbruikt wordt door handige zakenlieden, om anderen aan te zetten om maar vooral mee te spelen met de meest uiteenlopende kansspelen.

Enig bewijs dat laurent monnier bestaat, en ook nog de lottowinnaar is die hij volgens euromillionairs is, dat is nergens te vinden.

Het geheel komt me verschrikkelijk onbetrouwbaar over. Juist het aanvoeren van getuigenis zus, getuigenis zo, doet bij mij al een serie alarmbellen rinkelen.

Een betrouwbare loterij heeft dit soort methodes namelijk niet nodig.

Karin60
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2007 17:01

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Karin60 »

2 Jaar geleden telefonisch overgehaald om mee te doen. Inderdaad met opmerking: U woont toch op dat adres met dat huisnummer !!!! Dat heeft u de prijs al bijna. Ik liep op straat en was op dat moment erg overspannen en zwaar onder de medicijnen. Liet me derhalve inderdaad overhalen. Ik zou meedoen voor 5 maanden à € 55,-- per maand per automatische incasso. Ik vond het allemaal best, was een zombie en er totaal niet bij. Ze namen een bandje op waarop je met JA een aantal vragen moest beantwoorden. Ben daarna compleet overspannen geweest, dus zodoende geen overzicht gehad over mijn administratie en financiën. Nu blijkt dus dat deze automatische incasso tot op heden doorloopt!!! Heb het meteen stopgezet bij het postkantoor. Nu hoop ik dat ik met terugwerkende kracht al dat geld wat NA het beëindigen van die 5 maanden is geïncasseerd terug kan krijgen. Ben er écht kapot van. Ik vind dit schandalige praktijken, deze telefonische werving. Mensen die hierover oordelen moeten begrijpen dat vele mensen zoals in door omstandigheden vaak in een instabiele situatie verkeren, waardoor ze niet goed kunnen beslissen zoals ik toentertijd. Wie heeft deze ervaring ook en wat kan ik doen ????
Trouwens geen enkele prijs gewonnen....
Groetjes Karin

serra87
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2007 19:07

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door serra87 »

IK ben zojuist gebeld met de mededeling dat ik 96% kans heb om te winnen.
Ik was zo naief om hiermee akkoord te gaan omdat het geloofwaardig klonk en ik ook wel eens een lot koop van de nederlandse staatslotterij.
Zij hadden inderdaad een bandje waarbij ik de vragen met ja moest beantwoorden.
Naderhand dacht ik laat ik eens op internet kijken. En nu heb ik best wel heel veel spijt dat ik dit heb gedaan. Ik wil er ook gelijk van af. Maar wat moet ik doen om er van af te komen. Ik lees in de mailtjes namelijk dat het niet zo makkelijk is.
Wie kan mij helpen?

Bedankt iig.

MissyNikie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2007 14:08

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door MissyNikie »

Hallo,

Ik ben vandaag benaderd door de MKL. Is dat het zelfde als de SKL. Werkwijzen en verhaaltje zijn het zelfde.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat zou heel goed kunnen. N staat voor Nord-Deutsch, S voor Süd-Deutsch en M zou voor Mittel kunnen staan.

MissyNikie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 sep 2007 14:08

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door MissyNikie »

Hmmm

Vond het allemaal wel vreemd, maar we zullen zien.

Biloromi
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2007 20:47

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Biloromi »

Zojuist werd ik voor de tweede keer deze week gebeld met de mededeling dat ik geselecteerd was met een percentagen van 98% winkans op een prijs. De kosten om mee temogen doen bedragen echter 62,00 Euro per maand.
Nadat ik de zeer opdringerige juffrouw had verteld dat ik het zeer verveldend vond om voor de 2de keer hierover gebeld te zijn geworden, en het misschien voor haar verstandiger zou zijn om een ander beroep te keizen dan mensen 's avods lastig te vallen via de telefoon, heb ik de verbindig verbroken.
Meteen hierna werd ik door dezelfde juffrouw weer teruggebeld met de mededeling, "Ander beroep, je moeder dood, en toen noemde ze mijn adres". Ik vind het zeer treurig dat deze mensen op zo'n manier te werk gaan.
Hierna heb ik dan inderdaar maar meteen via infofilter mijn telefoon nummer laten blokeren. Het lijkt er steeds meer op dat het de omgedraaide wereld begint te worden!!!!!

vlisic
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:51

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door vlisic »

Ben deze avond ook door deze dame gebeld.Ik sta overigens wel bovenaan met 98% winkans.

Een rekensommetje
1 lot = 50% kans (je wint of je wint niet)
2e lot = idem
totaal 100% kans dus 98% is aan de lage kant.

Alle gekheid op een stokje
Geef nooit een bankrekening telefonisch door. Vraag om een schriftelijke aanvraag. Je zult zien dat die ingeval van oplichterij nooit zal komen. Komt er wel schriftelijke informatie dan heb je tenminste de rust om dingen uit te zoeken. Mijn ervaring is dat er wordt doorgedramt indient je dit vraagt maar slot van het liedje is dat je er nooit meer iets van hoort.
belspelletjes , loterijen etc Het gaat er primair om dat degene die jou belt daar heel veel geld mee gaat verdienen.

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Sinds ik bij infofilter sta ben ik nog maar een paar keer gebeld door dit soort figuren. Misschien moet ik me weer eens afmelden, het waren soms zeer vermakelijke gesprekken (voor mij dan).

Misschien moeten we de mensen van dit soort kansspellen een tegenbod doen: ze kunnen bij mij meedoen met een spelletje met 100% winkans. Ze kopen iedere maand een lot van slechts 100 euro, en hebben een 100% kans op een prijs van 50 euro.

daniellevanhengel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2007 16:50

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door daniellevanhengel »

ik ben net benadert door deze loterij, en het klonk allemaal heel mooi.
er was weinig tijd om vragen te beantwoorden en werd overgegeven aan een collega.. die wou alles zo snel mogelijk in orde maken.

nou ben ik wel akkoord gegaan maar ging alles controleren en kreeg een nummer door van nederland en die heb ik het een en ander nog eens nagevraagd.

die raden mij aan om alles gewoon stop te zetten ook omdat ik nog student ben, en de win kans niet zo heel groot is als dat wordt gezecht.

ik zeg niet dat jullie niet mee moeten spelen als je genoeg geld te besteden heb dan zijn kan je het ook makkelijker doen, maar heb je al niet veel geld laat je dat alsjeblieft niet verleiden.

het nummer waar je je kan afmelden is 0900-4636755.

groetjes danielle.

bea23
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2007 17:40

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bea23 »

ik ben vanmiddag ook gebeld en heb me met mn stomme hoofd over laten halen om een half jaar mee te spelen. en dat hebben ze dus ook opgenomen, maar kan ik daar nu nog onderuit dan? zal ze morgen direct bellen, want ik wil het helemaal niet en ik ben ook nog maar student...
Heeft er iemand een antwoord??? :(

Gesloten