LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door GGG »

"en de win kans niet zo heel groot is als dat wordt gezecht."

Je studeert vast geen Nederlands?
:roll:

Gert

Duck4man
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2007 11:58

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Duck4man »

bea, don't worry! hier zit nog zon dom studentje :wink: je moet gewoon naar eerder genoemd nr bellen(0900-4636755) en dan krijg je medewerkertje aan de lijn en als je dan gewoon aangeeft op te willen zeggen vragen ze je wel waarom. Ik heb iets gezegd in de trend van "ik heb research op Internet gedaan en vond de uitkomsten toch niet zo fijn". En dan kan je gewoon gelijk opzeggen!
grtz studentje

bea23
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2007 17:40

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bea23 »

ik hoop t, was vandaag te laat om te bellen maar zal t morgen echt ff doen, dan zeg ik t ook wel gewoon van de research enzo.bedankt voor de reactie
:)

Mijker
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2007 18:48

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Mijker »

Ik heb trouwens iets gewonnen bij de SKL! 100 euro! En aangezien ik via een telemarketing-aanbieding maar 6 maanden meespeel met 1/10 lot heb ik nu mijn kosten er al uit plus een kleine bonus..
Ik kreeg netjes een brief thuis en het geld werd eind vd maand op mijn rekening gestort. Beter geregeld dan bij die andere loterijen waarbij je zelf achter je geld aan moet lijkt me zo. :D

bea23
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2007 17:40

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door bea23 »

Yes ik ben er weer vanaf gelukkig!!het is inderdaad heel makkelijk geregeld :lol: gewoon het nummer 0900-4636755 bellen en ff zeggen dat je research hebt gedaan en dat je het contract niet meer wilt hebben. Dit is een tip voor anderen die net zo dom waren als ik om telefonisch ja te zeggen terwijl je dit eigenlijk toch niet wilt...

nverdonschot
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2007 16:30

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door nverdonschot »

pff....ik ben er ook ingetrapt..

Ik d8 ach ja,niet geronnnen, niet gewonnen...
Misschien heb ik wel eens geluk,maar toen ik jullie berichten las..werd ik toch onzeker...

Eindelijk na 3x de verbinding tot stand te laten brengen en een paar euro verder, heb ik iemand eraan gekregen en alles geannuleerd...

Ik weet nu 100% zker dat ik er niet meer in zal trappen..
Dit is nu de 2e keer...de eerste keer was met Energie Direct, voor goedkopere stroom....het scheelde maar 2 euro per jaar!!! maar een hoop gezeik hield ik eraan over....gelukkig ga ik in november weer gewoon bij Essent...


NOOIT MEER...de volgende telefonische verkoper krijgt het antwoord: geen interesse!!!!!

BEDANKT IEDEREEN VOOR HET POSTEN VAN JULLIE REACTIES, HET HEEFT ME ECHT GEHOLPEN

skllist
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2007 02:01

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door skllist »

Ik ben ook benaderd door skl, gegarandeerd prijs voor de kerst dagen,Doe nu drie maanden mee voor 60 euro met tiende loten. Heb tot nu drie keer 75 euro gewonnen, Speel dus weer tot het nieuwe jaar gratis mee. Geld overmaken doen ze niet met kleine prijzen want die worden verrekend met het volgende lot die je dan ontvangt. Ik zeg maar zo wie niet waagt die niet wint. Mijn ouders hebben jaren geleden een prijs van 10 duizend gulden gewonnen, dus als de prijs hoog genoeg is keren ze wel uit. Desaltochnittemin je moet wel een beetje geluk hebben toch.
De staatsloterij vind ik maar niks vooral omdat die ook nog eens werken met lettercodes . Dat moten ze vind ik afschaffen . gewoon mensen een cijfer combinatie aanbieden en de prijzen van die hooge miljoenen meer verdelen, Wat moet je toch met 15 tot 18 miljoen doen. Ikgok daarom op wat lagere prijzen. Een miljoen is toch ook wel lekker,
Daarbij worden dan meer mensen gelukkiger. Dus weg net die letter combinaties.

Veel gluk groeten skllist

wdjong
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2008 14:17

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door wdjong »

Ik ben net ook gebeld ,& ik werd gefeliciteerd met de 500 euro die ik had gewonnen.. en vroegen mijn rekening nr.
Daarna werd er gevraagd of ik met de loterij wilden mee spelen //meneer Kevin Houwen had het over 1/4 lot voor 50 euro en 2.50 euro adm kosten per mnd..
Dit zei hij pas achteraf nadat hij had gezegd de prijs word binnen 2 dagen op u rek. gestort.. Dus ik vroeg: ik heb die 500 al gewonnen dan? ( hij zei duidelijk ja die is voor u gefeliciteerd nog een keer ) ''ik blij ja toch ''..!!!!!
Hij ging de band starten waarbij alles wordt vast gelegt en zo er geen fouten kunnen worden gemaakt of ontstaan..
Ik zei op de vraag of ik wilde mee spelen voor die prijs .. nee dat geld heb ik niet. ..Maar u heeft die 500 euro toch gewonnen..bla bla etc etc..
Waarna er werd gezegd oh dan houd het op, ik vroeg: en mijn 500 euro dan,,er werd brutaal opgehangen ,,zonder iets te zeggen.. :cry:

callcentremedew.
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:35

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door callcentremedew. »

deze loterij is gewoon elke maand af te zeggen. dwz wil je ervanaf dan kan dat dmv een brief en je bent niet verplicht de hele 6 maanden mee te spelen.

francois

Hesazo
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2008 15:36

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Hesazo »

Wie heeft inmiddels het goede telefoonnummer om af te zeggen.
Ik heb 2 nummers enbij allebei wordt je verwezen naar een telefoonnummer op een aanmeldingsbrief, die ik nooit ontvangen heb!!!

De nummers die een bandje geven zijn;

0900-4636655
en 0900-4636755

Alvast bedankt.

Ikkuh85
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:45

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Ikkuh85 »

nou ik heb allebei de nummers gebeld maar geen van beide doen het niet meer wordt je naar een nummer door gestuurt die op juh aanmeldings brief moet staan geen id waar die staat dus ik kom er gewoon niet meer vanaf en ik betaald iedere maand 72,50 euro wie kan mij verder helpen??

Hesazo
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2008 15:36

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Hesazo »

heb je al geprobeerd het geld terug te laten storetn via je bank?
En daarna het nummer blokkeren??
Het zou moetn werken!!

Succes.

Henk

lepsw
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2008 13:12

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door lepsw »

Ik ben er dus ook in getrapt :(
Weet alleen niet zo goed wat ik nu moet doen.
Ik heb twee nummer om op te zeggen maar beide nummer geven een bandje en je berijkt dus niets.
De nummer zijn 0900-4636755 en 0900-4636655
Kan iemand mij van wijze raad voorzien
Is het niet zo dat je 7 dagen bedenk tijd hebt en dat je nog ongestraft op kan zeggen??

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door gravedigger »

@ikkuh85
Heb je ergens NAW gegevens op die aanmeldingsbrief? Ik denk dat het nl. het adres is van de Annahmestelle. Daat kan je ook opzeggen.

Ikkuh85
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:45

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Ikkuh85 »

@gravedigger

Nou het rare is dat de post uit amerika komt terwijl het een duitse loterij is dus dat snap ik al niet

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door gravedigger »

idd een heel vreemde verbinding. Je zou contact kunnen opnemen met de SKL in Müchen.

aalbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2008 09:41

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door aalbeek »

hallo

Eergisteren heb ik aan de telefoon toegezegd om een aantal staatloten te kopen. de jongen noemde 65 euro en ik vroeg tot 2 maal toe: je bedoelt elke maand een lot van 12,50 voor 5 maanden (plus 2,50 adm.kosten). hij bevestigde. kreeg ik gisteren een sms-bericht dat ik iedere maand 65 euro moet betalen!
daarnaast vind ik dat hij niet duidelijk heeft aangegeven dat het om de duiste staatsloterij gaat. ik vroeg nog eens: het gaat toch om de staatsloterij? met die van NL natuurlijk in het achterhoofd. weer een bevestigend antwoord.

In mijn argwaan kwam ik op deze site terecht en dacht: ik wil hier weer snel vanaf!

Vandaag gebeld met 0900 2003001 en zei alleen dat ik wilde annuleren. Het was een vriendelijke jongen aan de telefoon die mijn gegevens opzocht (skl of nkl mevrouw?) en mijn loten geannuleerd heeft. ik vroeg nog: dus ik hoef geen lot af te nemen? en of ik niet meer hoefde te doen om te annuleren. Hij zei 'nee'. Het ging heel makkelijk.

Weet natuurlijk niet of het nu echt voorbij is, maar bovenstaand nummer helpt je in ieder geval verder.

Succes!

Durk01
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2007 13:36

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Durk01 »

Beste Mensen,
Blijkbaar bestaat er nogal wat onduidelijkheid m.b.t. de Duitse Staatsloterij. Ik heb zelf voor een Einnahme Stelle gewerkt en weet dus vrij veel over de SKL en NKL. De winkans van bijv. 98% die geboden wordt bij 4 loten is niets anders dan de kans dat er een prijs valt op 1 van die 4 loten gedurende de periode van 6 maanden. Het is dus een WINkans en geen WINSTkans. Verder mogen de NKL alsook de SKL sinds de Europeesche Unie (vrij verkeer van goederen en diensten)gewoon in Nederland aangeboden worden, mits het verkoopkantoor in het land van herkomst (duitsland dus) een vergunning heeft. op de site http://www.nkl.de/nkl/NKL/ueber-die-nkl ... ahmen.html kan je alle officiele verkooppunten vinden voor de NKL. Overigens bestaat de NKL al sinds 1612 --> http://www.nkl.de/nkl/NKL/ueber-die-nkl ... r-uns.html
Mijn advies aan alle mensen die weleens willen meespelen is: speel alleen mee met officiele aanbieders. Dus niet bijvoorbeeld via GM services maar via Boesche, Günther, Ebbertz etc. En neem bij vragen altijd contact op met de Einnahme Stelle via welke je meespeelt en bel geen 0900 nummers. Alle nummers zijn te vinden via de site van de NKL of SKL ( www.nkl.de -www.skl.de )

ix
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2008 20:39

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door ix »

heeft iemand het rekeningnr van skl zodat ik die kan blokkeren bij de bank?
ben ook zo naief geweest door me om te laten praten.... :?

Zhira
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2008 10:14

Re: SKL DUITSE STAATSLOTERIJ

Ongelezen bericht door Zhira »

Hoe zeg ik de NKL op???? :roll:

Ik werd vorig jaar telefonisch benaderd door een Nederlandse verkoopster, die mij verzekerde dat de loterij na een aantal maanden (dwz mei 2008) automatisch zou stoppen. We zijn nu een maand half jaar verder en ik speel nog steeds mee. Eerlijk is eerlijk: af en toe win ik een een klein bedragje, maar dat weegt niet op tegen de inleg.

Aangezien ik in het Nederlands benaderd ben, zou ik het fijn vinden in het Nederlands op te zeggen. Bovenaan de (Nederlandse) brieven zie ik alleen Duitse contactgegevens.

Ik neem aan dat het niet volstaat om alleen de bank te blokkeren, aangezien ik me vrijwillig verbonden heb om mee te doen (ook al was dat dan met het misleidende idee dat het vanzelf zou stoppen).

:?: :?: :?:

Gesloten