[ Ik heb me vorige week zo kwaad gemaakt dat ik dat mens wel door de telefoon kon trekken!!!!
Ten eerste had ik me laten overhalen om mee te doen, tja 98,33% kans dat ik zou winnen.....wie wil dat niet. Het kostte me wel 70 euro, want het was wel zo dat je met 5 loten de meeste kans maakte. Na 1 maand kon je opzeggen. Ik heb dat dus meteen gedaan naar een 0900 nummer, moest ik ook nog de reden opgeven! een week later kreeg ik een brief uit duitsland dat ik 37,50 had gewonnen!!! Nou jippie Maar wanneer kreeg ik dat geld??? Ik bellen, krijg een onervaren telefoniste aan de telefoon en die zei doodleuk dat ik naar het nummer in duitsland moest bellen en dat ze er NIETS mee te maken hadden! Ik spreek geen woord duits! En hoe kom ik nu aan het geld???? In ieder geval kan je dus opzeggen middels dat 0900 nummer welke bij het mooie gouden envelopje zat...Stelletje oplichters, ik voel me echt zo dom!
quote][/quote][/i][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SKL
Re: SKL
Ja dat hoef je me niet te vertellen!
Maar blijkbaar ben ik niet de enige die zo dom is geweest!
je kan ook niemand de schuld geven, ik en anderen denk ik, waren gewoon te greedy voor het grote geld!
dus als je me alleen maar met de neus op de feiten wilt drukken: doe geen moeite, ik weet het nu wel.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige die zo dom is geweest!
je kan ook niemand de schuld geven, ik en anderen denk ik, waren gewoon te greedy voor het grote geld!
dus als je me alleen maar met de neus op de feiten wilt drukken: doe geen moeite, ik weet het nu wel.
Re: SKL
ik heb zelf bij ttf gewerkt dat is een callcenter en ik moest toevallig het concept SKL doen
en wat jullie zeggen is daadwerkelijk waar
je word gewoon opgelicht door hun
ik begon aan mijn eerste wekdag en kreeg een script voor me en daarin stond dat je moest zeggen dat diegene een winkans van 98%had
en niet alleen bij een persoon maar bij iedereen
verder word er in een gesprek gevraagd als u het product wilt hebben en wanneer u ja zegt bent u al de *** want dat gedeelte word opgenomen
een opzegtermijn van 1maand kan dan wel zo zijn maar dat moet je allemaal zelf regelen via de duitse staatsloterij
nou na 1 dag daar gewerkt te hebben hebik 5mensen zover gekregen
per persoon krijgt degene die je belt (ik) een bonus dus het kan ook heel vaak zo zijn dat er leugens worden verteld zodat het een leuk iets lijkt.
Groetjes....
en wat jullie zeggen is daadwerkelijk waar
je word gewoon opgelicht door hun
ik begon aan mijn eerste wekdag en kreeg een script voor me en daarin stond dat je moest zeggen dat diegene een winkans van 98%had
en niet alleen bij een persoon maar bij iedereen
verder word er in een gesprek gevraagd als u het product wilt hebben en wanneer u ja zegt bent u al de *** want dat gedeelte word opgenomen
een opzegtermijn van 1maand kan dan wel zo zijn maar dat moet je allemaal zelf regelen via de duitse staatsloterij
nou na 1 dag daar gewerkt te hebben hebik 5mensen zover gekregen
per persoon krijgt degene die je belt (ik) een bonus dus het kan ook heel vaak zo zijn dat er leugens worden verteld zodat het een leuk iets lijkt.
Groetjes....