LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sms het goede antwoord naar....

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mzl
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2006 10:55

Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door mzl »

Dacht, zal eens een keer mee doen met zo'n spelletje..

Afijn, het was vooraf aan de wedstrijd Nederland-Ecuador op SBS6, tijdens de live voorbeschouwing.
Er gevraagd, 'van welk land heeft v.Basten als bondscoach verloren'..sms het juiste antwoord naar 4141, en maak kans op 2 tickets voor de openingswedstrijd van Oranje, of een 80cm Lcd-tv.

Oké, das simpel,dat was Italië :D ..dus ik direct het antwoord gestuurd via de sms..
(zag me daar al helemaal op de tribune zitten samen met m'n vrouw...of op z'n minst toch lekker uitgestrekt op de bank achter m'n Lcd-tv :lol: )

1 uur later (rond21:30)...een sms'je terug...met een volgende vraag?..hu, dat was mijn bedoeling eigenlijk niet, ik dacht dat het maar om 1 vraag ging?.
Maar ja, ik was er aan begonnen,dus ook maar afmaken dan..
Goed, de volgende vraag was wanneer de finale in Duitsland gespeeld werd...goede antwoord gestuurd,en maar afwachten..

Uren later..uitzending was inmiddels al afgelopen (die ik overigens niet af heb kunnen kijken)..weer een sms'je (zal rond 00:12 geweest zijn)...met weer een vraag?..'Welk land coacht Hiddink tijdens de WK'.
Dus nog maar eens een sms'je terug gestuurd met het goede antwoord, en maar afwachten...
:cry:

Krijg ik om 00:30 een sms'je terug dat de winnaars al bekend gemaakt zijn in de uitzending?..
Hu? :( ...Hoe kunnen ze mij dan nog een vraag sturen,als de uitzending al is afgelopen,en winnaars al bekend zijn.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door Martin1976 »

beetje raar ja? zal waarschijnlijk wel a tig € cent per sms zijn geweest :wink:

Heb ook wel eens aan zo'n actie meegedaan bij SBS, werd ik gelijk paar dagen later gebeld door een of ander bedrijf om hun produkt te promoten! hadden ze m'n telefoonnummer doorverkocht...

Redje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mar 2006 09:18

Re: Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door Redje »

Jammer dat er nog steeds mensen zijn die meedoen aan dit soort sms spelletjes. Vaak staat er wel heeeeel klein bij wat de kosten zijn en hoeveel berichten je krijgt, maar dat valt gewoonweg niet op.

Het slechte aan dit soort spelletjes is, is dat het nooit te controleren valt. Voor hetzelfde geld is er helemaal geen prijs weggegeven...

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door Martin1976 »

daar verdenk ik ze dus ook sterk van (komt ook nooit winnaar in beeld) en ik doe dus ook niet meer mee!

mzl
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2006 10:55

Re: Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door mzl »

Of er wel of niet een winnaar is dat laat ik in het midden, (tv stond op dat programma afgestemd ,maar we schonken geen aandacht meer aan de uitzending) dus of de winnaar in het beeld verschenen is laat ik in het midden..

Waar ik me wel aan stoor, is dat ik de laatste vraag pas na de uitzending via een sms op mijn mobieltje ontving, en dat terwijl ze na mijn antwoord pas een sms'je sturen dat ik niet gewonnen heb,en de winnaars in de uitzending bekend gemaakt zijn?.

Nu had ik ook niet verwacht dat ik iets zou winnen, en van die drie sms'jes die ik heb moeten sturen (a0,60) lig ik ook niet wakker, maar hoe je op die manier getild word stoort me wel..

Redje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mar 2006 09:18

Re: Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door Redje »

Dat heeft denk ik te maken met drukte. Als er heel veel tegelijk gaan sms'sen, dan worden de lijnen misschien overbelast. Je sms komt dan op een later tijdstip binnen dan jij hem hebt verstuurd. Een provider doet eens om de zoveel minuten (of uren) een poging om een sms opnieuw af te leveren als het niet direct lukt.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Sms het goede antwoord naar....

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik heb wel eens meegedaan aan een dergelijk spelletje. Onder het kijken van de serie CSI moest je dan een vraag beantwoorden en maakte je kans op een seizoen van de serie op DVD. Enkele dagen later werd ik gebeld door een mevrouw van RTL Nederland die mij meedeelde dat ik gewonnen had en of ik mijn adresgegevens door wilde geven voor het toezenden van de prijs.

Enkele dagen later lag er inderdaad een dikke envelop van RTL Nederland in de bus met mijn gewonnen DVD's erin. Ik heb ze al meerdere malen met veel plezier bekeken en ben dan ook zeer blij met mijn prijs.

Gesloten