LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sponsorbingo loterij
sponsorbingo loterij
Tot mijn verbazing was er 6 euro extra van mn giro afgeboekt. Dit voor een extra trekking van de sponsorbingo loterij. Hiervoor heb ik geen toestemming gegeven. Kan dit zomaar ?
Re: sponsorbingo loterij
Ook bij mij is er in november geld van mijn rekening afgeschreven voor
een extra trekking waar ik geen toestemming voor heb gegeven.Mag dit zomaar?Ik voel me beetgenomen door de hele sponsorbingoloterij.
een extra trekking waar ik geen toestemming voor heb gegeven.Mag dit zomaar?Ik voel me beetgenomen door de hele sponsorbingoloterij.
Nou je bent niet de enige waar er zomaar voor een extra trekking van z'n rekening is afgeschreven.Bij mij is het ook gebeurd en als je er dan over belt met ze geven ze niet thuis en weten ze nergens van een extra trekking af bij de sponsorloterij.Volgens mij komt het erop neer dat er helemaal geen extra trekking is in november en doen ze dit gewoon om hun eigen kas te spekken.Overweeg daarom om het lidmaatschap op te zeggen want dit is puur geld in eigen zak steken.
altijd kleine lettertjes lezen mensen!
het staat er wel degelijk!
het staat er wel degelijk!
wanneer ga je nou es je echte naam gebruiken, is wel lekker veilig he onder gast!
Die ken je toch wel. Ik ben weleens bij je geweest toch in Amsterdam.
Het was wel hoog maar toch niet hoger dan 1 als ik het me nog goed herinner.
oh ja en hoezo 1 hoog , misschien woont ie wel hoger?
dit gaat nergens meer over
tros radar, kan dit forum gesloten worden!
dit gaat nergens meer over
tros radar, kan dit forum gesloten worden!
jammer genoeg zijn er altijd mensen die even hun naam veranderen om een ander te kakken te zetten.
gelukkig ben ik dat niet
groetjes emmy
(ga ik ook maar es proberen, nee dat zou laag bij de grond zijn )
gelukkig ben ik dat niet
groetjes emmy
(ga ik ook maar es proberen, nee dat zou laag bij de grond zijn )