LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Staatsloten gekocht bij Kruidvat
Staatsloten gekocht bij Kruidvat
Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.
Na de Koningstrekking willen we de loten inwisselen; diverse winkels geprobeerd; dat lukt nergens.
Naar Kruidvat in Gorssel, waar de loten ook waren aangeschaft, daar stond een verkoper en: nee hoor dat doen wij niet en ging door met de volgende klant, Dat is niet acceptabel verkoopster erbij: nee dat doen wij niet... uitbetalen
Nu hebben we dus loten die niet uitbetaald kunnen worden.
Slechte zaak dat de Staatsloterij loten laat verkopen bij een organisatie die dan niet uitbetaald en personeel van Kruidvat kan beter vooraf aan de klant vertellen dat ze dit beter niet kunnen doen.
Nu hoe komen wij aan ons geld van de staatsloten?
Na de Koningstrekking willen we de loten inwisselen; diverse winkels geprobeerd; dat lukt nergens.
Naar Kruidvat in Gorssel, waar de loten ook waren aangeschaft, daar stond een verkoper en: nee hoor dat doen wij niet en ging door met de volgende klant, Dat is niet acceptabel verkoopster erbij: nee dat doen wij niet... uitbetalen
Slechte zaak dat de Staatsloterij loten laat verkopen bij een organisatie die dan niet uitbetaald en personeel van Kruidvat kan beter vooraf aan de klant vertellen dat ze dit beter niet kunnen doen.
Re: Staatsloten gekocht bij Kruidvat
Klacht indienen bij de Staatsloterij zelf.arina1963 schreef:Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.
-
Zou voordat je allemaal klachten gaat schrijven eens navraag doen bij de Staatsloterij hoe dit zit. Ze hebben een telefoonnummer.Lowieze schreef:Klacht indienen bij de Staatsloterij zelf.arina1963 schreef:Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.
Allemaal klachten?? Eén klacht zou toch voldoende moeten zijn.sylvesterb schreef:Zou voordat je allemaal klachten gaat schrijven eens navraag doen bij de Staatsloterij hoe dit zit. Ze hebben een telefoonnummer.Lowieze schreef:Klacht indienen bij de Staatsloterij zelf.arina1963 schreef:Ik besloot een straatje vijfjes te kopen bij Kruidvat. Je kreeg korting, met de punten die je spaart, dat is altijd leuk. De loten werden uitgedraaid. net als kassabonnen, maar geen straatje 2x zelfde eindcijfer, nou ja pech.
Goedemorgen, je zou natuurlijk ook de klantenservice van het Kruidvat kunnen bellen, zij kunnen je precies uitleggen hoe de gang van zaken is betreft het uitbetalen van de staatsloten.
Kruidvat verkoopt ook krasloten, een eventuele prijs daarop kun je ook niet inwisselen bij Kruidvat, daarvoor moet je ook naar een AH of Bruna
Kruidvat verkoopt ook krasloten, een eventuele prijs daarop kun je ook niet inwisselen bij Kruidvat, daarvoor moet je ook naar een AH of Bruna
Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voor kom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkent.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 11 mei 2018 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt mij ook; immers: je hebt gekocht bij Kruidvat/niet bij de loterij.Mark1964 schreef:Goedemorgen, je zou natuurlijk ook de klantenservice van het Kruidvat kunnen bellen,
Ik ook; lijk mij ook per mail kunnen; vind het nogal wat (niet ironisch bedoeld).alfatrion schreef:Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voorkom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkend.
-
Eerst bespreken en dan schriftelijk (brief, email) bevestigen. Schriftelijke communicatie is meestal de oorzaak van uit de bocht vliegende discussies and fuckups.alfatrion schreef:Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voor kom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkent.
Ligt dat dan niet aan de manier waarop je de klacht omschrijft? Mijn ervaring is, als je dit op een fatsoenlijke manier doet, je ook op een fatsoenlijke manier antwoord krijgt.renewouters schreef:Eerst bespreken en dan schriftelijk (brief, email) bevestigen. Schriftelijke communicatie is meestal de oorzaak van uit de bocht vliegende discussies and fuckups.alfatrion schreef:Ik zou dit schriftelijk afhandelen. Zo voor kom je dat er toezeggingen worden gedaan, die later worden ontkent.
Heb ook een lot winnend lot bij Kruidvat gekocht. Kon het gewoon uit laten betalen bij een staatsloterijverkooppunt bij mij in de buurt.
Een andere Kruidvat proberen??
Op de website van de Staatsloterij staat
U kunt met uw postcode het dichtstbijzijnde verkooppunt zoeken.Prijzen tot en met € 600 kun je cash bij een van de door de Staatsloterij geselecteerde verkooppunten innen. Het is niet mogelijk om prijzen te innen bij Kruidvat, Trekpleister en enkele vestigingen van supermarkten.
Bechtle KantoorboekhandelErthanax schreef:Op de website van de Staatsloterij staatU kunt met uw postcode het dichtstbijzijnde verkooppunt zoeken.Prijzen tot en met € 600 kun je cash bij een van de door de Staatsloterij geselecteerde verkooppunten innen. Het is niet mogelijk om prijzen te innen bij Kruidvat, Trekpleister en enkele vestigingen van supermarkten.
Hoofdstraat 40
Gorssel
Prijzen innen t/m € 600
Inderdaad even website raadplegen voorkomt veel stress. Waarom al die adviezen van schriftelijk afhandelen die hier gegeven worden e.d. volgen het staat toch gewoon op de website.
groeten Henk
Dan maar gelukkig dat u geen ton gewonnen hebt, had u waarschijnlijk niet even in de buurt kunnen ophalen.
Dit even vertellen door Kruidvat-mdw, die daar vast veel vaker mee te maken heeft, lijkt me nog gewoner.henk51 schreef:Inderdaad even website raadplegen voorkomt veel stress. Waarom al die adviezen van schriftelijk afhandelen die hier gegeven worden e.d. volgen het staat toch gewoon op de website.
-
Staat die informatie niet op het lot dan? Lijkt me nog logischer.
Blijkbaar niet??witte angora schreef:Staat die informatie niet op het lot dan? Lijkt me nog logischer.
chrisd1 schreef:Dit even vertellen door Kruidvat-mdw, die daar vast veel vaker mee te maken heeft, lijkt me nog gewoner.henk51 schreef:Inderdaad even website raadplegen voorkomt veel stress. Waarom al die adviezen van schriftelijk afhandelen die hier gegeven worden e.d. volgen het staat toch gewoon op de website.
Precies, als een winkel zoals Kruidvat loten uitdraait zoals kassabonnen, lijkt dit me bij de klantenservice horen. Even het personeel goed instrueren hoe ze klanten hierbij kunnen helpen.
Ik had ze ook van het Kruitvat. En ik heb ze gewoon bij Primera ingeleverd. Geen enkel probleem.
Meerdere lotenAllemaal klachten?? Eén klacht zou toch voldoende moeten zijn.