LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij of staatskloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
kempi003
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2005 11:19

staatsloterij of staatskloterij

Ongelezen bericht door kempi003 »

ik heb in de maand september en oktober geen staatslot ontvangen terwijl ik automatisch mee speel en ik heb geen vast lotnummer ik heb de staatsloterij regelmatig een mail gestuurd maar ik krijg geen reactie terug dan maar via de telefoon meerdere malen geprobeerd het enige wat ik krijg te horen aan het eind van het bandje is alle medewerkers zijn bezet en probeer het later nog eens een keer en de verbinding wordt verbroken en dit voor 10 eurocent per minuut weg geld,dus gewoon zakken vullen staatsloterij, ik kan niet controleren of ik wat gewonnen heb of dat ik wel een lotnummer gekregen heb via de bankafschriften is dit ook niet te controleren want het staat er nooit bij
wie heeft dit ook al eens meegemaakt en wat kan ik hier aan doen.

Mirreke
Berichten: 80
Lid geworden op: 29 jun 2005 10:11

Re: staatsloterij of staatskloterij

Ongelezen bericht door Mirreke »

Gewoon heel simpel:
Stoppen met automatisch meespelen en bij een kantoorboekhandel, primera of tabakswinkel een staatslotje kopen, dan kom je ook nog eens buiten en heb je het bewijs zelf in handen!

Ik heb het zelf idd ook overwogen om automatisch mee te spelen maar aangezien het al zoveel problemene opleverde bij de postcodekloterij en van vrienden van ons ook had begrepen dat het bij de staatsloterij al niet veel beter ging toch maar besloten gewoon 1 keer per maand een lekker fietstochtje of wandelingetje te maken naar een verkooppunt :)

no fear
Berichten: 109
Lid geworden op: 15 mar 2004 21:33

Re: staatsloterij of staatskloterij

Ongelezen bericht door no fear »

Hoi

als je je hebt aangemeld bij staatslot online krijg je geen staatslot thuis maar dan krijg je je lot via internet.
Dat heb ik namelijk altijd met nieuwjaarslot die krijg ik ook niet thuis.
Dus als je je daar voor hebt aangemeld moet je even op die site inloggen dan kan je zien welk nummer je hebt.

vriendelijke groet no fear 8)

kempi003
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2005 11:19

Re: staatsloterij of staatskloterij

Ongelezen bericht door kempi003 »

nee ik speel niet online mee
Laatst gewijzigd door kempi003 op 18 okt 2005 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten