LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Arjan van Leent
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 dec 2005 13:00

Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Arjan van Leent »

Zo juist mijn oudejaarloten ontvangen en wat schep mijn verbazing de jackpot staat op nee.
Ik speel al jaren automatisch mee met de staatsloterij met de jackpot op ja.

De servicedesk gebeld met de vraag hoe dit komt.
Werd mij verteld dat de jackpot ja/nee dit jaar nieuw was voor de oudejaarsloten. Deze had je van te voren op ja moeten zetten.
Er werd ook verteld dat de staatsloterij vanaf september bezig was om dit te communiceren.
Ik hoor hier vandaag pas voor het eerst van.
Zo juist al mijn e-mails van de staatsloterij gecheckt en in niet een staat dat dit nieuw is dit jaar.

Zijn er nog meer mensen die automatisch meespelen waarvan nu de jackpot op Nee staat?

kalekip
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2003 13:24

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door kalekip »

ik zag het ook gelijk opzeggen die zooi ga voortaan wel naar de winkel kan ik zelf beslissen

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik heb al in geen maanden een lot ontvangen (en wel betaald), dus ik zou het niet weten :cry:

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Jonjo »

Wel bericht gekregen en via de telefoon Jackpot aangemeld.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Rasje34 »