LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Arjan van Leent
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 dec 2005 13:00

Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Arjan van Leent »

Zo juist mijn oudejaarloten ontvangen en wat schep mijn verbazing de jackpot staat op nee.
Ik speel al jaren automatisch mee met de staatsloterij met de jackpot op ja.

De servicedesk gebeld met de vraag hoe dit komt.
Werd mij verteld dat de jackpot ja/nee dit jaar nieuw was voor de oudejaarsloten. Deze had je van te voren op ja moeten zetten.
Er werd ook verteld dat de staatsloterij vanaf september bezig was om dit te communiceren.
Ik hoor hier vandaag pas voor het eerst van.
Zo juist al mijn e-mails van de staatsloterij gecheckt en in niet een staat dat dit nieuw is dit jaar.

Zijn er nog meer mensen die automatisch meespelen waarvan nu de jackpot op Nee staat?

kalekip
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2003 13:24

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door kalekip »

ik zag het ook gelijk opzeggen die zooi ga voortaan wel naar de winkel kan ik zelf beslissen

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik heb al in geen maanden een lot ontvangen (en wel betaald), dus ik zou het niet weten :cry:

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Jonjo »

Wel bericht gekregen en via de telefoon Jackpot aangemeld.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou, ik win toch nooit wat (hooguit €13,50, jippie, mijn lot eruit) en ik ga ook opzeggen. Ik zal maar aan het idee moeten wennen dat ik de rest van mijn leven voor mijn geld zal moeten werken :wink:

Arjan van Leent
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 dec 2005 13:00

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Arjan van Leent »

Ik heb direct de staatslotterij opgezegd. Ook even langs de bank gegaan om de Staatslotterij te blokkeren zodat je niks meer kunnen afschrijven.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Bailey »

Bij mij staat ie ook op nee, terwijl hij altijd op ja staat. En ik wist ook van niets.

mukmuk
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 dec 2005 16:40

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door mukmuk »

ja ik vertrouw ze ook niet meer , constant reclame om loten te kopen.een maand geleden ''er is al 80%verkocht''nou nou dan zouden ze nu toch al allemaal verkocht moeten zijn maar nee hoor. crimineel gedrag vind je nu ook overal.zeer ergerlijk.

raptorix
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2005 12:37

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door raptorix »

Hier hetzelfde, ik heb naar mijn weten ook geen bericht gehad, vind het verneukeratief, volgens mij speelde ik vorig jaar ook gewoon automatisch mee met de jackpot met de oudejaarsloterij.

kazana
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2005 18:59

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door kazana »

Nu ff gekeken en ja hoor hier OOK jackpot op NEE, en normaal spelen we al jaren gewoon met HELE loten, wat zie ik nu we spelen met halve loten :roll: :roll: :roll:
Wacht ff van de week de loten van januari af en als die ook zonder jackpot zijn en weer half :roll: zeg ik het ook op
tot horens :wink:

Miquel
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:40

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door Miquel »

Wees gerust kazana, zoals al sinds tientallen jaren is het (m.u.v. de oudejaarsloterij) uitsluitend mogelijk om of met hele, of met 1/5 loten te spelen en niet met halve. Wellicht zul je in januari dus gewoon weer een hele met jackpot krijgen...

rijsdam
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2006 11:26

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door rijsdam »

Nou, het was zeer spannend met de oudejaarsloterij.
Deze is nieuw: totaal geen lot of lotnummer ontvangen.
Zodat ik totaal geen idee hebt met wat voor lotnummer ik heb meegespeeld en of ik op dit moment iets rijker zou zijn dan tot nu toe het geval is!
Op mijn boze mailtjes is tot nu toe niet gereageerd.
Ik heb de oudejaarsloterij daarom ook opgezegd en ga voortaan naar de wink :x el waar ik direct kan zien met wat voor lotnummer ik speel. :x

m krijnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door m krijnen »

ook bij ons was er een nee op de loten 3 stuks en wij spelen al jaren mee met ja en ook niets gehoord van de loterij .Ook wij hebben ons hier over verbaasd en gedacht dat wij bij de post iets over het hoofd hadden gezien maar het blijkt dat meer mensen deze klacht hebben.
groetjes Marrie .

rijsdam
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jan 2006 11:26

Re: Staatslotterij oudesjaarlot jackpot op NEE

Ongelezen bericht door rijsdam »

Dat ik mijn oudejaarslotnummer nooit hebt ontvangen is al vervelend genoeg.
Wie zegt mij nu, met wat voor lotnummer ik heb meegespeeld?
Er is (tot nu toe) niets bijgeschreven op mijn bankrekeningnummer, maar nooit kan je dit dus controleren!
Tot op de dag van vandaag geen reactie mogen ontvangen op mijn emails gericht aan de staatsloterij.
Ik ga het nu dus maar schriftelijk (en aangetekend) verzenden.
Wie weet lukt het dan om van mijn abbonnement op de staatsloterij af te komen.
:oops:

Gesloten