LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stargames

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Niels Vlasman

Re: Stargames

Ongelezen bericht door Niels Vlasman »

*****************WAARSCHUWING**********************
************STARGAMES = OPLICHTERIJ****************
Ik oktober 2002 trapte ik erin om er aan deel te nemen. Maar al gauw kreeg ik argwaan. Een grote loterij in Nederland die ik om inlichtingen omtrent Stargames vroeg, waarschuwde me de politie in te schakelen en direct de automatische incasso in te trekken. Dat laatste heb ik gedaan en daarna de ombudsman ingeschakeld omdat stargames enige tijd later een incassobureau (Transfair te Zwolle) inschakelde.
Door mijn eigen onachtzaamheid zie ik nu pas, dat Stargames weer in januari is begonnen met het innen van de automatische incasso. Die had ik toch echt ingetrokken.
Waarschijnlijk zal het moeilijk worden al die maanden terug te vorderen. Maar een ieder is gewaarschuwd: van een machtiging intrekken, daar trekt Stargames zich niets van aan.
Het is trouwens ongelofelijk dat de banken nog toestaan om die service aan zo´n bedrijf te verlenen.

Niels

joyce

Ongelezen bericht door joyce »

Help,ben er dus ook finaal in gestonken.
We spelen mee sinds maart 2003,maar wil er ook dolgraag vanaf.En nu ik dit zo alles lees helemaal,kan ik het geld beter besteedden aan mijn kinderen.
Wie weet wat ik als eerste moet doen?Ik heb echt het idee dat ik geen poot om heb om op te staan,help

Jeroen

Ongelezen bericht door Jeroen »

ik ben er ook ingestonken afgelope maart 2003 en heb tot nu toe het volgende gedaan:
-incasso opgeheven (je hoeft niet je rekening te stoppen)
-incasso terug laten storten
-aangifte politie
-annuleer brief verstuurd (te laat)
-toezicht op kansspelen benaderd.
Laatst belde Stargames op: we zijn niet illegaal bezig. Er is een nieuwe Europeesche wet die het mogelijk acht om NL loterijen in combi met buitenslandse loterijen aan te bieden. U zult moeten dokken...

Al zou dit waar zijn dan nog lijkt het mij dat ik in mijn recht sta volgens de NL wet. Artikel 1b van de wet op kansspelen: stargames heeft geen vergunning. Wat stargames beweert is gebaseerd op europeesche richtlijnen, niet rechtsgeldig dus.
Ik wacht dus maar af wat er gaat gebeuren.
Is iemand er vanaf gekomen na 8 dagen dat je kan cancelen?
Bij voorbaat dank

helma

Ongelezen bericht door helma »

1x andermaal niet verkocht.
zie mijn reactie op 16-04-03.dat waren jonge mannen die langs de deuren kwamen.
sinds gisteren gaan we weer opnieuw beginnen maar dan met jonge dames.
stargames hoopt met deze dames meer succes te hebben.
maar mijn dochter had er gelukkig van geleerd en trapte er niet meer in.
dames wees allert als de bel gaat en uw man of vriend de deur open moet maken.want sommige mannen te spijt trappen erin voor een leuk toetje (He niet allemaal zei ik):)

Mister-E

Ongelezen bericht door Mister-E »

Zie voor een mogelijke oplossing ook [http://www.gamingboard.nl/warning_nl.html]
Dit is de website van de instantie die in nederland toezicht houdt op kansspelen. Volgens hen is een evt. overeenkomst met stargames niet rechtsgeldig en hoef je dus gewoon niet te betalen.
Incasso stopzetten dus en als het uiteindelijk voor de rechter mocht komen krijg je wel gelijk lijkt me.
Wij hebben een kopie hiervan naar Stargames gepost met de te verwachten reactie: ze negeren het gewoon.
Voorlopig betalen wij niet en zien evt. stappen van Stargames met vertrouwen tegemoet. Ze krijgen geen cent.[/url]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja johan jij ook groetjes.

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

Ik ben vorig jaar 2002 ermee begonnen. Steeds kleine prijsjes gewonnen. Nooit hogere. Vanaf augustus 2003 stopt het automatisch. Dus geen verlenging. Dit heb ik zwart op wit. Stop die 25,00 euro wel op mijn spaarrekening en laat dat bedrag groeien. Mensen, NIET DOEN. je wint geen miljoenen met de duitse loterij. Je prijs moet je zowiezo met 160 mensen delen. Vergeet het en trap er niet in. Doe ik ook NOOIT meer. Verspilling van geld.Je ben saver af met de Nederlandse Staatsloterij. Voor 27,50 heb je geloof ik een heel staatlot en de prijzen worden niet gedeeld en je prijs is NETTO!!!

Gesloten