Dag gast, weet niet hoe jouw gedachte werkt maar ik zit niet op m'n werk.
Ik ben koerier en ben tijdens het afleveren benaderd door zo'n troela.
Waarschijnlijk vond je het leuk om te lezen dat ik aanhaalde dat ze wou uitgaan als ik lid zou worden?
Boeiend beste gast ik had een vriendin alleen viel me op dat ze ontzettend zielig deden en alles uit de kast wilden halen om je lid te maken.
Ik weet niet hoe hoog je IQ is maar dat uitgaan interesseerde me niks wilde alleen aan gegevens van haar komen zodat ik later haar nog kon benaderen als het een flop was die loterij.
Goed nieuws ik keek net in m'n papieren en ik heb haar nummer nog steeds.
Ga jij natuurlijk lachen want het nummer zal wel niet kloppen ofzo maar dan denk ik beter iets dan niets.
Haar naam staat op het kontrakt en ik weet dat ze uit Eindhoven komt zit ik natuurlijk alleen met de wet op de privacy.
Voor elke deelnemer aan deze geldklopperij in de voorwaarden staat dat je een maand van te voren moet opzeggen ze beindigen dan je abonnement aan het einde van je abonnementsperiode.
Overigens staat er nog iets leuks in de kleine letters:DE AANKOOP VAN LOTEN VAN DE NKL EN GETALLEN IN DE LOTTO VINDT PLAATS BIJ DOOR DIE OFFICIELE LOTERIJEN ERKENDE WEDERVERKOPERS!!!!!!!!!!!!!!!
Je zou er dan toch vanuit mogen gaan dat je met een bonafide organisatie te maken hebt .Blijkt dat ze zelf niet aan het regelment voldoen dan is het gewoon fraude en hoef je volgens mij nog geen dag meer lid te zijn.
Ook las ik op:
WWW.GAMINGBOARD.NL/WARNING.NL.HTML
Helaas veel te laat overigens,dat op 18 September jongsleden Stargames/Milleniumservice door de Rechtbank van UTRECHT gesommeerd is om hun activiteiten op de kansspelen markt onmiddelijk te beeindigen.
Dat is over een paar dagen al 3 maanden geleden en ik heb daar niks over gehoord weet iemand hier meer van?
Ik heb daar niks meer van vernomen en ik hou het nieuws en kranten behoorlijk bij .
WIE HEEFT DAAR AL VERDERE INFORMATIE OVER???????????????????
Bedankt alvast
Ronald