LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] studio uitnodiging

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
bert63
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2009 14:34

studio uitnodiging

Ongelezen bericht door bert63 »

deze week werden we gebeld door een vriendelijke mevrouw van de postcodeloterij. ze deed ons een opmerkelijk aanbod. Als we eenlot zouden kopen dan konden we naar de studio komen van miljoenenjacht.
Dit kon alleen als we een lot kochten.
in mijn ogen pure chantage en ook niet helemaal eerlijk ten opzichte van alle andre spelers in de loterij.
wij doen in ieder geval niet meer mee.

witte angora
Berichten: 30867
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door witte angora »

Ze mogen best eisen stellen aan het publiek hoor. Ik neem aan dat het publiek ook kans maakt op prijzen, of niet? Zo ja, dan is de plek in de studio een loterij binnen een loterij zogezegd.

Maar...

Als je op het aanbod was ingegaan, was je dan zéker van een plek in de studio, of maakte je káns op een plek in de studio. Dat is ook nog even een verschil, of niet dan.

bert63
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2009 14:34

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door bert63 »

ja, ze verzekerde ons dat als we een lot kochten dat we in de studio kwamen.

bert63
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2009 14:34

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door bert63 »

ja, dat kan wel zijn ,maar we zijn niet helemaal gek.
ik weet heel goed wat ik gehoord heb, en ik vindt het schandalig.

witte angora
Berichten: 30867
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door witte angora »

ja, dat kan wel zijn ,maar we zijn niet helemaal gek.
Dat je niet helemaal gek bent blijkt wel uit het feit dat je er niet op in gegaan bent. Verstandiger dan dat kun je niet zijn denk ik. :wink:

gerard ypma
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2006 20:31

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door gerard ypma »

Vandaag ook gebeld of ik het leuk zou vinden om een uitzending van miljoenenjacht mee te maken in de studio.
Ik was uit de ruim 1 miljoen mensen geselecteerd om gebeld te worden.
toen ik aangaf dat ik dat wel leuk vond,vertelde de vriendelijke dame mij ,dat als ik dan nog een lot nam,ik met 1 been in de studio stond.
Ik hoefde dat 2e lot maar 3 maanden te houden en dan kon ik het weer opzeggen vertelde zij.
Het is al weer maanden geleden dat ik de uitnodiging voor een uitzending geactiveerd heb,ik was het alweer vergeten.
Ik vind dit een heel nare manier van zakendoen,en heb ook nee gezegd.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door pbarendse »

Werd van de week ook gebeld. Dat ik naar de studio mocht komen en zo, al die blabla. Tot ik vertelde dat ze mijn nummer moest hebben gekocht, omdat ik helemaal geen lid ben. Toen was het gesprek snel afgelopen :twisted:

MarciaS
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 feb 2010 19:26

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door MarciaS »

Ze garanderen niet dat je in de studio komt, maar dat je in een potje terecht komt met wat andere mensen die er in trappen, daar word dan weer een lot uitgetrokken, als je dan geluk hebt mag je komen, wat een onzin! Het is toch belachelijk, en dan met name voor de mensen die bijna niets hadden gewonnen daar deden ze het voor als troostprijs, en ach je kon zo het extra lot opzeggen.. DUS NIET. en heb het ook niet gedaan! :wink:

Plantronics
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 sep 2003 20:16

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door Plantronics »

Ook ik ben vandaag gebeld met de mededeling dat ik wellicht naar de studio mocht komen. O ja, moest dan nog wel even een lot erbij kopen. Ik heb maar niet gezegd wat ik dacht maar wel dat ik daar absoluut niet aan wilde. Dus geen bezoek aan de postcode loterij voor mij.
Volgens mij is dit pure koppelverkoop en wettelijk verboden. Het is iets wat ik in ieder geval niet verwacht van een organisatie als de postcode loterij.
Schijnbaar is in de liefde, de oorlog en voor het "goede doel" alles toegestaan tegenwoordig.
Meer en meer bekruipt mij het gevoel dat je bij de postcode loterij alleen in aanmerking komt om iets te winnen op het moment dat je er een lot bij koopt.

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Ik vraag me wel eens af hoeveel geld er nog overblijft voor het goede doel, als je ziet hoe idioot veel grote geldprijzen er op één zo'n avond weggegeven worden. Leuk als je het wint, hoor. Maar wel sneu voor de goede doelen die het mislopen en ook sneu voor de mensen die denken te doneren aan een goed doel.

Voor mij reden genoeg om daar niet aan te sponsoren.

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door JRU »

Plantronics schreef:Ook ik ben vandaag gebeld met de mededeling dat ik wellicht naar de studio mocht komen. O ja, moest dan nog wel even een lot erbij kopen. Ik heb maar niet gezegd wat ik dacht maar wel dat ik daar absoluut niet aan wilde. Dus geen bezoek aan de postcode loterij voor mij.
Volgens mij is dit pure koppelverkoop en wettelijk verboden. Het is iets wat ik in ieder geval niet verwacht van een organisatie als de postcode loterij.
Schijnbaar is in de liefde, de oorlog en voor het "goede doel" alles toegestaan tegenwoordig.
Meer en meer bekruipt mij het gevoel dat je bij de postcode loterij alleen in aanmerking komt om iets te winnen op het moment dat je er een lot bij koopt.
zelfde gehad vanavond ze hadden studio plaatsen over 20 stoelen bla bla bla... en om kans te maken zou ik lid moeten worden bij de postcodeloterij met een lot.. ja goed verstaan met een lot maar niet zeggende dat ik al meespeelde met 1 lot. Heb heel duidelijk gezegt dat ut nu genoeg was en dat ik niet meer val voor hun misleidende praatjes mailtjes of brieven... ze mogen voor mij opdoeken.. zelfs de website is misleidend in in hoeveel % de inkomsten naar goede doelen gaan de ene pagina heeft het over een hoger percentage dan de andere pagina.. nou bye bye tijd dat de gezaghebbenden eens wat tegen hun gaan doen.

robbreed
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2010 17:22

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door robbreed »

Hier viel vandaag voor de 2e keer de geweldige brief met een studiokansplaats code.
De uitrij kaart zat er alvast bij...handig als je daar moet parkeren als deelnemer..toch?
Nu hadden wij een tijdje geleden al een keer eerder eenzelfde brief ontvangen en die code (want eventueel kandidaat zijn in de studio, dat leek ons wel wat) geactiveerd.
Daarna begon het bellen. Aangezien de PC loterij telkens belde op tijdstippen dat het niet uitkwam, belde ze later terug. Dit hebben ze 6! keer gedaan. De 6e keer had ik even tijd. En dacht...ja hoor, nu komt het. We zijn uitgekozen en mogen naar de studio. Zo begon de dame ook.
Helaas, hetzelfde verhaal als hierboven. Eerst een extra lot en dan was er een KANS op een plek.

Ik irriteer mij al jaren aan de manier waarop de postcodeloterij mensen in de extra loten probeert te zuigen. Met ondoorzichtige brieven hebben leden binnen notime van 1 lot ineens 5 loten.

Dit is weer de laatste nare truuk. Na de laatste uitzending van Radar omtrent deze callcenters mag de Postcode loterij wel weer eens onder de loep worden genomen. Een bedrijf wat zich al van dit soort dubieuze ledenwerf praktijken bedient kan mij niet wijs maken dat zij hun callcenters geen orders geven om bepaalde dingen anders te brengen.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door JtC »

Hihi, ik was al uitgenodigd :) Parkeerkaart zat er al bij. Heb die kaart meteen in de prullebak geflikkerd :lol:

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Ik heb de uitnodiging ook ontvangen met uitrijkaart. Je moet een code activeren en er staat duidelijk bij dat je geen verdere verplichtingen hebt. Ik ga vanavond die code maar eens invullen en kijken wat er gebeurd :wink:

Adlemi4
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:42

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door Adlemi4 »

Ik heb ook de uitnodiging ontvangen (net als mijn collega) en ik wilde op de site, maar die werkte niet.
Er stond wel een telefoonnummer bij die ik belde. Kon mijn nummer invoeren en vervolgens moest ik kiezen hoeveel loten ik wilde kopen! Toen heb ik opgehangen maar als ik hier zo lees, zal ik nu straks veel gebeld worden!!
Grrrrr... dat ik er weer ingetrapt ben!! :evil:
Imelda

JRU
Berichten: 78
Lid geworden op: 03 jul 2009 14:29

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door JRU »

Adlemi4 schreef:Ik heb ook de uitnodiging ontvangen (net als mijn collega) en ik wilde op de site, maar die werkte niet.
Er stond wel een telefoonnummer bij die ik belde. Kon mijn nummer invoeren en vervolgens moest ik kiezen hoeveel loten ik wilde kopen! Toen heb ik opgehangen maar als ik hier zo lees, zal ik nu straks veel gebeld worden!!
Grrrrr... dat ik er weer ingetrapt ben!! :evil:
Imelda
Geloof dat ze dat in hun vaktermen een client warmhouden noemen. Maar je heb gelijk hoor kans is groot bij mij is het gebeurd vorige week ben ik gebelt en feliciteerde iemand mij met het feit dat ik was uitgekozen om nog 1 van de 20 studio zitplaatsen te bemachtigen als ik een lot zou nemen van de postcodeloterij. Nou ik zal maar niet letterlijk hier typen wat ik toen heb gezegt maar aardig was het niet en ik zeg mijn lidmaatschap nu ook op lang leve James die maken het zo makkelijk. Geen moment denk ik eraan om nog een lot te nemen nog zelfs al zou Linda zelf voor de deur staan ben ...ach zou der dan in iedergeval een oliebol aanbieden zonder suiker tulak dat heb ze toen genoeg gehad in de gezicht. Nee hoor Postcodeloterij na jaren lid geweest te zijn ben ik genezen.

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

ik heb mij gisteren aangemeld en hoefde on line geen lot te kopen. Van morgen kreeg ik in mijn mailbox een bevestiging dat ik was geregisteerd. Een telefoonnummer heb ik niet ingevuld. Ben benieuwd of ik nog gebeld wordt op de vaste telefoon.

Hannie2
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2010 13:43

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door Hannie2 »

Ook wij zijn (3x)gebeld met het verhaal van de laatste 20 plaatsen etc. etc.. Het zou gaan om de datum van opname van 22 april, we zouden dan op 15 april gebeld worden. Wij zouden gehaald zijn uit het bestand van november, toen wij een code geactiveerd hadden, waarmee kans maakten op uitnodiging. Helaas waren wij toen niet de uitverkorenen, maar nu zouden wij een kans maken op 1 van de laatste 20 plaatsen. dit uiteraard met de mededeling dat we als we er een lot bijnamen, meer kans hadden.
Wat scherts mijn verbazing als ik een paar dagen later weer een mailing in mijn brievenbus vindt, waarop staat dat ik kans kan maken op een plaats in de studio voor de opname op 22 april. Ook met mooie uitrijkaart etc.? Waarom zo een uitgebreide mailing als er maar 20 plaatsen beschikbaar waren? Nu blijkt dat mijn schoonzoon en buurman exact dezelfde uitnodiging ontvangen (ook met uitrijkaart) en zij zijn niet eens lid van de postcodeloterij. Hoezo wordt je hier beduveld??
Ik wil wel meedoen aan de postcodeloterij voor de goede doelen, maar op deze manier ben ik er wel klaar mee. Dan kan ik mijn bijdrage betger zelf overmaken aan de goede doelen. Dit is echt oplichterij en dit zou nooit mogelijk mogen zijn.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door pbarendse »

Hannie2 schreef:Ook wij zijn (3x)gebeld met het verhaal van de laatste 20 plaatsen etc. etc.. Het zou gaan om de datum van opname van 22 april, we zouden dan op 15 april gebeld worden. Wij zouden gehaald zijn uit het bestand van november, toen wij een code geactiveerd hadden, waarmee kans maakten op uitnodiging. Helaas waren wij toen niet de uitverkorenen, maar nu zouden wij een kans maken op 1 van de laatste 20 plaatsen. dit uiteraard met de mededeling dat we als we er een lot bijnamen, meer kans hadden.
Wat scherts mijn verbazing als ik een paar dagen later weer een mailing in mijn brievenbus vindt, waarop staat dat ik kans kan maken op een plaats in de studio voor de opname op 22 april. Ook met mooie uitrijkaart etc.? Waarom zo een uitgebreide mailing als er maar 20 plaatsen beschikbaar waren? Nu blijkt dat mijn schoonzoon en buurman exact dezelfde uitnodiging ontvangen (ook met uitrijkaart) en zij zijn niet eens lid van de postcodeloterij. Hoezo wordt je hier beduveld??
Ik wil wel meedoen aan de postcodeloterij voor de goede doelen, maar op deze manier ben ik er wel klaar mee. Dan kan ik mijn bijdrage betger zelf overmaken aan de goede doelen. Dit is echt oplichterij en dit zou nooit mogelijk mogen zijn.
Dat is sowieso een beter idee, ze krijgen dan namelijk 100% van uw bijdrage. Nu gaat er maar een percentage van de opbrengst naar goede doelen.

famscharloo
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 13:37

Re: studio uitnodiging

Ongelezen bericht door famscharloo »

Ik ben vorige maand ook telefonisch geïnformeerd dat ik ingeloot was om deel te mogen nemen aan de uitzending van donderdag 22 april. (De miljoenenjacht) . Ik vond dit geweldig en vroeg of ik mijn vrouw ook mee mocht nemen. Dit was niet mogelijk tenzij ik een extra lot zou aanschaffen. Ik heb toestemming gegeven om een extra lot af te laten schrijven. Zojuist gebeld(20/4/2010) dat ik nog geen kaarten heb ontvangen blijkt dat ik helemaal niet ingeloot ben ! Ik voel mij bedrogen !!!

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon een uitzending bijwonen. Niet meer en niet minder.
Laatst gewijzigd door famscharloo op 20 apr 2010 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten