LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Takersz.com

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Priscilla85
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2016 14:15

Takersz.com

Ongelezen bericht door Priscilla85 »

Hallo,

Ik was benieuwd of er meerdere mensen zich hebben ingelaten met de organisatie takersz.com
Ze doen zich voor als een organisatie die je mee laat doen met 300 prijsvragen per maand voor 24,95 euro. Je zou gegarandeerd prijs hebben en op elk moment kunnen opzeggen.
Helaas heb ik me na een zeer dwingend telefoontje toch laten overhalen om mee te doen. Ik zou een brief thuisgestuurd krijgen met de inlogcodes. Deze heb ik echter nooit ontvangen.
Als ik op internet ga zoeken naar takersz, dan vindt ik alleen maar de inlogsite (zonder enige andere link naar vergeten ww of contactgegevens) en ik vind de site van klachtenkompas.nl van de consumentenbond waarop allerlei klachten over deze organisatie worden gemeld.

Ik heb per toeval op klachtenkompas.nl het telefoonnummer gevonden van takersz.com. maar zoals te verwachten zijn deze nooit te bereiken.

Ik wil hier heel graag vanaf... maar ik heb geen idee hoe...
Mochten er mensen tips/ideeen hebben of de zelfde ervaring dan hoor ik dat graag. (Tips over dat ik nooit mee had moeten doen enz, zie ik liever niet, want dat kan ik mezelf ook bedenken).

Raf082
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2016 15:22

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Raf082 »

Hallo Priscilla85,

Ik heb een soortgelijk probleem. Zelf heb ik me (heel dom idd) ook door Takersz eind vorig jaar laten overhalen. Ik heb mijn inloggegevens netjes ontvangen maar als ik inlog zie ik niks anders dan een kale pagina met:

PRIJSVRAGEN VAN: TAKERSZ.COM

Datum Prijsvraag
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er staan helemaal geen ingevulde prijsvragen op, terwijl dit wel vermeld staat in de brief. Eerst heb ik een tijdje gewacht met bellen, en daarna toch maar de telefoon gepakt en ze gebeld. Dit zou opgelost worden, maar een week later zie ik nog niks staan. Afgelopen donderdag heb ik weer tussen 11:00 en 16:00 meerdere geprobeerd om ze te bereiken, zonder gehoor te krijgen. :?

Ik speel nog geen maand mee, dus omdat ik het niet vertrouwde heb ik daarna het bedrag gestorneerd. Bij het Bel-me-niet register stond ik ook ingeschreven maar toch hadden ze me gebeld.
Gisteren heb ik ze opgebeld en kreeg ik gelukkig gehoor. Ik heb mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat wanneer ik de prijsvragen kan inzien op de website en alles klopt wat er word beloofd, ik het gestorneerde bedrag netjes zal terugboeken. Ook heb ik gezegd dat ik mijn deelname per direct wil beëindigen. Volgens Takersz is dit niet mogelijk is omdat ik het bedrag heb gestorneerd. In de brief staat duidelijk: ''Mocht u na 1 januari 2016 uw deelname willen stopzetten, kan dit simpelweg met een telefoontje naar onze klantenservice via 024-203 06 20. Wij vragen u vriendelijk uw opzegging voor de 20ste van de maand aan ons door te geven.''

Ze hebben me beloofd dat ik mijn prijsvragen kon inzien, kon opzeggen voor de 20ste en bereikbaar waren, maar ik heb hier tot op heden weinig tot niets van kunnen zien.
Bij elke loterij horen wettelijk toch voorwaarden te zitten die je kunt inzien? Bij zowel de brief als op de website kan ik helemaal niks hierover vinden. Is zoiets wettelijk gewoon toegestaan? :roll:

Om terug te komen op je vraag: Als ze geen gehoor geven, maar wel gewoon geld afschrijven zou ik de rekening blokkeren zodat ze niks meer kunnen incasseren. Ze hebben niet geleverd wat je beloofd is, dus hebben ze wettelijk ook geen recht op jou geld lijkt mij. Ik heb van die vele prijsvragen nog geen enkele prijs gezien, jij wel?

Gieska
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2016 15:23

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Gieska »

ik heb exact dezelfde ervaringen met deze organisatie. de brief thuis gekregen en bij het inloggen een blanco scherm.
Na telefonisch contact gaf de jongedame aan dat het 48 uur zou duren voor het bij de klant zichtbaar was.
Na een paar dagen heb ik weer ingelogd en wederom blanco scherm.
Ieder contact vanaf dat moment bleek onmogelijk. De organisatie is niet bereikbaar.
Iedere transactie heb ik terug laten boeken. Nu werd ik zojuist gebeld door een jongedame die op dringende en belerende toon aangaf dat ik moest betalen. Anders zouden de kosten alleen maar oplopen.
Op mijn opmerkingen en bevindingen gaf ze geen reactie. Ik moest betalen.
Uiteindelijk gaf ik aan dat de toon mij niet aan stond. ze verbrak de verbinding...
nu zojuist weer ingelogd en ineens zie ik een aantal prijsvragen staan.
PAS OP: Onbetrouwbare organisatie!

Gieska
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2016 15:23

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Gieska »

en.... je kunt het pas opzeggen op het moment dat je betaald. Dit kan niet waar zijn!!

Mw.FZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2016 16:19

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Mw.FZ »

Ook ik heb een gelijkluidende klacht, ik ben ook gebeld door Takersz om aan prijsvragen mee te doen zodat ik verschillende prijzen kon winnen. Na lange discussie hebben ze me overgehaald om met 900 prijsvragen per maand mee te doen wat me 73,90 euro zou gaan kosten. Ze hebben zo aangesmeerd dat ik niet nee kon zeggen. Na paar dagen kreeg ik inlogcodes om de prijsvragen te kunnen volgen die zij voor mij zouden invullen. Het inloggen lukte wel maar de prijsvragen was blanco. İk heb bijna elke dag gebel d en vertelden ze dat het probleem bekend is en bij İCT lag voor oplossing. Tot de dag van vandaag heb ik bijna elke dag gebeld en aangegeven dat ik zeer spijt heb gehad om hier aan mee te doen. En incasso december en januari ga ik terugboeken. İk heb ook aangegeven het zg contract te ontbinden. Ik heb mij netjes aan hun regels gehouden, ik heb voor de 20e van de maand gebeld om dit te beëindigen. Wel werd mij door Sonja Dekker en de manager Thomas van Dijk gezegd, als ik dit terug laat boeken, zij een incassobureau op mij af zullen sturen. En dat het gesprek op band zou staan en zij zouden dit gebruiken bij de eventuele rechtszaak. Tot op heden heb ik geen enkele prijs ontvangen van de 900 prijsvragen per maand. Moet ik mij zorgen maken als ik de twee maanden terug laat boeken?. Ik heb niets ondertekend, alles is via de telefoon gegaan. Hoe nu verder?

Marty76
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2016 14:37

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Marty76 »

Mijn schoonmoeder heeft nu ook een telefoontje gehad van die lui van takersz.com.
opzeggen per telefoon, hopeloos: wij zijn grof en hun doen niks fout etc etc etc.
de brief is pas na 21 dagen na het telefoongesprek verstuurd (zo ontlopen ze de periode van 14 opzegdagen/ terwijl niemand, behalve takersz, in die periode weet dat ze een contract heeft)
kan iemand bevestigen dat dit abonnement in de serie valt van de nieuwe regel na Juni 2015 schriftelijk bevestigen van contract?
dan kan ik zonder me zorgen hoeven te maken storneren en blokkeren.

bvd Martijn

Robertus_B
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2016 14:29

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Robertus_B »

Ik ben er ook ingetuind.

Na veel mooipraterij heb ik op de bandopname ja gezegd, dit is op 14 januari geweest.
Hierover heb ik de zelfde midddag nog opnieuw gebeld en opgezegd.
Dit kom toen nog niet in het systeem verwerkt worden, maar zou wel gebeuren.

Nu krijg ik op 12 februari een brief, gedateerd op 2 februari met dat ik nog lid ben.

Gelijk gebeld dat ik hier niet van gediend was en het lidmaatschap geen doorgang vind.
Nu geeft men aan dat er niet terug te vinden is, en het lidmaatschap pas in maart opgezegd kan worden.

Als ik vraag waarom, is dat omdat het lidmaatschap nog niet is ingegaan?
Waarom is het dan een probleem om het te beëindigen?

mark1111
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2016 21:42

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door mark1111 »

Jammer dat ik er zo laat bij ben. Ik denk dat ik ze gevonden heb.

Ook mijn oma is slachtoffer van Takersz. Ze hebben haar de afgelopen weken al meerdere keren gebeld. Ik denk dat ze opzettelijk mensen die nog een vaste lijn gebruiken opbellen. Ze moest haar rekeningnummer en zelfs haar pasnummer afstaan.

Ik ben er achter gekomen dat ze de maandelijkse bedragen incasseren via het bedrijf services group europe limited is.

Het incassant ID is: NL80ZZZ120682360000

De Nederlandse Incassant-ID herken je aan zijn vormgeving: NLccZZZkkkkkkkk0000. Je begint met je inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel in te vullen op de reeks “kkkkkkkk”

Het KVK nummer is dus: 12068236

Kvk.nl geeft aan dat ze aan de Maria Theresialaan 2 te Roermond zijn gevestigd, postcode 6042AL Roermond


http://www.kvk.nl/orderstraat/product-k ... q=12068236

Via die link kan je meer informatie van ze vinden.


Ik denk dat wanneer we hier iets aan willen doen we met zijn allen aangifte zullen moeten doen.

hanbox
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2016 14:37

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door hanbox »

Hallo ik ben ook de dupe van Takersz.com. Ik ben ook telefonisch benaderd met een mooi verhaal dat ik tot 1 van de 100 mensen van Voorburg behoorde die in aanmerking kwam voor een van de prijzen die waren overgebleven van de andere loterijen. Ik zou zeker een prijs krijgen. Ik mocht kiezen uit een auto, geldprijs etc. Ik zou een brief thuis gestuurd krijgen waar alles in stond. De desbetreffende juffrouw die ik aan de lijn had gaf mij het idee dat ik nog mocht opzeggen na het doornemen van de brief. Op de dag dat ik de brief 15 februari kreeg heb ik meteen gebeld omdat ik het wilde afzeggen omdat wat erin stond niet klopte met hetgeen mij verteld is. Ik moest die € 73,90 betalen volgens de manager anders zou ik een incassobureau aan mijn broek krijgen. Ik heb gelijk gezegd uberhaupt niet meer mee te wilen doen. Ik heb later de € 73,90 teruggeboekt en dacht ervan af te zijn. Tot mijn grote verbazing is er 31 maart weer € 73,90 afgeschreven. Ik heb weer gebeld en toen werd mij verteld dat ik mijzelf in de vingers had gesneden door te storneren want ik had mij niet officieel afgemeld en de boel niet goed afgehandeld waardoor alles doorliep. Ik had ook voor 20 maart moeten opzeggen. Dat had ik dus al gedaan nl al op 15 februari. Hoe krom. Ik moet alsnog de € 73,90 overmaken van het bedrag dat ik had gestorneerd anders zou ik geen recht hebben om mij af te melden. Idioot. Volgens hetgeen in de brief staat, zou een telefoontje voldoende moeten zijn om je af te melden. Ik heb nog gezegd dat zij een fout gemaakt hebben door mijn afmelding niet te registreren. Daar ging de desbetreffende persoon die ik aan de lijn had niet op in. Ik heb juridisch loket gebeld en die raadde mij het volgende aan:
1. Adres opvragen en een brief sturen met daarin het feit dat ze zich niet gehouden hebben aan het opzegtermijn van 2 weken. Dit is een wettelijke bepaling. Vragen om geld terug te vorderen.
In de brief vermelde dat je overgaat tot een nietigverklaring van de overeenkomst op grond van een dwaling omdat ze bezig zijn geweest met een valse voorstelling van zaken.
3. Als je besluit het bedrag toch over te maken om verdere incasso problemen te voorkomen dan moest je erbij vermelden, betalen onder protest.
4. Incasso stoppen zodat ze er niks meer vanaf kunnen halen.
5. Hun weer opbellen om te checken of ze daadwerkelijk de boel hebben stopgezet en om een schriftelijke bevestiging te vragen.
6. Kopietjes bewaren zodat wanneer ze werkelijk aan de slag gaan met een incassobureau dat je bewijs hebt.

Het klopt al helemaal niet dat ze geen email-adres hebben. Gelukkig heb ik hierboven bij mark1111 een adres gezien. Bedankt.
Ik ben ervoor om aangifte te doen en hoop dat radar hier iets mee doet.

Groet

binnekade
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2016 19:52

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door binnekade »

Ook ik ben zo stom geweest om in zee te gaan met dit bedrijf. Ik heb een tevergeefs een email te sturen ( voor de wettelijke termijn voor een klacht ) op twee adressen. Ik kreeg ze niet verstuurd. Toen heb ik mijn bank opdracht gegeven deze incasso te blokkeren wat lukte. Nu dreigen ze met een deurwaarder en kan ik niet opzeggen voordat ik heb betaald , zeggen ze. Pas 14 dagen na het gesprek ( telefoon) kreeg ik de mededeling dat ik pas na wederom 14 dagen kon inloggen. Gaarne aandacht hiervoor. Groeten Jan
Laatst gewijzigd door Radar op 01 apr 2016 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: grof taalgebruik

Dinsdale
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:37

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Dinsdale »

Ik ben vanochtend gebeld door een figuur van takersz.com. Ik heb hem niet uit laten praten omdat ik geïrriteerd was vanwege het negeren van mijn bel-me-niet-registratie. Tegelijk was ik verbaasd omdat de persoon blijkbaar mijn naam kende. Mijn nummer staat niet in het telefoonboek en is ook niet op te vragen. Hoe ze aan mijn naam zijn gekomen is me een raadsel.
Mijn gegevens heb ik overigens niet gegeven. Na wat lelijke woorden heb ik de verbinding verbroken.

Omdat ik na wat onderzoek op internet heb vernomen dat er sprake is van incasso zonder dat er hiervoor toestemming is gegeven, heb ik mijn bank gebeld. Het is bij mijn bank mogelijk om incasso's te controleren en zo nodig te blokkeren. Jammer dat dat niet vooraf kan.

Dinsdale
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:37

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Dinsdale »

En nogmaals een poging van dezelfde club rond half 5.
Deze keer was ik klaar binnen 2 seconden.

Wat extra onderzoek gaf aan dat deze club onder verschillende namen belt. Enkele maanden geleden ben ik gebeld door de Prijzenpot. Ook toen was het een uiterst kort gesprek. Het is dezelfde groep.

Esmeeee
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2016 15:13

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Esmeeee »

Hallo Allen,

Door Takersz ben ik ook gebeld. Waarschijnlijk raden jullie het al. Ik heb ook toegestemd.
Wat mijn vraag is. Is het mogelijk om het incasso te blokkeren, door te geven dat ik wil stoppen. en dan niets meer van mij laten horen. Hoe groot is de kans dat ze ook daadwerkelijk de deurwaarders en rechters er bij betrekken? Kunnen jullie mij advies geven want weet het zelf even niet meer.

Alvast bedankt!

Shinysnoes2
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2016 14:01

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Shinysnoes2 »

Ik ben hier ook ingestonken en als ze doorhebben dat je het niet vertrouwd worden ze onveschoft ik heb naar de fraudehelpdesk gebeld en die verbinden je met de consumwijzer die leggen je alles uit en zeggen vooral NIET BETALEN en je ook niet laten intimideren wat ze ook zeggen bel met ze allen want hoe meer klachten de beter ze hebben de laatste tijd al heel veel klachten gehad over dit bedrijf bellen naar 088-7867372 op werkdagen van 9.00 en 17.00 op woensdag vanaf 12.00 doen echt

Dinsdale
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2016 15:37

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Dinsdale »

Zojuist zo'n 8 keer gebeld nadat ik vorige week deze club al in bijzonder grove bewoordingen (F***) kenbaar had gemaakt dat ik niet meer gebeld wilde worden. Vanavond dus weer gebeld en na de twee grove woorden opnieuw geroepen te hebben, waarna ik de verbinding verbrak, heeft de persoon in kwestie het 7 keer achter elkaar opnieuw geprobeerd.

Afgezien dat ze lak hebben aan een bel-me-niet-register begint het nu op stalking te lijken.

Shinysnoes2
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2016 14:01

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Shinysnoes2 »

Ik heb zojuist een link gekregen van de fraudehelpdesk waar je het email kan vinden het e-mail van takersz is:

[Persoonsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 14 apr 2016 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

MarcEijkhout
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2016 14:26

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door MarcEijkhout »

Ik ben zo net gebeld door Takersz. Ik heb wel een naam gekregen van iemand van de bel lijn.

Ik had ingestemd, klonk aanlokkelijk en mijn instemming is dat ik het wel een maand wil proberen, is het Fraude, dan is het mijn eigen stomme fout en dan wil ik eruit stappen. Helaas had ik te weinig tijd om het op te zoeken. Veel Unieke kans. geselecteerd 1 van de 99 in Nijmegen.

Ik heb ze al beschuldigd van fraude en vroeg steeds meer om zekerheid. Ik ben misschien hierin ook naiief geweest. Ze hadden het erover dat vanwege de kleine hoeveelheid mensen die prijzen wonnen ze een groep moest selecteren die meer kans maakte omdat ze een lange tijd niet of weinig hadden gewonnen.

Wat ik vooral ook heel fraprant vond was dat de beller zijn naam gaf en vroeg of ik hem terug wou bellen als ik wat gewonnen had.
Nu zit ik zelf tijdelijk ook nog eens in de bijstand, gelukkig woon ik op mijzelf en kan goed een maandje even 72 euro missen. dus dacht, achja, we nemen de gok.

Na alles te hebben doorlopen blijkt nu dus inderdaad dat er iets niet klopt. Ben gaan zoeken op internet en weet niet wat ik nu kan verwachten.
Ik ben bereid een maand 72 euro te betalen. ookal is het waarschijnlijk niet etisch maar zijn er mensen hier die mij kunnen helpen om meer schade te kunnen voorkomen? Ik wil niet in de schulden raken....

Daarnaast zou ik alleen meespelen voor de maand Juni en wordt er pas 27 Mei geld van mijn rekening gehaald. Aangezien dit een telefonische aanmaning was waarop ik ja heb gezegd ben ik ook verder erop ingedoken hoe je het verder kan stoppen, stel dat de opzegging heel erg stroef verloopt. (ondanks dat meneer Jeffrey mij heeft verteld dat ze een hele lieve klantenservice hebben)


En het mooiste van allemaal; hij heeft gezegd dat het bedrijf was opgericht door de consumentenbond. Dit was de reden waarom ik het vertrouwde..........

Ik heb geen idee nogmaals wat er nu gaat gebeuren. Maar wou graag mijn verhaal hier kwijt en houd deze tread voorlopig even in de gaten.

celesta1966
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2016 13:13

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door celesta1966 »

Ik raad iedereen aan om echt niet te betalen. Mijn vader ontving begin april een brief van dit bedrijf. Ik doe zijn administratie en las het. Er stond dat hij vanaf 1 mei mee zou spelen voor 73,90 per maand met 900 prijsvragen. Op de brief stond alleen een inlognaam en wachtwoord, maar verder geen adresgegevens of afzender. Wel een nummer dat je kon bellen van maandag tot en met donderdag van 11 tot 16.00 uur. Op 11 april heb ik gebeld met dat nummer en gezegd dat mijn vader van deelname af wilde zien. De brief was van 7 april, dus ruim binnen de wettelijke opzegtermijn stopgezet. Daar was die mevrouw het niet mee eens, want volgens haar was het gesprek tussen mijn vader en het bedrijf veel eerder. Ik heb haar toen duidelijk gezegd dat ik uitga van de datum van de brief en ieder bedrag dat zij zouden proberen te innen direct terug zou laten storten. Begin mei was de eerste inning. Zoals gezegd heb ik het direct terug laten storten en niets meer gehoord. Half juni inden zij via een Engelse rekeningnummer weer hetzelfde bedrag. Ook die heb ik weer terug laten storten. Afgelopen maand inden zij weer 73,90 en weer via een ander rekeningnummer. Natuurlijk heb ik hier een terugboeking van aangevraagd. Ik weet niet hoe ik dit stop kan zetten als zij iedere keer onder een ander rekeningnummer en naam het geld innen. Aangezien ik ook niet meer heb dan een blanco website waar ik niet mee verder kom en een telefoonnummer dat blijkbaar niets doet met wat je zegt. Ik weet dat ik in mijn recht sta om terug te komen binnen een bepaalde tijd op een contract. Wat kan ik hier verder nog aan doen?

kuklos
Berichten: 9800
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door kuklos »

@celesta1966, ik denk dat je contact op moet nemen met de bank. Waar in hun systeem hebben zij staan dat zomaar iedereen geld mag opnemen van de rekening van jouw vader? Dat moeten ze maar eens gaan uitleggen.

Jinke
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2016 11:30

Re: Takersz.com

Ongelezen bericht door Jinke »

Ook ik ben er weer ingetrapt. :oops:
Mooi en zeer lang en enthousiast verhaal aan de telefoon dat ik per maand 5000 euro kon winnen en die kans heel groot was. Deelname bedroeg € 73,80 per maand. Gelukkig heb ik het nu opgezegd maar die 5000 euro heb ik uiteraard nooit gewonnen. Het heeft me alleen maar geld gekost en dat kon ik nou net niet missen, daarom leek het me zo fijn om gewoon eens 1x een prijs te winnen, maar helaas. De kans was hier nét zo klein als bij iedere andere loterij.

Gesloten