LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiegeld, Kluiscode, Krassymbolen etc.

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
sluys777
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2013 19:02

Vakantiegeld, Kluiscode, Krassymbolen etc.

Ongelezen bericht door sluys777 »

Sinds eind 2011 of begin 2012 hebben alle goede doelen loterijen acties waarmee je bedragen tot wel
€ 25.000,- kunt winnen. Ze garanderen ook allemaal een minimumbedrag van rond de € 15,-.
Het enige wat je hoeft te doen is minimaal 1 trekking meespelen.
Omdat een trekking altijd goedkoper is (tussen de € 10,- en € 11,-) dan de € 15,- die je minimaal wint maak je dus gratis kans en verdien je nog wat ook.
Ik heb al diverse keren meegedaan, vandaag nog met de 'kluisactie' van BankGiroLoterij en zeg dan de volgende dag weer direct op.
Wat me echter opvalt is dat ik altijd enkel het minimumberag win, nooit eens € 25,- of € 50,- etc.
Ik vraag me dan ook af of er uberhaubt wel een prijs van € 25.000,- uitgekeerd wordt.

Als ik de beschikking had over laten we zeggen € 100.000,- zou ik eens uitproberen of er meer te winnen valt met dergelijke acties.
Wellicht iets voor Tros Radar om eens uit te zoeken.

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: Vakantiegeld, Kluiscode, Krassymbolen etc.

Ongelezen bericht door john duelieux »

sluys777 schreef:Sinds eind 2011 of begin 2012 hebben alle goede doelen loterijen acties waarmee je bedragen tot wel
€ 25.000,- kunt winnen. Ze garanderen ook allemaal een minimumbedrag van rond de € 15,-.
Het enige wat je hoeft te doen is minimaal 1 trekking meespelen.
Omdat een trekking altijd goedkoper is (tussen de € 10,- en € 11,-) dan de € 15,- die je minimaal wint maak je dus gratis kans en verdien je nog wat ook.
Ik heb al diverse keren meegedaan, vandaag nog met de 'kluisactie' van BankGiroLoterij en zeg dan de volgende dag weer direct op.
Wat me echter opvalt is dat ik altijd enkel het minimumberag win, nooit eens € 25,- of € 50,- etc.
Ik vraag me dan ook af of er uberhaubt wel een prijs van € 25.000,- uitgekeerd wordt.

Als ik de beschikking had over laten we zeggen € 100.000,- zou ik eens uitproberen of er meer te winnen valt met dergelijke acties.
Wellicht iets voor Tros Radar om eens uit te zoeken.
Vreemd. Ik win iedere keer 25.000 euro. Ik dacht juist dat die bedragen van 15 euro nooit werden uitgekeerd

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Vakantiegeld, Kluiscode, Krassymbolen etc.

Ongelezen bericht door tenormin »

Vreemd. Ik win iedere keer 25.000 euro. Ik dacht juist dat die bedragen van 15 euro nooit werden uitgekeerd
:lol: :lol:

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Vakantiegeld, Kluiscode, Krassymbolen etc.

Ongelezen bericht door newmikey »

sluys777 schreef: Wellicht iets voor Tros Radar om eens uit te zoeken.
Ja, lijkt me echt een belangwekkend onderzoek :lol: :twisted:

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Vakantiegeld, Kluiscode, Krassymbolen etc.

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Huh? Dus die loterij geeft je gegarandeerd een prijs van 15 euro op een lot van 10 euro? Dan zou ik eens gauw een paar miljoen loten aanschaffen als ik jou was!

Gesloten